shoppedilla Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Når startet folk å EL teste? I hvilken PP? Jeg fikk plutselig TR 2 dager før jeg skulle, noe som er unormalt for meg å være. Selvsagt typisk når vi starter å prøve, men ble jo ikke akkurat overrasket over at vi kanskje bomma på EL da for vi startet når jeg skulle ha EL. Jeg har prøvd å lese meg opp på dette med EL-slim, men skjønte ikke stort av det. Så er det heller ikke noe jeg har tenkt over før nå da. Jeg skal uansett bestille flere gravitester så vurderer om jeg skal bestille EL tester også, men det er jo litt dyrere. Hvor mange PP testet dere EL om dere vanligvis har normal syklus?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Jeg begynte å teste i pp2 litt for moro skyld. Fungerer som bare det, får vite når jeg har EL, men foreløpig har det ikke klaffa. Er i pp3 nå og forventer EL på fredag og tenkte sjekke med tester om det stemmer.Anonymous poster hash: 00ece...1f8
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Jeg begynte å teste i pp2 litt for moro skyld. Fungerer som bare det, får vite når jeg har EL, men foreløpig har det ikke klaffa. Er i pp3 nå og forventer EL på fredag og tenkte sjekke med tester om det stemmer.Anonymous poster hash: 00ece...1f8 Bruker du fortsatt el tester? Begynte selv å teste i pp 2, men usikker på om det er vits å forsette!Anonymous poster hash: a26c7...c5d
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Hei! Jeg har begynt å EL-teste denne pp, men lurer på hvilken CD dere starter å teste? Jeg er foreløpig på CD10, men testene er ultrahvite enda (som forventet selvsagt). 😊Anonymous poster hash: 5c6a3...35d
Enamorada Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 (endret) Jeg kjøpte testene på eBay og der er de ca 3 kr stykke. Jeg har el på dag 16-19, så begynner å teste på sd 12, både morgen og kveld og sparer på resultatene for å se at streken blir sterkere. Fortsetter å teste til første negativ test etter noen positive. Startet å teste fra pp1, først for å kartlegge lengden på fasene i syklusen og nå for å treffe best mulig tidspunkt. EL er jo 1-2 dager etter en positiv test, så jeg kan ikke få vite den eksakte dagen, men vet i alle fall ca. Endret 17. februar 2015 av Enamorada
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 Jeg kjøpte testene på eBay og der er de ca 3 kr stykke. Jeg har el på dag 16-19, så begynner å teste på sd 12, både morgen og kveld og sparer på resultatene for å se at streken blir sterkere. Fortsetter å teste til første negativ test etter noen positive. Startet å teste fra pp1, først for å kartlegge lengden på fasene i syklusen og nå for å treffe best mulig tidspunkt. EL er jo 1-2 dager etter en positiv test, så jeg kan ikke få vite den eksakte dagen, men vet i alle fall ca. Hvilken pp er du i nå?Anonymous poster hash: a26c7...c5d
Enamorada Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 Hvilken pp er du i nå?Anonymous poster hash: a26c7...c5d Startet pp2 for noen dager siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå