Gå til innhold

Lønn hos Get


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet ca hva en kundeservicemedarbeider ligger på i fastlønn? Heltid!



Anonymous poster hash: 10c1f...54b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet ca hva en kundeservicemedarbeider ligger på i fastlønn? Heltid!

Anonymous poster hash: 10c1f...54b

litt gjetting men tipper ca 170-174 kr timen, i lyse får man ca.175 og telenor 172kr...+ provisjon

Endret av happyendings
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 155 og oppover. Jobber på kundeservice hos en Netcom-basert mobiloperatør og gikk nylig opp fra 157 til 161kr/t.



Anonymous poster hash: 19ff9...d7e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt gjetting men tipper ca 170-174 kr timen, i lyse får man ca.175 og telenor 172kr...+ provisjon

Det er jo ganske bra! Takk for svar. 😃

Anonymous poster hash: 10c1f...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra 155 og oppover. Jobber på kundeservice hos en Netcom-basert mobiloperatør og gikk nylig opp fra 157 til 161kr/t.

Anonymous poster hash: 19ff9...d7e

Takk 👍☺️

Anonymous poster hash: 10c1f...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som jobber hos GET som vil fortelle? :)



Anonymous poster hash: 10c1f...54b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heh. Jeg fikk tilbud fra dem for noen år siden, i 2013, og da var fastlønn heltid på 270.000 kr. Rett og slett veldig dårlig lønn, spesielt fordi jeg tjente omtrent det samme hos en lignende bedrift men dog jobbet 50%.



Anonymous poster hash: 71229...079
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt sykt dårlig betalt, hvordan lever man på dette i feks Oslo?

helt vanlig lønn til en jobb man ikke trenge utdannelse til. synes faktisk det er bra iforhold til andre jobber man ikke trenge utdannelse til. som f.eks når jeg jobbet i barnehage i fjord tjente jeg rundt ca.140 kr timen ... og jeg bor i storby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 270.000 synes jeg var ganske dårlig.. Tjener 300.000 der jeg jobber nå, og det er jo en liten bedrift i tillegg.. Tatt friår fra studier så har ingen grad fra studier enda.

Ts

Anonymous poster hash: 10c1f...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 270.000 synes jeg var ganske dårlig.. Tjener 300.000 der jeg jobber nå, og det er jo en liten bedrift i tillegg.. Tatt friår fra studier så har ingen grad fra studier enda.

Ts

Anonymous poster hash: 10c1f...54b

du får jo som regel prosvisjon og kveldstillegg i slike jobber, så det er jo mulig å tjene mer :) men nei det er jo ikke allverden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får jo som regel prosvisjon og kveldstillegg i slike jobber, så det er jo mulig å tjene mer :) men nei det er jo ikke allverden

Nei. Dette var uten provisjon og kveldstillegg da dette var en ren kundeservicejobb fra 8-16. Eller, man kan få provisjon, men kravene for å få dem er så vanvittig høye at det i bunn og grunn ikke er noen som får dem.

Og jo. Jeg mener absolutt at 270.000 kr er svært dårlig betalt. I dag tjener jeg rundt 410.000 kr i ren kundeservicestilling, og da uten provisjon og kveldstillegg.

Anonymous poster hash: 71229...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet ca hva en kundeservicemedarbeider ligger på i fastlønn? Heltid!

Anonymous poster hash: 10c1f...54b

Når spørsmålet ditt handler om 100% stilling på heltid så forstår jeg ikke hvorfor noen svarer med timelønn...?!

Typisk årslønn for en på kundeservice men noen års erfaring (og ingen høyere utdannelse) skulle jeg tippe er på rundt kr 320.000,-

Tillegg/provisjon/bonus er noe som eventuelt kommer utenom.

Det er jo sjelden krav om høyere utdannelse til slike næringslivsstillinger.

Anonymous poster hash: d01ac...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når spørsmålet ditt handler om 100% stilling på heltid så forstår jeg ikke hvorfor noen svarer med timelønn...?!

Typisk årslønn for en på kundeservice men noen års erfaring (og ingen høyere utdannelse) skulle jeg tippe er på rundt kr 320.000,-

Tillegg/provisjon/bonus er noe som eventuelt kommer utenom.

Det er jo sjelden krav om høyere utdannelse til slike næringslivsstillinger.

Anonymous poster hash: d01ac...640

kan jo fint regne ca årslønn om du vet timelønnen :fnise:

Anonymous poster hash: 30677...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Jeg jobber ikke i kundeservice nå så jeg vet ikke hva lønnen er :) var på et annet intervju for en kundeservicestilling idag hvor lønnen var 340.000, men skal på intervju hos Get til uken - og hørt de tjener drit dårlig der, samboern jobbet der for flere år siden og da tjente han 270.000, men det var i 2010-2011, så håpte på at lønnen har steget..

TS

Anonymous poster hash: 10c1f...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begynnerlønna hos Ventelo var 320 000 ca. I Phonero er den 300 000 nå.

Anonymous poster hash: 86566...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynnerlønna hos Ventelo var 320 000 ca. I Phonero er den 300 000 nå.

Anonymous poster hash: 86566...14f

Men vet du hva den ligger på hos Get? Det er jo tydeligvis stor forskjell på lønninger her.

Ts

Anonymous poster hash: 10c1f...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt vanlig lønn til en jobb man ikke trenge utdannelse til. synes faktisk det er bra iforhold til andre jobber man ikke trenge utdannelse til. som f.eks når jeg jobbet i barnehage i fjord tjente jeg rundt ca.140 kr timen ... og jeg bor i storby.

Jeg har kun vgs og ligger over 500, og kan tenke meg at 140 i timen blir trangt i en storby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet som kundeservice medarbeider for noen år siden hos et lignende selskap. Lønna var lusen. Starta på 120 kr timen og etter 5 år hadde jeg 135 i timen. Utbetalt ca 17000 etter skatt i mnd noe som er latterlig lavt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...