Gå til innhold

Til dere som hadde mensen/blødning som gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere blødde, kom det på dagen dere ventet mens? spottet dere i lutealfasen? ( som det sikkert ikke heter lenger når man er gravid).

Hadde dere menssmerter? Varte "mensen" i en uke eller noen dager? Blødde dere like mye?

Min mens har forandret seg for 3 sykluser siden, jeg spotter mye mellom mens og eggløsning og når mensen kommer så blør jeg i 2-3 dager før det er over, jeg pleier å blø jevnt over en uke.

Jeg vil ikke teste før uteblitt mens, men jeg ser mange som har menslignende blødninger når de er gravide. Jeg har hatt litt symptomer som kommer og går men det kan jo likegreit vær innbilte ☺ jeg ble egentlig litt usikker siden syklusen forandret seg sånn med spottinger og liten menstid.

takk for svar 😊

Anonymous poster hash: 9d5bf...668

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den var helt "normal". Hadde også tatt en test et par dager i forveien som var negativ. Spottet noen dager etter denne stoppet, og det var slik jeg fant ut at jeg var gravid.

Anonymous poster hash: effc3...2d7
Skrevet

Ja, den var helt "normal". Hadde også tatt en test et par dager i forveien som var negativ. Spottet noen dager etter denne stoppet, og det var slik jeg fant ut at jeg var gravid.

Hadde du menssmerter da? Hadde du noen andre symptomer?

Fikk du blødninger flere ganger på forventet menstid?

Var det spottinga som alene fikk deg til å teste?

Mye spørsmål til deg på en søndag 😉

Skrevet

Hadde du menssmerter da? Hadde du noen andre symptomer?

Fikk du blødninger flere ganger på forventet menstid?

Var det spottinga som alene fikk deg til å teste?

Mye spørsmål til deg på en søndag

Ja, mener på jeg hadde litt menssmerter.. Hadde en helt vanlig mens, sånn jeg så det, og så et opphold på noen dager igjen. Så begynte jeg å blø/spotte igjen, og det var da jeg fant ut at jeg var gravid. Spottet sist gang jeg var gravid, derfor testet jeg nå. :) Og testen viste 3+..

Skrevet

Ja, mener på jeg hadde litt menssmerter.. Hadde en helt vanlig mens, sånn jeg så det, og så et opphold på noen dager igjen. Så begynte jeg å blø/spotte igjen, og det var da jeg fant ut at jeg var gravid. Spottet sist gang jeg var gravid, derfor testet jeg nå. :) Og testen viste 3+..

*derfor testet jeg da.

Skrevet

Jeg spottet tidligere noen få dager før mens skulle komme, men nå sist syklus og de to før spottet jeg rundt eggløsningtid og litt av og på gjennom hele lutealfasen til mensen kom to-tre dager og så sa farvell, gangen før det, altså 3 sykluser siden var jeg super kvalm og dårlig i 3 dager rundt eggløsning og begynte å blø da på eggløsningstiden, blødde i 4ish dager før det forsvant. Etter den gangen har det begynt å bli klussete med spotting og kort mens.

jeg vet ikke om dette er noe grunn å teste meg for, jeg hadde vell merket noe til nå om jeg ble gravid da tenker jeg? 😕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...