AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #1 Skrevet 13. februar 2015 Hei, tenkte bare å fortelle litt om min "kamp" for graviditet. Nei, jeg er ikke gravid enda, går på mitt 34. år og har prøvd i snart dette "gyldne året" før en får hjelp. MEN det jeg har gjort er å gå til akupunktur. Dette er det alternative Jeg har ikke hatt menstruasjon på snart ett år, men har masse fine friske eggsekker visstnok (har vørt gravid for 3 år siden, men endte I MA). Men altså ingen mens. Det jeg har merket etter akupunktur (har fått akupunktur 5 ganger nå, så ca. en måned) - og noe jeg ikke har hatt på dette mens-frie året er utflod! Altså, jeg har vel kanskje hatt litt før også, men nå er det slik det "skal" være, slimete og trådete noen dager, ca. 3 dager og grøtete og blankt og hvitt og jeg har nemlig sjekket dette med sånn "kalender" for hvordan utflod skal se ut - og dette begynte etter akupuntering. Sier ikke at det er magisk, funker for alle og jeg blir gravid øyeblikk - sier bare at for meg har noe skjedd og det eneste jeg har endret eller gjort annerledes er akupunktur Og som dere prøvere vet, når en har sykt lyst til noe så prøver man "alt" uansett Lykke til til alle dere der ute som er samme sted som meg, prøve-land Klem Anonymous poster hash: a2f63...f45
shoppedilla Skrevet 13. februar 2015 #2 Skrevet 13. februar 2015 Håper det er dette som skal til for at spira sitter for dere nå <3 Lykke til :D Klem 1
NudePink Skrevet 13. februar 2015 #3 Skrevet 13. februar 2015 Så deilig at du ser og merker at det skjer "noe" i kroppen din Masse lykke til videre 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #4 Skrevet 18. februar 2015 Takk snille damer - håper det sitter for dere også! TS Anonymous poster hash: a2f63...f45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå