Gå til innhold

Orker du å trene i varmen?

magolia

Anbefalte innlegg

Må si jeg sliter litt ekstra med å komme meg på SATS disse dagene her i sommerheten! Men jeg biter tenna sammen og har faktisk ikke brutt treningsmønsteret mitt denne sommeren! :hoppe:

Hvordan har det gått med treningen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jeg trener hver dag uansett jeg :) Bra du også klarer det da... ingen unnskyldning at det er varmt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skikkelig problemer. Sist jeg trente rant svetten FØR jeg startet treningen, og det pga dårlig ventilering på trenings senteret! Da frister det liite. Så jeg har ikke fulgt treningsmønsteret mitt! Vært på stranda isteden jeg :oops:

Men neste uke...DA... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre. Har ikke hatt tid, det har skjedd så mye annet i det siste. Dessuten må man nyte godværsdagene, de er plutselig borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært noe flink.

Orker ikke å gå inn på et senter når det er så fint vær. Jeg prøver heller å finne på noe aktivt ute.

Det er nok av dårlig vær i Norge, tror det er like sunt å være ute å få lys og varme enn å trene akkurat den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok av dårlig vær i Norge' date=' tror det er like sunt å være ute å få lys og varme enn å trene akkurat den dagen.[/quote']

Enig! Til gjengjeld synes jeg det er mer behagelig å gå til og fra jobb nå enn når det er dårlig vær (bortsett fra at det kan bli litt for varmt når jeg skal hjem...) Fint å starte dagen med en spasertur, får frisk luft og litt brunfarge når solen titter frem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått i finværet + at jeg har trent pilates hjemme i finværet (men det har nok blitt flest 20 minutters i den værste varmen...)

I går begynte jeg å danse igjen, dansa i 3 timer i strekk og svetten rant, men gud så deilig å få satt igang treninga igjen!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener ikke akkurat, men jeg prøver å gå den faste turen min hver dag selvom det er varmt som pokker! :wink: Men - jeg legger turen til kveldstid, etter at den verste varmen har lagt seg.

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Trener som normalt, kanskje enda mer- men jeg trener ute! Sommer er ikke treningssenter-sesong, på treningssentrene her i byen tilbyr de så få timer nå om sommeren at det ikke er noen vits..

Jeg sykler og går på rollerblades, en times intensiv sykling/rollerblading er minst like effektivt som en times aerobic på SATS. Og siden jeg hater å sole meg er det en perfekt måte å få litt brunfarge på kroppen på.

På spesielt varme dager legger jeg treningen til tidlig på dagen eller sent på kvelden.

Styrketrening driver jeg ikke noe særlig med til vanlig, men jeg supplerer utholdenhetstreningen med pilates og yoga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg går nesten ingenting på treningsstudio om sommeren (4-5 ganger i uken ellers i året), men jeg sykler MASSE, og det merkes helt klart på kroppen. Alt i alt er jeg nok MER aktiv om sommeren, og sykling hjelper i tillegg på humøret.

Jeg får alltid mye mer markerte muskler i lår og legger i løpet av sommersesongen. Styrketrening blir det mindre med, men det tar jeg igjen når høsten kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg er hjemme trener jeg som normalt.

På ferie var det derimot litt treningssløvhet ute og gikk...

Synes egentlig det er helt greit å være på treningssenter i varmen. Der jeg tusler rundt har de aircon, og det er deilig å slippe ut av varmen for en times tid...(Hjemme i heimen er det kokvarmt om dagen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Treningssenteret jeg går på pusser opp for tiden, så det er temmelig uholdbart der med varmen i tillegg til malingslukt og støv. Prøver i stedet å få inn litt alternativ trening som sykling og svømming osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg trener i varmen. Da jeg var i Frankrike syklet jeg 3 mil i strekk, i 40 varmegrader. Det var varmt det, men herlig også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningssenteret jeg går på pusser opp for tiden' date=' så det er temmelig uholdbart der med varmen i tillegg til malingslukt og støv. Prøver i stedet å få inn litt alternativ trening som sykling og svømming osv[/quote']

Høres ut som der jeg går..hehe.. Stinker maling der!

Men Ja, i dag DROOO jeg meg selv ned på trening!! Og godt var det, sett bortifra varmen og malinglukta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden varmen kom ned hit for et par uker siden så har det blitt vanskeligere å motivere seg selv til å trene. skulle egentlig vært på trening akkurat nå jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker da jeg var på treningsleir tidligere denne sommeren. Det var nok temperatur ute, men vi måtte trene innendørs i en stor gymsal. Skal si det var som en bakeovn der inne! Jeg må si jeg yter mindre når det er altfor varmt siden jeg blir lettere dizzy i huet da. Jeg svettet bare da jeg sto inne i salen. Men litt trening er bedre enn ikke noe heh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...