Gå til innhold

Noen kjemiingeniører her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det var noen kjemiingeniører her?
Jeg vurderer å begynne på kjemiingeniør på Høgskolen i Bergen nå til høsten med retning prosessteknologi og lurte på om det er vanskelig å få jobb etterpå? :engel:
Lurte også på hva jeg kan forvente å få i lønn etter noen år og hvor jeg kan evt. jobbe?

Hadde blitt utrolig glad for svar :laugh:



Anonymous poster hash: 2f0c4...56a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurte på om det var noen kjemiingeniører her?

Jeg vurderer å begynne på kjemiingeniør på Høgskolen i Bergen nå til høsten med retning prosessteknologi og lurte på om det er vanskelig å få jobb etterpå? :engel:

Lurte også på hva jeg kan forvente å få i lønn etter noen år og hvor jeg kan evt. jobbe?

Hadde blitt utrolig glad for svar :laugh:

Anonymous poster hash: 2f0c4...56a

Jeg har hørt at det er vanskelig for kjemiingeniører å få jobb (ihvertfall akkurat nå), men hvem vet hvordan det blir om noen år. Jeg er uansett ikke helt den rette å spørre. Jeg ville bare tipse deg om å ta kjemi 1 og 2 før du begynner på kjemiingeniør selv om det ikke er et krav (mulig du har det allerede). Jeg går bioingeniør, og har kjemi sammen med kjemiingeniørene. Det var ganske mange stryk i begge klassene blant de som aldri har tatt kjemi før!

Anonymous poster hash: 69091...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at det er vanskelig for kjemiingeniører å få jobb (ihvertfall akkurat nå), men hvem vet hvordan det blir om noen år. Jeg er uansett ikke helt den rette å spørre. Jeg ville bare tipse deg om å ta kjemi 1 og 2 før du begynner på kjemiingeniør selv om det ikke er et krav (mulig du har det allerede). Jeg går bioingeniør, og har kjemi sammen med kjemiingeniørene. Det var ganske mange stryk i begge klassene blant de som aldri har tatt kjemi før!

Anonymous poster hash: 69091...778

Tusen takk for svar! Hvordan er kjemien på bioingeniør i forhold til kjemien på videregående? :-)

Anonymous poster hash: 2f0c4...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en god del lettere å få seg jobb som prosessingeniør, enn som en ren kjemiingeniør. Du har litt mer system og regulering i bildet som prosessingeniør, som gjør at du kan få deg jobb i en haug av bransjer.



Anonymous poster hash: 8b823...917
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...