Gå til innhold

Forbedre karakterer fra sykepleier utdanning. Hvordan?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Ønsker å heve snittet mitt fra sykepleier utdanningen og lurer på om jeg bare kan melde meg opp på den aktuelle eksamen på nærmeste høgskole/universitet eller om jeg må ta det som privatist? Tenkte at jeg bare kunne lese hjemme og møte opp på eksamen som de andre studentene som går studiet.

Aner ikke hvordan det fungerer. Det står ingenting om dette på universitets hjemmeside.



Anonymous poster hash: 6f2d8...228
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker bla. å ta opp "Generell farmakologi og patologi".

Noen som vet? :)



Anonymous poster hash: 6f2d8...228
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo sende en mail til avdelingslederen på sykepleierlinjen. Hun/han kan helt sikkert lede deg videre til hva du skal gjøre :) Jeg tror du kan bare melde deg opp og møte på eksamen der du gikk som student, men er ikke sikker på om det er sånn over alt;/ Lykke til :)



Anonymous poster hash: 7339f...d84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg gikk er det slik at man bare kan ta opp igjen eksamener for å forbedre karakteren året etter man fullfører bachelor. Jeg meldte meg derfor opp til ny/utsatt eksamen på vanlig måte høsten etter jeg fullførte, betalte semesteravgift og møtte opp til eksamen.

Vet ikke hvordan det fungerer på andre høgskoler/universitet, men vil tro at dette ikke er en mulighet som er åpen så veldig lenge etter endt utdanning.



Anonymous poster hash: dfe16...f8c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...