Gå til innhold

råd til jobbintervju


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er irriterende nervøs på jobb intervju. Klarer ikke sitte i ro, holde blikk kontakt og skjelver. Minner nesten om angstanfall, kommer aldri til å få meg jobb når det er slik. Selvsagt er jeg også lyssky og rommene er ofte veldig opplyst!

Noen som har det likt og har noen trøstende ord eller gode råd?

I jobbsammenheng og møter osv er det ikke slik i det hele tatt! Er på selve intervjuene.

Anonymous poster hash: 8b7bf...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker mindfulnessteknikker for å komme meg igjennom situasjoner hvor jeg blir ekstremt nervøs. Jeg fokuserer på pusten, puste godt ned i magen, rolig, dypt inn og ut. Så prøver jeg bare kjenne på følelsene av angsten. Ikke kjempe mot dem. Bare kjenne at de er der. Tenke at jeg og kroppen min er to ting, og bare observere hva som foregår i kropp og sinn. Kjenne på hvor kroppen spenner seg, ikke prøve å kjempe eller tvinge kroppen til å slutte å skjelve eller spenne seg, heller bare akseptere at det er slik, og tenke at jeg drar pusten helt ned i det anspente området, og slapper av når jeg puster ut.

Anbefaler å søke litt på nettet om mindfulness.



Anonymous poster hash: 192d4...bd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mindfulnessteknikker for å komme meg igjennom situasjoner hvor jeg blir ekstremt nervøs. Jeg fokuserer på pusten, puste godt ned i magen, rolig, dypt inn og ut. Så prøver jeg bare kjenne på følelsene av angsten. Ikke kjempe mot dem. Bare kjenne at de er der. Tenke at jeg og kroppen min er to ting, og bare observere hva som foregår i kropp og sinn. Kjenne på hvor kroppen spenner seg, ikke prøve å kjempe eller tvinge kroppen til å slutte å skjelve eller spenne seg, heller bare akseptere at det er slik, og tenke at jeg drar pusten helt ned i det anspente området, og slapper av når jeg puster ut.

Anbefaler å søke litt på nettet om mindfulness.

Anonymous poster hash: 192d4...bd1

Hadde faktisk lyst å be om 5 min for å trekke pusten. Haha. Skal prøve dette neste gang og lese mg opp. Takk ☺

Anonymous poster hash: 8b7bf...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...