Gå til innhold

Hva slags yrke kunne du aldri hatt?


Gjest avocadoen

Anbefalte innlegg

Økonom. Alt som har med tall, matte og økonomi er så dørgende kjedelig at jeg hadde endt med å ta livet av meg selv med en 1 kroning.

Samme her. I tillegg er jeg ikke noe særlig mattedyktig fordi jeg hater alt som har med tall å gjøre, jeg må slite ræva av meg for å løse et stykke. Kan sikkert bli bedre, men jeg gidder ikke. I tillegg kommer slakter, hjelpepleier, lege, advokat, fot og neglepleier, yrkessjåfør, rosablogger(!) selv om jeg ikke ser på det som yrke og massør, grøss! Lista er lang men det er deg jeg kommer på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Barnehageansatt

- Servitør/kokk/kantine/kjøkken

- Selger

- Helsevesen

- Jobber som innebærer ansvar for andre mennesker i stor grad, da hadde jeg blitt sykt stresset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Regnskapsfører

Barnehagetante

Jordmor

Sykepleier

Jobbe på gamlehjem

Jobbe innen psykiatri/rus

Selgere som går fra dør til dør i folks hjem

Pilot

Kaptein på båt/skip

Tannlege

Mattelærer

Lastebilsjåfør/trailersjåfør

Kirurg

Fotpleier

Slakter

Kjørelærer

Det tror jeg var alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde faktisk ikke trodd at mine to "frykt"-yrker skulle bli nevnt av så mange..

Fotpleier (hater føtter og kan ikke tenke meg noe verre enn å stelle med syke, ødelagte tær osv.. ville heller skiftet bleie på folk)

Barnehageansatt (er generelt ukomfortabel rundt barn, aner ikke hva jeg skal prate med de om. Liker ikke bråk, mas, sutring. Nei, hadde ikke hatt tålmodighet til å jobbe med unger som er for små til å skjønne hvordan verden henger sammen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnehagetante må være marerittjobben min. Sykepleier, hjelpepleier og slikt kunne jeg aldri tenkt meg å jobbe med (viktige yrker men jeg passer ikke i omsorgsyrker)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleier, lege, ambulansearbeider, dyrelege, dyrepleier og lignende. -Jeg svimer av når jeg ser blod, skader o.l. dersom det ikke bare er jeg som kan ordne opp. Kan til og med finne på å svimer av når jeg ser bilder av skader eller at noen snakker om store skader.

Min datter og min mormor er / var likedan, så det er nok arvelig. Vi har en del snåle historier med besvimelser bak oss.

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Saksbehandler hos Nav

-Kassen på Kiwi ( grusomme grønne uniformer)

-Politi

- Frisør



Anonymous poster hash: 75fc0...011
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Det aller meste av veldig sosiale yrker.

Mange av de dere nevner her som barnehagetante, de fleste jobber i helsesektoren, resepsjonist eller som selger hadde aldri fungert for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Lege eller kirurg. Brekker meg omtrent om jeg ser blod/bein som ikke er som de skal.

- Frisør. Hadde vært så stressa om folk ble fornøyd eller ikke.

- Alle jobber som innebærer løfting. Jeg er ekstremt svak.

- Flyvertinne/pilot. Livredd for å fly.

- Lærer til noen som er under 20 år.

- Fotballspiller. Greit å bli millionær, men måtte vel kunnet noen regler..

- Arkeolog.

- Jordmor. Bare fordi jeg er så redd for å ikke kunne få barn, og da se barnelykken hver eneste dag.

- Bryllupsplanlegger. Samme grunn som over.



Anonymous poster hash: 9638b...68e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jordmor. Altfor stort ansvar i mine øyne.

- Slakter. Morbide greier.

- Stand-up komiker. Jeg finnes ikke morsom.

Psykolog hadde jeg derimot elsket. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt tannlege! Grøss.. For meg er det totalt uforståelig at noen velger å bli det.

Jeg jobbet deltid i butikk ved siden av studiene, og etter 5 år var jeg døden nær av frustrasjon og følte en oppriktig avsky for hver eneste kunde som kom inn i butikken, så det er heller ikke noe for meg ;)



Anonymous poster hash: 098ba...4e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...