Gå til innhold

En kompis er forelsket i meg.......


Xtra_lilje

Anbefalte innlegg

For en tid tilbake ble jeg kjent med en fyr via en venninne. Da vi ble kjent, var vi begge i forhold, og det var sånn "kompis" opplegg - prates på fest, på trening, felles omgangskrets gjorde at vi havnet på samme hytteturer ol. Så ble han singel, og jeg ble singel, men vi har holdt kontakten, og funnet på endel sammen - vi har de samme interessene - vi liker å spille BG;TP på kafe, vi har stått på blades sammen,vært på båttur og stått på wakeboard osv. Jeg synes han er en kjempekul og grei fyr,er som om jeg har kjent ham lenge,men er ikke forelsket i ham..så fikk jeg en telefon fra en felles venninne, som spurte meg ut om hva jeg ville med ham; at han var så betatt,han hadde spurt henne om hun trodde han hadde en sjanse.... :roll:

hva gjør jeg? jeg har ikke gitt ham noen forhåpninger, oppfører meg overfor ham som jeg gjør overfor alle andre av mine venner. har heller ikke fått noen signaler ( tydelige hvertfall, som jeg har tolket i de baner) så da blir det jo litt "dumt" å ta det opp???

Så hører det med til historien at jeg har faktisk vært på et par dater med en fyr, som jeg likte utrolig godt ( falt pladask da...) og gleder meg til å treffe igjen. Han dro til australia for 6 uker siden,og kommer tilbake om 5-6, vi har jevnlig konktakt. dette er kompisen min klar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg tror også venninnen din vil gå videre med det du har sagt, så det er bare og svare som sant er.

Jeg hadde nok ikke tatt det opp med han, da han

kanskje ikke vet at du vet om det.... Kanskje tar han opp det selv om ei stund, og da må du være helt ærlig. Så han vet hvor han står.

I mellomtiden er det vel bare og fortsette og

være som du er, vær kompis. Kan jo hjelpe og snakke om han som er i Australia, det er jo tegn nok til at han bør skjønne hvor han står (?)

En kompis av meg ble og en gang forelsket, det som er skremmende med det (etter hva jeg følte der og da) var jo hvordan det nå skulle gå med vennskapet vårt. Det blir jo litt forandret, iallfall syntes jeg det i starten av denne perioden. Men så gikk det litt tid, han fikk summet seg, og han fant ut han ville beholde vennskapet vårt, og nå har vi det helt flott som kammerater. Han har dame, og jeg har samboer.

No hard feelings. Men det er viktig og si klart i fra,

så han ikke føler seg usikker, eller "lurt"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk godt om før du sier noe til venninna di. Det beste er vel å ikke si noe til henne. Men snakk med han dersom han selv tar det opp med deg.

Jeg gjennomgikk en lignende episode for et par år siden. Da en kjempegod venn av meg gav utrykk for at han var forelsket i meg. Merkelig nok tok jeg aldri hint, og så han aldri på noe mer som en venn.

Jeg reagerte på feil måte. Ble småsur på han, da han sa at han følte det var noe mer enn vennskap mellom oss.

Desverre endte det ikke bra, og jeg mistet vennen min for godt. Det gjorde kjempevondt, og jeg gråt i magne netter.

Å ha en venn man kan gjøre noe sammen med mens man er singel, er veldig godt. Vennen min stilte alltid opp for meg, passet på at jeg hadde det bra til enhver tid. Jeg kunne ringe han kl. 2 om natta. Han var bare en engel for meg.

Nå er han gift, og vil ikke ha noe som helst kontakt med meg. :( Det gjør litt vondt, men ikke så mye nå som før. :)

Vil bare si til deg, ta vare på vennen din, og la han vite at ingen andre kan ta hans plass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...