Gå til innhold

Hvordan sende jobbsøknad via mail?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere, jeg har et lite spm. når jeg har søkt på stillinger før så har jeg vanligvis blitt sent til en side der jeg fyller ut informasjon, legger ved bilde, cv og deretter selve søknaden i et eget vindu.

men nå har jeg funnet en stilling jeg vil søke på, men denne skal man sende til kontaktpersonen sin mail. hvordan gjør man dette best mulig? hva skriver jeg i mailen? skal søknadsteksten ligge som vedlegg eller skal jeg skrive det i mailen? æææh, jeg har så lyst på denne jobben så jeg vil gjerne gjøre det best mulig :)



Anonymous poster hash: 93047...b86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søknad og cv som vedlegg.

Trenger ikke å skrive annet i selve mailen at du sender søknad og cv på stillingen. Det er sikkert åpenlyst, men da utelukker de at det er andre ting iallfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søknad og cv som vedlegg.

Trenger ikke å skrive annet i selve mailen at du sender søknad og cv på stillingen. Det er sikkert åpenlyst, men da utelukker de at det er andre ting iallfall.

da prøver jeg på det, tusen takk :)

Anonymous poster hash: 93047...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et dumt spørsmål til, er det vanlig å ha med firma og adresse i søknadsteksten, altså brevmal? Selv om det er som vedlegg til en mailadresse?



Anonymous poster hash: 93047...b86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

et dumt spørsmål til, er det vanlig å ha med firma og adresse i søknadsteksten, altså brevmal? Selv om det er som vedlegg til en mailadresse?

Anonymous poster hash: 93047...b86

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...