Papirfly Skrevet 9. februar 2015 #1 Del Skrevet 9. februar 2015 Håper denne tråden er i rett kategori nå, ellers er det bare å flytte den. Jeg har ni sider i Word med materiale til PFU-klagen nå som jeg sitter og klipper og limer i. Må prøve å bli ferdig i løpet av kvelden slik at bidragsyterne får lest over før den sendes inn. Tusen takk igjen til dere som har bidratt, da spesielt vanedis, Nora Nordbo, visningsnamn, 9na og Cavalchina. Her kan dere evt. komme med noe mer, da dette ikke passer inn i tråden Fotballfrue-kritikk. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stinky Skrevet 9. februar 2015 #2 Del Skrevet 9. februar 2015 Flink. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #3 Del Skrevet 9. februar 2015 Hva klaget dere om? Anonymous poster hash: c6e5e...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 9. februar 2015 Dette er saken: http://www.vg.no/rampelys/dn-klaget-inn-for-pfu-etter-fotballfrue-intervju/a/23378533/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 9. februar 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 9. februar 2015 Omg, jeg er feeeerdig. Jeg har brukt mer tid på dette enn alle studiekravene mine dette semesteret til sammen! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #6 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg river meg nesten i håret over hvor mye energi og tid folk legger i denne dama. Anonymous poster hash: 69a1b...f0a 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 10. februar 2015 #7 Del Skrevet 10. februar 2015 Omg, jeg er feeeerdig. Jeg har brukt mer tid på dette enn alle studiekravene mine dette semesteret til sammen! Jeg håper du føler det er verdt det, uansett utfall. Kjempebra at du var villig til å gjøre dette. Tommel opp til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vind Skrevet 10. februar 2015 #8 Del Skrevet 10. februar 2015 Heia, knallbra. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 10. februar 2015 #9 Del Skrevet 10. februar 2015 Blir spennende å se hva som blir resulatet av saken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 10. februar 2015 #10 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Endret 24. september 2016 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 10. februar 2015 #11 Del Skrevet 10. februar 2015 Stå på! Du gjør en kjempejobb BelleBeauty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nora Nordbo Skrevet 10. februar 2015 #12 Del Skrevet 10. februar 2015 Omg, jeg er feeeerdig. Jeg har brukt mer tid på dette enn alle studiekravene mine dette semesteret til sammen! til deg! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma1984 Skrevet 10. februar 2015 #13 Del Skrevet 10. februar 2015 Herre min hatt... Kan jeg spørre hvorfor noen vil legge ned så mye tid på dette? Et ærlig spørsmål fra en som lurer... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 11. februar 2015 #14 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg river meg nesten i håret over hvor mye energi og tid folk legger i denne dama. PFU-klagen handler ikke om "dama" som sådan, men om en mulig korrupt journalist som har skrevet en sak for å hvitvaske en venn/bekjents bedrift. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stinky Skrevet 11. februar 2015 #15 Del Skrevet 11. februar 2015 Herre min hatt... Kan jeg spørre hvorfor noen vil legge ned så mye tid på dette? Et ærlig spørsmål fra en som lurer... Et spørsmål som er svart på en milliard ganger. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 3. mars 2015 #16 Del Skrevet 3. mars 2015 Har du fått noe svar på denne, eller vet hvor langt de har kommet i behandlingen av saken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archana Skrevet 3. mars 2015 #17 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg jobber i mediebransjen, og synes det er fint at dette tas tak i. Honnør til dere som har tatt initiativ:) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #18 Del Skrevet 3. mars 2015 Vi klaget inn DN, DN svarte på klagen, og vi har sendt svar tilbake til dem igjen. Dette svaret mottok de i midten av februar og skal nå svare på dette før saken kommer opp i PFU. :-) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 4. mars 2015 #19 Del Skrevet 4. mars 2015 Så bra! Blir spennende å se resulatet hos PFU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #20 Del Skrevet 5. mars 2015 I dag har vi mottatt svaret fra Dagens Næringsliv. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal si til dette. Lite kult å bli fremstilt som en løgner. Blir litt motløs av det hele, for dette blir bare ord mot ord. Pga. stor saksmengde vil saken trolig ikke bli tatt opp i PFU før april. Svaret fra DN kan leses her: http://postimg.org/image/v771y0g0f/ TAKK til Nora Nordbo for å ha lagt inn PDF-filen på denne bildedelingssiden, så jeg kan få delt det videre i denne tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg