Gå til innhold

PFU-saken mot Dagens Næringsliv

Papirfly

Anbefalte innlegg

Håper denne tråden er i rett kategori nå, ellers er det bare å flytte den.

Jeg har ni sider i Word med materiale til PFU-klagen nå som jeg sitter og klipper og limer i. Må prøve å bli ferdig i løpet av kvelden slik at bidragsyterne får lest over før den sendes inn.

Tusen takk igjen til dere som har bidratt, da spesielt vanedis, Nora Nordbo, visningsnamn, 9na og Cavalchina. :blomst::blomst::blomst:

Her kan dere evt. komme med noe mer, da dette ikke passer inn i tråden Fotballfrue-kritikk.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omg, jeg er feeeerdig. Jeg har brukt mer tid på dette enn alle studiekravene mine dette semesteret til sammen! :daane:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg river meg nesten i håret over hvor mye energi og tid folk legger i denne dama.

Anonymous poster hash: 69a1b...f0a
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hold the door

Omg, jeg er feeeerdig. Jeg har brukt mer tid på dette enn alle studiekravene mine dette semesteret til sammen! :daane:

Jeg håper du føler det er verdt det, uansett utfall. Kjempebra at du var villig til å gjøre dette. Tommel opp til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: til deg!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre min hatt... :sjokkert: Kan jeg spørre hvorfor noen vil legge ned så mye tid på dette? Et ærlig spørsmål fra en som lurer...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg river meg nesten i håret over hvor mye energi og tid folk legger i denne dama.

PFU-klagen handler ikke om "dama" som sådan, men om en mulig korrupt journalist som har skrevet en sak for å hvitvaske en venn/bekjents bedrift.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre min hatt... :sjokkert: Kan jeg spørre hvorfor noen vil legge ned så mye tid på dette? Et ærlig spørsmål fra en som lurer...

Et spørsmål som er svart på en milliard ganger.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

Jeg jobber i mediebransjen, og synes det er fint at dette tas tak i. Honnør til dere som har tatt initiativ:)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi klaget inn DN, DN svarte på klagen, og vi har sendt svar tilbake til dem igjen. Dette svaret mottok de i midten av februar og skal nå svare på dette før saken kommer opp i PFU. :-)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi mottatt svaret fra Dagens Næringsliv. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal si til dette. Lite kult å bli fremstilt som en løgner. Blir litt motløs av det hele, for dette blir bare ord mot ord.

Pga. stor saksmengde vil saken trolig ikke bli tatt opp i PFU før april.

Svaret fra DN kan leses her:

http://postimg.org/image/v771y0g0f/

TAKK til Nora Nordbo for å ha lagt inn PDF-filen på denne bildedelingssiden, så jeg kan få delt det videre i denne tråden. :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...