Gå til innhold

Poppsilopp skal plutselig ha tvillinger ❤️


Poppsilopp

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har sniklest her inne, og måtte bare innom igjen for å ønske dere lykke til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååh, nå ble jeg glad! :strix: Hvor mange egg skal dere sette inn? Iiiik lenge til testdato eller? Er superspent! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har sniklest her inne, og måtte bare innom igjen for å ønske dere lykke til

Så koselig med snikleser :nigo: Tusen takk for det :kose:

Åååh, nå ble jeg glad! :strix: Hvor mange egg skal dere sette inn? Iiiik lenge til testdato eller? Er superspent! :hoppe:

Så kjekt at du blir glad :kose: Det er jeg også :nigo: Skal nok bare sette inn ett egg. 15 dager etter uttak har jeg fått beskjed om å teste. Det er 27.05. Men jeg tror ikke jeg klarer å vente så lenge :rolleyes: Men fikk beskjed om at hvis jeg tester på dag 10 så vil positivt svar være reelt, men negativt kan fortsatt bli positivt. Så jeg kommer nok til å starte testing dag 10 :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det masse fin lesning! Sender masse gode tanker til innsett og til ventetiden! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det masse fin lesning! Sender masse gode tanker til innsett og til ventetiden! :blomst:

Takk for det gode Bjørka :kose:

Nå er ett nydelig 8-cella embryo satt inn igjen, og jeg er offesielt ruger :nigo: Mannen ble skikkelig emosjonell. Og når han skulle gå på jobb så kysset han magen også ☺️ Han er skikkelig søt :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det gode Bjørka :kose:

Nå er ett nydelig 8-cella embryo satt inn igjen, og jeg er offesielt ruger :nigo: Mannen ble skikkelig emosjonell. Og når han skulle gå på jobb så kysset han magen også ☺️ Han er skikkelig søt :nigo:

Krysser fingre og tær!!

Jeg er litt grønn på prøverør, men fire var befruktet og de satte inn ett? Regner med de andre blir fryst ned da eller? :)

Edit: jeg har forresten ikm 27.05! Håper det blir graviddagbok om et par uker på oss begge😉

Endret av LoveTrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingre og tær!!

Jeg er litt grønn på prøverør, men fire var befruktet og de satte inn ett? Regner med de andre blir fryst ned da eller? :)

Edit: jeg har forresten ikm 27.05! Håper det blir graviddagbok om et par uker på oss begge😉

Forstår det. For oss som er oppi det er det også mye nytt å sette seg inn i. Av de fire som ble befruktet var det kun to som delte seg sånn som de skulle. Så ble ett satt inn og ett ble lagt på frys :)

Gravidddagbok hadde vært noe ja :nigo: Får håpe det går for begge ja :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går var stille og rolig, men veldig koselig. Vi lagde koldtbord, og hadde besøk av noen venner :)

Denne rugetiden er ikke bare-bare. Prøver å ikke gå rundt å tenke at jeg sikkert er gravid, men det er veldig, veldig vanskelig. Leste på nhi at 75 % av alle graviditeter ender i spontanabort, men at de fleste ikke merker dette fordi det skjer så tidlig. Det er mye som skal klaffe for at det skal gå. Er også veldig redd for at kroppen min skal støte det bort. Med alle tingene som skal stemme så er det jo egentlig ett mirakel at noen får dette til på egenhånd!

Jeg har noen tegn på at noe er på gang, men en del ting som ømme bryster og sånt må jeg jo se bort fra for det er bivirkninger på progesteron-tablettene jeg tar. Jeg pleier å sove hele natten i gjennom, men i natt våknet jeg etter å ha sovet 3-4 timer av at jeg måtte på do. Humøret er veldig svingete, dette kunne sikkert vært progesteronet det og men har først blitt skikkelig ille de siste dagene. Her snakker vi skikkelig latterkrampe ene øyeblikket og fryktelig irritert neste :fnise: Så ikke vet jeg, det er vel bare å smøre seg med tålmodighet og vente :rolleyes:

Edit: Og så må jeg legge til at det stikker magen når jeg tisser, det er visst også et tegn :fnise: Og jeg som ikke hadde tenkt å gå på symptomjakt :glare:

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dpo er du? :) hold ut, testdag nærmer seg ;)

6 dager siden uttak og befruktning og 3 dager siden innsett :) Ja, heldigvis gjør det det. Har allerede tatt en test for ett par dager siden for å se om hcg fra EL-sprøyten hadde gått ut, og da var det en svak, svak strek. Så da er det nesten ute av kroppen. Så får jeg se hvor lenge jeg holder ut før jeg tester mer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet med med stikkinger og kramper i området rundt livmor og høyre eggstokk. Det varte i 15 min og var ganske vondt. I dag er jeg 7 dpo og rugedag 5, så det kan stemme med festesmerter. I tillegg har jeg siden jeg sto opp 7.30 vært på do sikkert 7 ganger. Føler jeg springer og tisser i ett sett. Vet det er farlig å tenke sånn, men jeg føler virkelig at noe kan være på gang :nigo: Håper, håper virkelig det! I tillegg syns jeg blodårene på brystene er mye tydeligere i dag enn i går, jeg så etter det i går, og da så jeg ikke noe spesielt. hmm :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan høres lovende ut dette ;) ikke lett å la være å lete etter symptomer!! Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan høres lovende ut dette ;) ikke lett å la være å lete etter symptomer!! Krysser fingrene for deg :)

Det er ikke så lett nei :fnise: Setter pris på alle kryssede fingre :blomst:

Tok en test i dag, den var negativ, men det regnet jeg med. Har 4 tester igjen, og har bestilt 15 til. Så nå skal jeg ha nok tester i hvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tatt to tester som begge har en svaaaak strek. Det e sånn med mindre jeg konsentrer meg veldig så ser jeg den ikke. Mannen er ikke hjemme, så jeg tør ikke tro på det før han sier at han også ser de :fnise: og jubelen tør jeg hvertfall ikke slippe løs før jeg ser en tydeligere test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh jeg krysser alt jeg har for dere! Kan ikke forestille meg gleden etter å ha prøvd så lenge :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh jeg krysser alt jeg har for dere! Kan ikke forestille meg gleden etter å ha prøvd så lenge :bolledeig:

Tusen takk :nigo: Den siste jeg tok er litt sterkere, den trenger jeg ikke konsentrere meg for å se :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk :nigo: Den siste jeg tok er litt sterkere, den trenger jeg ikke konsentrere meg for å se :strix:

Tar du utover dagen også, eller var det morgenurin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du utover dagen også, eller var det morgenurin?

Den første var på morgenurin, den andre tok jeg ikke på morgenurin, men jeg gikk nesten 4 timer uten å tisse, så det var ganske konsentrert. Og den som ikke var på morgenurin var den sterkeste :nigo:

Kan vi også få se? Såååå kjekt :nigo:

Litt flaut, vet ikke hvordan jeg legger ut bilde :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skriver innlegg kan du trykke på "bruk full editor" (tror du må være på PC da, ikke fra mobil), sååå kan du legge ved så mange bilder du vil :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...