AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Jeg tørr rett og slett ikke teste. Er så redd skuffelsen jeg mest sannsynlig får ved blank test.. Da er det liksom bedre å leve i håpet enn så lenge. Andre som har det slik? Pga veldig uregelmessig syklus så vet jeg rett og slett ikke når jeg kan forvente meg mens. Jeg tok min første pergo kur for ca 5 uker siden, men enda har ikke mensen dukket opp. Jakter selvsagt etter symptom når en kun går slik og venter og håper, men ved mine andre svangerskap har kvalmen kommet omtrent ved ikm, så jeg har liksom skjønt det av den grunn. Nå er jeg veldig hormonell, blir fort sint og er veldig irritabel. Har den siste uken hatt svak halsbtann til og fra. Har plutselig følt meg veldig varm. Hatt gjentagende omganger med mye utflod (el slim lignende). Fått et par store kviser, noe jeg som regel kun får viss jeg har spist veldig usunt. Og jeg har kjent mye stikk og murringer i livmoren. Har egentlig gått å ventet på at mensen skal dukke opp, da alt dette kan være tegn på mensen er i anmarsj, men ser enda ingen tegn til det.. Hvordan skal jeg klare manne (kvinne) meg opp til å ta en test? Blir alltid så utmattet/sliten (sikkert mange som kjenner igjen følelsen) av å få negativ test.. Takk til alle dere som gidder å svare, heier på alle her inne :-)Anonymous poster hash: 5582a...30c
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #2 Skrevet 16. februar 2015 TS: legger til at jeg aldri fant el denne syklusen, og har nå sluttet å lete siden den er blitt så lang..Anonymous poster hash: 5582a...30c
Biloba Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Jeg bruker negative tester til å roe meg, jeg. Klart det er trist, men jeg vil helst ha sett negativ test før jeg får blødning, for det synes jeg er enda kjipere. Jeg hadde murringer før min positive test (aldri før mens ellers) så ikke ta det som et nødvendigvis negativt tegn. Lykke til:-)
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 Jeg ville tatt en test - og om den er negativ, så kan det jo være fordi du hadde eggløsning senere enn forventet. Så ingen grunn til å bli superskuffet allerede da. Jeg tok en test en gang som var negativ - jaja, ventet da på mensen. Som ikke kom... og viste seg at jeg var gravid likevel, men at eggløsningen som første til befruktning skjedde senere enn jeg trodde. Anonymous poster hash: d02e9...1ed
bodøjenta Skrevet 18. februar 2015 #5 Skrevet 18. februar 2015 Hvis du forbereder deg mentalt og sier til deg selv at det er mulig at testen kan bli negativ. Og forbereder deg på at du vil bli skuffet om den er negativ, så kanskje det blir bedre å takle skuffelsen da? Eller vente noen dager til og se om du kjenner noe mer symptomer på kroppen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå