Gå til innhold

praksis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei, var så uheldig å falt 2 timer utenfor der jeg bor til praksisplass. vi fikk en beskjed om at utdanningen kan betale bosted, men har ikke hørt noe til utgifter. Jeg tenker at 6000-7000 kroner for transport er litt mye for meg som student. hva gjør jeg? skal ejg bare betale så mye fordi det ikke var nok praksissteder her i oslo og jeg derfor falt i fredikstad? jeg kan bo her og pendle frem og tilbake, men er ikke keen på å betale så mye i transport.



Anonymous poster hash: e883e...344
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du får leie hybel? Skulle tro det lønte seg ift å pendle



Anonymous poster hash: 4664d...9a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Høgskolen i Bergen får vi refundert alle reiseutgifter ifb praksis som overstiger vanlig kollektivkort for sone Bergen, rart om ikke det er samme type ordning hos dere da... Spør i studentekspedisjonen eller noe :) Men 6000-7000 i transport for Oslo-Fredrikstad høres veldig mye ut (men jeg er vestlending, har ikke vært der så mye), har ikke NSB månedskort?



Anonymous poster hash: e43d2...2de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Høgskolen i Bergen får vi refundert alle reiseutgifter ifb praksis som overstiger vanlig kollektivkort for sone Bergen, rart om ikke det er samme type ordning hos dere da... Spør i studentekspedisjonen eller noe :) Men 6000-7000 i transport for Oslo-Fredrikstad høres veldig mye ut (men jeg er vestlending, har ikke vært der så mye), har ikke NSB månedskort?

Anonymous poster hash: e43d2...2de

det er mnd. kortet som koster 3049 kroner, skal jobbe 2,5 mnd.

Anonymous poster hash: e883e...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk med skolen din, mange steder som har praksis gir støtte dersom avstanden til praksisplassen er på mer en x-antall kilometer, både til transport og evt. hybel om det er for langt å pendle:)



Anonymous poster hash: 95b32...15d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Høgskolen i Bergen får vi refundert alle reiseutgifter ifb praksis som overstiger vanlig kollektivkort for sone Bergen, rart om ikke det er samme type ordning hos dere da... Spør i studentekspedisjonen eller noe :) Men 6000-7000 i transport for Oslo-Fredrikstad høres veldig mye ut (men jeg er vestlending, har ikke vært der så mye), har ikke NSB månedskort?

Anonymous poster hash: e43d2...2de

kanskje du kan svare på det andre spm mitt. :)

jeg må bort i en uke av praksisperioden min. tror du jeg kan få flyttet disse 5 jobbdagene til helgen? er det ikke slik at det er dyrere å jobbe i helgen, vil de ikke sykehuset tjene på dette ved å spare noen slanter på meg som jobber i praksis istedet for en annen som jobber fast? uansett, har du hørt noe om dette? er dette gjort tidligere?

Anonymous poster hash: e883e...344

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg antar at du vil kunne få slike utgifter refundert, jeg fikk hvertfall det da jeg måtte pendle 40 minutter da jeg var i praksis. Og hos oss var det helt vanlig å måtte flytte på hybel i praksisperioden, så du kan evt. sjekke ut det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...