Gå til innhold

Poppsilopp skal plutselig ha tvillinger ❤️


Poppsilopp

Anbefalte innlegg

Da blir det igangsetting i morgen. Var på kontroll i dag, og nå viser det utslag på blodgjennomstrømningen til tv2. Legen sjekket åpningen, og jeg hadde allerede 1-2 cm åpning. Så håper det blir en grei igangsetting. Hun snille legen vi har hatt kom innom oss nå vi var på ctg-måling. Hun er på jobb i morgen, så når hun hørte at vi skulle det så skal hun være den som setter i gang. Da ble jeg veldig rolig med en gang. Hun sa det så fint, at hun skal undersøke meg, så skal vi sammen finne ut hva som er best. Det er så fint med henne, man føler virkelig at hun ser og lytter til deg. Mest sannsynlig kunne hun gå rett på å ta vannet. Mannen får også være med meg hele tiden. Kjenner gode murringer etter han sjekket meg, så mulig ting setter i gang allerede i natt.

Når det blir planlagt på denne måten har vi i hvertfall fått tid til å forklare og forberede han lille som skal bli storebror. Han gjenforteller og er veldig ivrig. Men veldig, veldg rart og sårt å skulle være så lenge borte fra han. 

Så neste gang dere hører fra meg så har jeg nok blitt tre-barnsmamma❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Tusen takk for all heiing og lykkeønsker!

Ble satt i gang med ballong i går. Klokken 16, datt den ut. Klokken 18 ble vannet tatt, og da begynte riene. Det tok vel drøye 3 kvarter fra aktiv fødsel er regnet til begge var ute, så fødselen karakteriseres som styrtfødsel. Det var så vidt legene rakk å komme før de kom :fnise: TV 1 kom i hode, mens tv2 lå med både hodet, arm og fot mot utgangen, så hun gikk de inni og snudde og ble dratt ut med foten. Det var en fin og intens fødsel, men jeg er ganske glad jeg ikke skal føde igjen. Mannen fikk dessverre ikke være med oss på barsel enda i hvertfall, men vi skulle kanskje få familierom senere. Begge tok brystet fint, og jeg fikk allerede i natt prøvd dobbeltamming, men pågrunn av størrelse må de få tillegg. Tv1 veide 2155 og tv2 veide 2035💕

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
4 minutter siden, Poppsilopp skrev:

Tusen takk for all heiing og lykkeønsker!

Ble satt i gang med ballong i går. Klokken 16, datt den ut. Klokken 18 ble vannet tatt, og da begynte riene. Det tok vel drøye 3 kvarter fra aktiv fødsel er regnet til begge var ute, så fødselen karakteriseres som styrtfødsel. Det var så vidt legene rakk å komme før de kom :fnise: TV 1 kom i hode, mens tv2 lå med både hodet, arm og fot mot utgangen, så hun gikk de inni og snudde og ble dratt ut med foten. Det var en fin og intens fødsel, men jeg er ganske glad jeg ikke skal føde igjen. Mannen fikk dessverre ikke være med oss på barsel enda i hvertfall, men vi skulle kanskje få familierom senere. Begge tok brystet fint, og jeg fikk allerede i natt prøvd dobbeltamming, men pågrunn av størrelse må de få tillegg. Tv1 veide 2155 og tv2 veide 2035💕

Gratulerer ❤️ Satt akkurat nå og lette etter tråden din, jeg datt innom for en uke siden og leste fra starten til slutt. Og så hadde jeg glemt hva tråden din het, lette etter den i går også, husket ikke hvilket forum den lå i heller :) Og så fant jeg deg nå! Så fantastisk å lese om deg og dine :) Gratulerer, gratulerer og atter gratulerer ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer såååå mye! Herlighet for en effektiv tvillingfødsel! Du altså :nigo:Jeg blir helt rørt her jeg sitter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...