Gå til innhold

Flau episode i lunsjen på jobb, men hvor ille var det egentlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle spise en tomat, altså en sånn liten hel tomat, og da jeg tygget så sprutet det noe vanvittig og det traff en kollega som satt overfor meg i ansiktet.

Nå mener vedkommende at selv om det var et uhell, så var det som å bli spyttet på. Jeg prøvde å forklare at det var jo ikke spyttet mitt som traff, men væsken fra tomaten, så strengt tatt burde det ikke være så farlig.

Hva mener dere?



Anonymous poster hash: 8e48e...4be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvofor lukket du ikke munnen?



Anonymous poster hash: 7c75c...c74
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at kollegaen din overdiver. Hadde det vært meg hadde jeg muligens blitt litt flau, men så hadde jeg bare ledd og tatt det med godt humør.



Anonymous poster hash: 295e5...bd6
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er et uhell og man ber om unnskyldning så er ikke det der noe å hisse seg opp over. Men det kan jo hende at kollegaen din har bakterie-fobi eller noe:P



Anonymous poster hash: 4ee86...ab9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han får ta seg en bolle, er ingen grunn å bli sur for noe sånt. Neste gang sier du "wow,du har tydeligvis ikke opplevd mye motgang her i livet"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt tomaten i to før du eter tomat neste gang. Alle vet at tomater spruter. Kollegaens klaging får du bare ignorere.



Anonymous poster hash: 4a796...db1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg hadde sagt "Oj. Beklager. Det var virkelig ikke meningen." samtidig som at jeg hadde gått bort til tørkepapiret vi har på kjøkkenet for å gi noe av det til ham. Og sagt unnskyld selvsagt.

Det er jo ingen farlig hendelse. Den personen virker også litt hårsår. Må jo forstå at du ikke mente det slik personer som spytter på andre sikkert gjør. Det er jo to helt ulike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det meg som fikk tomatsaft (med eller uten spytt i) i ansiktet hadde jeg ledd, forstått at det var et uhell, tørket det vekk og ikke snakket mer om det.

Er det rart det er krig i verden. Og kollegen din overdriver!

Endret av illywhack
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ofte jeg blir rød som en tomat av å lese slike innlegg, men dette må ha vært pinlig!



Anonymous poster hash: bb790...122
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg over tomaten go move on.. i helga satt jeg i trikken, og foran meg satt det en dame med en avis som hun fint leste på. Jeg hadde en mcdonlads kopp som var åpen, uten lokk, koppen var full av vann. Trikken bråstoppet og vannet ble sølt på dama og avisen. Hun bare lo og jeg lo, og så ba jeg om unnskyldning. Sånn går det i blant.

Endret av Guacamole
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kutt tomaten i to før du eter tomat neste gang. Alle vet at tomater spruter. Kollegaens klaging får du bare ignorere.

Anonymous poster hash: 4a796...db1

..."eter"?

Faktisk.

Anonymous poster hash: 1bd3c...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..."eter"?

Faktisk.

Anonymous poster hash: 1bd3c...355

Ja? Også kjent som det femte element.

Anonymous poster hash: 8e48e...4be

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ofte jeg blir rød som en tomat av å lese slike innlegg, men dette må ha vært pinlig!

Anonymous poster hash: bb790...122

Ha. Ha. Haaa. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 4605b...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvofor lukket du ikke munnen?

Anonymous poster hash: 7c75c...c74

Når du biter i en tomat kan det sprute ut tomatvæske fra den andre siden av tomaten. Så dette handler ikke om å lukke munnen. Har det aldri skjedd med deg? Du må spise mer tomater ellers får du tarmkreft

Anonymous poster hash: dbe7f...e8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du får en samtale med HR i nær fremtid, kan ikke squirte ting på alt og alle på pauserommet uten konsekvenser



Anonymous poster hash: 9417e...30e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ei venninne av meg gjorde en enda større tabbe: Hun bestilte ostepølse med sånn bacon rundt, og som hun alltid hadde gjort siden hun var liten tok hun og tygde av ene enden på pølsa før hun snudde den for å tygge av pølsa i andre enden. Varm ost sprutet ut av pølsa og traff hun som satt på andre siden av bordet i ansiktet :ler: Herregud hun var så flau og lei seg etterpå. Men det gikk bra, og hun hun traff tok det fint og fikk ikke vondt.



Anonymous poster hash: 295e5...bd6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...