AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #1 Del Skrevet 10. februar 2015 Hei Jeg skal informere sjefen om hvor mye bompenger jeg brukte da jeg var på jobbreise. Men jeg hadde ikke kjørt i det området før, og er usikker på hvor mange bommer det var. Har forsøkt å kontakte bomselskapene i de fylkene jeg var i, men ikke fått svar (selv om jeg fikk en bekreftelsesmail om at de skulle svare - for en uke siden). Finnes det noen nettside jeg kan legge inn reiserute - eller noen landsdekkende nettside der jeg kan logge inn og sjekke hvilke bommer som ble registrert i den perioden? Anonymous poster hash: 3431f...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #2 Del Skrevet 10. februar 2015 1881.no under veibeskrivelse kan du legge inn ruta du kjørte og få opp bompengene. Anonymous poster hash: 71279...934 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollebølle Skrevet 10. februar 2015 #3 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg tror du kan gjøre det i google maps også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Del Skrevet 10. februar 2015 google maps fikk jeg det ikke til, det var der jeg tegna opp ruta i første omgang for å sjekke antall km. Men 1881 funka, tusen takk!!! Anonymous poster hash: 3431f...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå