Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

tenkte bare å fortelle litt om min "kamp" for graviditet. Nei, jeg er ikke gravid enda, går på mitt 34. år og har prøvd i snart dette "gyldne året" før en får hjelp. MEN det jeg har gjort er å gå til akupunktur. Dette er det alternative :P Jeg har ikke hatt menstruasjon på snart ett år, men har masse fine friske eggsekker visstnok (har vørt gravid for 3 år siden, men endte I MA). Men altså ingen mens. Det jeg har merket etter akupunktur (har fått akupunktur 5 ganger nå, så ca. en måned) - og noe jeg ikke har hatt på dette mens-frie året er utflod! Altså, jeg har vel kanskje hatt litt før også, men nå er det slik det "skal" være, slimete og trådete noen dager, ca. 3 dager og grøtete og blankt og hvitt og jeg har nemlig sjekket dette med sånn "kalender" for hvordan utflod skal se ut - og dette begynte etter akupuntering. Sier ikke at det er magisk, funker for alle og jeg blir gravid øyeblikk - sier bare at for meg har noe skjedd og det eneste jeg har endret eller gjort annerledes er akupunktur :) Og som dere prøvere vet, når en har sykt lyst til noe så prøver man "alt" uansett :P

Lykke til til alle dere der ute som er samme sted som meg, prøve-land :P

Klem

Anonymous poster hash: a2f63...f45
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det er dette som skal til for at spira sitter for dere nå <3 Lykke til :D

Klem

• Liker 1
Skrevet

Så deilig at du ser og merker at det skjer "noe" i kroppen din :Nikke: Masse lykke til videre :)

• Liker 1
Skrevet

Takk snille damer - håper det sitter for dere også!

TS

Anonymous poster hash: a2f63...f45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...