MarielleL Skrevet 15. februar 2015 #1 Skrevet 15. februar 2015 Hei, Har planer om å kjøpe meg en rettetang fra GHD, etter å ha hørt og lest mye bra om merket. Det eneste er at jeg ikke vet hvilken modell jeg bør velge? Er det noen som vet hva forskjellen på de forskjellige modellene er? Har halvlangt, tykt og ganske stivt hår med bølger/fall. Setter stor pris på hjelp!
Alisha Skrevet 15. februar 2015 #2 Skrevet 15. februar 2015 (endret) Ville faktisk anbefalt et dampjern, prisen ligger på det samme og resultatet blir bedre, varer lengere og er mer skånsomt mot håret. Har selv ei rosa ghd-rettetang, som jeg ikke husker modellnavnet på som gikk i stykker etter nøyaktig et år. Har selv veldig krøllete vanskelig hår. Endret 15. februar 2015 av Alisha
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 16. februar 2015 #3 Skrevet 16. februar 2015 Eg elskar mi ghd-rettetong! Eg har ei vanleg svart ei. Kjøpt hjå frisøren (Har og hatt 3 andre frå elektrobutikkar som er elendihe!)
Lizliz Skrevet 16. februar 2015 #4 Skrevet 16. februar 2015 Ikke kjøp eclipse varianten bare. På ingen måte bedre, mer flimsete og vanskeligere å håndtere. Fikk bedre resultat med min 6 år gamle ghd rettetang enn min nye eclipse.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Ville faktisk anbefalt et dampjern, prisen ligger på det samme og resultatet blir bedre, varer lengere og er mer skånsomt mot håret. Har selv ei rosa ghd-rettetang, som jeg ikke husker modellnavnet på som gikk i stykker etter nøyaktig et år. Har selv veldig krøllete vanskelig hår. Hadde nok den samme. Babyrosa? Min varte i 6++ år. Ikke kjøp eclipse varianten bare. På ingen måte bedre, mer flimsete og vanskeligere å håndtere. Fikk bedre resultat med min 6 år gamle ghd rettetang enn min nye eclipse. Jeg har Eclipse, og jeg er uenig. Hadde en annen en tidligere, og jeg brukte litt tid på å bli vant til den, men nå som jeg har blitt det er den supergod. Anonymous poster hash: c08cd...1a4
Kira-delta Skrevet 16. februar 2015 #6 Skrevet 16. februar 2015 Jeg vet ikke så mye om de forskjellige modellene, men jeg digger min. Har hatt mange samtidig, men ingen har holdt så lenge har hatt min i fem år nå, og den viser ikke tegn til slitasje og fungerer som da den var ny 1
Gjest Aella Skrevet 16. februar 2015 #7 Skrevet 16. februar 2015 Jeg har GHD Gold Max rettetanga, og jeg elsker den
Gjest Skrevet 16. februar 2015 #8 Skrevet 16. februar 2015 Jeg har langt, tykt hår med mye fall/bølger og jeg har GHD salon styler. De brede platene gjør at det går mye raskere å rette ut håret, så for meg passer denne perfekt
Lizliz Skrevet 16. februar 2015 #9 Skrevet 16. februar 2015 Hadde nok den samme. Babyrosa? Min varte i 6++ år. Jeg har Eclipse, og jeg er uenig. Hadde en annen en tidligere, og jeg brukte litt tid på å bli vant til den, men nå som jeg har blitt det er den supergod. Anonymous poster hash: c08cd...1a4 Hadde min i 1 år.. Solgte den .. Jeg bruker den mest til krølling av hår, og her synes jeg den rett og slett er udugelig. Men man er nå forskjellig
Sandra85 Skrevet 5. mars 2015 #10 Skrevet 5. mars 2015 Hei, Har planer om å kjøpe meg en rettetang fra GHD, etter å ha hørt og lest mye bra om merket. Det eneste er at jeg ikke vet hvilken modell jeg bør velge? Er det noen som vet hva forskjellen på de forskjellige modellene er? Har halvlangt, tykt og ganske stivt hår med bølger/fall. Setter stor pris på hjelp! Jeg gikk inn på ei side som hette Best i test Guiden for å se hvilken rettetang som er best og der anbefalte de GHD V Gold Classic Styler. Jeg vurdert også å kjøpe GHD lenge, men ventet en stund for jeg har syntes at det har vært litt dyrt...Men i og med at en rettetang brukes mye og ifølge frisører så holder GHD lenge , så tenkte jeg at det ikke blir så dyrt allikevel i lengden... Jeg bestilte GHD V Gold Classic Styler og er utrolig fornøyd! Endelig så blir håret rett på første forsøk 1
Donnas Skrevet 25. oktober 2016 #11 Skrevet 25. oktober 2016 På 16.2.2015 den 16.59, Gjest Aella skrev: Jeg har GHD Gold Max rettetanga, og jeg elsker den Jeg vurderer GHD Gold sin Max i stedet for Classic, men hvordan er den på å krølle håret?
lokmeister2016 Skrevet 26. oktober 2016 #12 Skrevet 26. oktober 2016 hadde først den rosa som gikk i stykker men fikk en ghd gold istede den funker velig bra ! klem!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #13 Skrevet 26. oktober 2016 Hei! Det kommer helt an på hva slags hårtype du har har du fint, nordisk hår så vil du klare deg veldig greit med den vanlige classic eller ghd Max. Dersom du har veldig tykt, grovt, kraftig hår (typisk utenlandsk) så vil en ghd platinum eller en ghd eclipse være mer effektiv på ditt hår. Den eneste forskjellen på disse tre modellene er at eclipse og platinum har flere varme soner i platene enn det classic har, ellers er de helt like jeg har litt tykt hår, men tynne hårstrå og nordisk hårtype og jeg er strålende fornøyd med min classic! Ellers har du alltid 2 års garanti på ghd varmeverktøy du kan krølle, bølge etc med den, det er bare fantasien som setter grenser varmen skrur seg av etter 30 minutter og den begynner å pipe til du skrur den av. Med andre ord kan du glemme å skru den av en hektisk morgen uten at huset brenner ned bøir varm på 20sek overskrider ALDRI 185 grader celcius. Det vil si at den bevarer fuktigheten i håret. Ved høyere temperatur vil fuktigheten bli sugd rett ut av håret, og så for du går ut i fuktig vær, vil håret da suge til seg og bruse opp til sist ser den jo bare gørr lekker ut! Kjør på mvh frisør Anonymkode: 184ad...e06
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #14 Skrevet 26. oktober 2016 15 timer siden, Donnas skrev: Jeg vurderer GHD Gold sin Max i stedet for Classic, men hvordan er den på å krølle håret? Like lett og effektiv til å krølle med som alle de andre, men krøllene blir naturligvis større og tyngre enn med en classic fordi platene er bredere Anonymkode: 184ad...e06 1
Donnas Skrevet 26. oktober 2016 #15 Skrevet 26. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Like lett og effektiv til å krølle med som alle de andre, men krøllene blir naturligvis større og tyngre enn med en classic fordi platene er bredere Anonymkode: 184ad...e06 Takk Og perfekt - det er akkurat den looken jeg går for.
Gloria Skrevet 28. oktober 2016 #16 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg har ghd iv styler, har hatt den i sju-åtte år og den skuffer aldri. Merker nå at den bruker litt lengre tid på å bli varm, men etter så lang tid er det greit. Når jeg skal ha ny kjøper jeg nok samme modell.
Gjest earlgrey Skrevet 29. oktober 2016 #17 Skrevet 29. oktober 2016 Vet ikke med rettergang, men har krølltang fra GHD og den er fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå