AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Hei. VI har prøvd siden november/desember (gikk 2 år før der uten p-piller men ingen aktiv prøving og lite samleie grunnet PCOS og smerter med cyster osv). Siste tiden har jeg hatt en RAR følelse i hele kroppen egentlig, jeg er småkvalm (spyr ikke), mye vondt i hode og ekstremt trøtt. Jeg skulle hatt mensen på onsdag som var men den kom ikke. Torsdag var det en del slimete utflod og det var lyst rødt/rosa. Det har kommet og gått litt de siste dagene. Det er ikke mye, så det merkes kun om jeg tørker meg med papir FØR jeg tisser. Noen dager pittelitt etter jeg har tisset og men det er ikke rødt som vanlig (jeg pleier å blø en del og å ha kraftige mensensmerter). Noen som har opplevd det før og vet hva det kan skyldes? Jeg innbiller meg at kvalmen osv kommer fordi jeg er så oppsatt i å prøve og å bli gravid. Men kan disse små "blødningene" (kan vel ikke kalle de det en gang da det er så lite) være tegn på graviditet? Kjøpte en graviditetstest her for to uker siden da jeg var litt kvalm noen dager og hadde litt halsbrann men den var det selvfølgelig noe gale med så det kom ikke opp noe resultat, til tross for at jeg fulgte bruksanvisningen (jada, ser alltid på trinn for trinn i den). Tør ikke ta en ny test nå fordi jeg er så redd for å bli skuffa Anonymous poster hash: 38184...937
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Hvis du tok en test for to uker siden og skulle hatt mens onsdag, testet du for tidlig. Ville ha tatt en test nå eller ventet et par dager.Anonymous poster hash: 27bbe...835
Enamorada Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Mener du at mensen er nå 6 dager forsinket?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Som ab over sier.Anonymous poster hash: b58c1...66d
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Mener du at mensen er nå 6 dager forsinket? ja, om ikke disse pittesmå "blødningene" kan være en form for mens. Anonymous poster hash: 38184...937
Gjest Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Svak, svak blødning er ikke mens. Ville tatt en test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå