Gå til innhold

Noen andre der ute som takker nei til vaksiner for sine barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Barn og voksne dør hele tiden, av forskjellige årsaker.

Sånn er verden.

Statistikk lyver, store selskaper lyver, folk på forum lyver. Den største årsaken er penger.

Anonymous poster hash: b2003...3af

Kanskje vi skal slutte å sikre barna i bil også.

En gang skal jo barna dø. Det er jo naturlig. Barn og voksne dør hele tiden av naturlige årsaker.

Tror du de som lager bilstoler til barn har funnet opp dette med at det er viktig å sikre barn ordentlig i bil, for å kunne tjene masse penger? At det egentlig bare er noe tull at man trenger bilstol til barna?

Dette er sammenlignbart med vaksinene. Sjangsen for at vi kræsjer er kanskje ikke så store, men hvis vi kommer i en ulykke og barnet er sikret i bilen så er det større sjangse for at barnet kommer fra det i live.

Det er kanskje ikke så stor sjangse for å bli smittet av disse sykdommene heller, men hvis vi er vaksinert så har vi mindre sjangse for å få sykdommen og dø av den.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er opptatt av å sikre oss. Vi forsikrer huset, innboet, bilen, livene våre, dyrene våre osv. Men så er det noen som velger å ikke forsikre barnas liv ved å vaksinere. Det henger ikke på greip for meg.

For meg er det viktigste i livet å beskytte barnet mitt for potensielle farer. Det å vaksinere er et av tiltakene som er med på å sikre mitt barns liv og helse.

Om jeg måtte velge mellom forsikringer på mine eiendeler og vaksine til mitt barn så ville jeg klart valgt å sikre barnet mitt

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retts-dokumenter avslører at Merck (kjent vaksineprodusent) forsøkte å betale/bestikke egne forskere til å holde tyst om vaksine svindel.

Skal dere bortforklare dette på en patetisk måte også?

http://www.sott.net/article/292428-Court-documents-reveal-Merck-tried-to-pay-off-its-owns-scientists-to-remain-quiet-about-vaccine-fraud

Back in 2010, two former Merck scientists, repulsed by what they saw taking place at the highest levels of the company, filed a False Claims Act in the U.S. District Court for the Eastern District of Pennsylvania. The filing accuses Merck of lying about the safety and effectiveness of MMR vaccines, tampering with study data, defrauding the U.S. government and various other high-level crimes.

Vaksiner er store penger. Mye svindel har foregått og det er dokumentert.

Likevel tror de lettlurte at alt er såre vel.

Anonymous poster hash: b2003...3af

kan du ikke komme med noen kilder som ikke tilhører sfæren konspirasjonsteorier?

jeg må også minne deg på at informasjonen du formidler her inne kan være potensielt livsfarlig om noen unge mødre skal lar seg lure av linkene dine som fra et medisinsk og vitenskapelig perspektiv har null verdi eller troverdighet.

faktisk, mye av det du skriver er regelrett farlig. grunnen til at menneskets levealder har økt betraktelig og at barnedødelighet har gått ned er nettopp pga vaksinasjon.

herregud da man, du linker til nettsider som sier at aliens styrte nazi tyskland og styrer usa idag for så å trekke frem en Homøopat som ekspert på vaksiner? Ser du ikke selv hvor absurd dette er ? nå må du gi deg.

Endret av WubWub
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn og voksne dør hele tiden, av forskjellige årsaker.

Sånn er verden.

Statistikk lyver, store selskaper lyver, folk på forum lyver. Den største årsaken er penger.

Anonymous poster hash: b2003...3af

Jeg kan nesten ikke tro at det går an å bli så inni granskauen tett i pappen! Dette "argumentet" er helt ute på viddene!

Anonymous poster hash: b15fa...f70

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn og voksne dør hele tiden, av forskjellige årsaker.

Sånn er verden.

Statistikk lyver, store selskaper lyver, folk på forum lyver. Den største årsaken er penger.

Anonymous poster hash: b2003...3af

Barn dør, ja, dessverre. Men vettuge foreldre LAR ikke barna sine dø av risiko som kunne vært unngått. Det er stor forskjell!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Horatio Hornblower

Det er ganske utrolig at folk som ikke har noen vitenskapelig eller medisinsk utanndelse tror de vet bedre en fagfolk.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retts-dokumenter avslører at Merck (kjent vaksineprodusent) forsøkte å betale/bestikke egne forskere til å holde tyst om vaksine svindel. Skal dere bortforklare dette på en patetisk måte også? http://www.sott.net/article/292428-Court-documents-reveal-Merck-tried-to-pay-off-its-owns-scientists-to-remain-quiet-about-vaccine-fraud Back in 2010, two former Merck scientists, repulsed by what they saw taking place at the highest levels of the company, filed a False Claims Act in the U.S. District Court for the Eastern District of Pennsylvania. The filing accuses Merck of lying about the safety and effectiveness of MMR vaccines, tampering with study data, defrauding the U.S. government and various other high-level crimes. Vaksiner er store penger. Mye svindel har foregått og det er dokumentert.Likevel tror de lettlurte at alt er såre vel. Anonymous poster hash: b2003...3af

Og du vil frem til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du er steril!

Anonymous poster hash: 4c5f0...1d4

Legg håpet på hylla.

Jeg har 4 barn.

Anonymous poster hash: b2003...3af

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du vil frem til?

At det jukses i denne bransjen, mye mer enn de som er mottakerne av disse vaksinene aner.

Store stygge selskaper eksisterer ikke fordi det de produserer er så flott, men fordi det svindles.

Leste du ikke artikkelen?

Anonymous poster hash: b2003...3af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det jukses i denne bransjen, mye mer enn de som er mottakerne av disse vaksinene aner.

Store stygge selskaper eksisterer ikke fordi det de produserer er så flott, men fordi det svindles.

Leste du ikke artikkelen?

Anonymous poster hash: b2003...3af

Det finnes behandling for konspiranoia.

Anonymous poster hash: b15fa...f70

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn dør, ja, dessverre. Men vettuge foreldre LAR ikke barna sine dø av risiko som kunne vært unngått. Det er stor forskjell!

Men har du belegg for å si at de dør som følge av mangel på vaksine fremfor at de dør av selve vaksinen? Eller bare dør en naturlig død? Nei.

Vettuge foreldre prøver å se at det er minst to sider av en sak. Mange foreldre er ikke vettuge, men følger strømmen av sauer som ikke tenker eller følger med.

Anonymous poster hash: b2003...3af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg håpet på hylla.

Jeg har 4 barn.

Anonymous poster hash: b2003...3af

Har du sikret de i bilen? Bruker de hjelm på slalåm ski og sykkel? Bruker de redningsvest i båt?

Om de gjør det så fatter jeg ikke at du ikke vaksinerer dem.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men har du belegg for å si at de dør som følge av mangel på vaksine fremfor at de dør av selve vaksinen? Eller bare dør en naturlig død? Nei.

Vettuge foreldre prøver å se at det er minst to sider av en sak. Mange foreldre er ikke vettuge, men følger strømmen av sauer som ikke tenker eller følger med.

Anonymous poster hash: b2003...3af

Så du er villig til å risikere livene til barnet ditt? Ouch.

Anonymous poster hash: f3232...44a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det jukses i denne bransjen, mye mer enn de som er mottakerne av disse vaksinene aner.

Store stygge selskaper eksisterer ikke fordi det de produserer er så flott, men fordi det svindles.

Leste du ikke artikkelen?

Utviser du ikke kildekritikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du belegg for å si at de dør som følge av mangel på vaksine fremfor at de dør av selve vaksinen? Eller bare dør en naturlig død? Nei.Vettuge foreldre prøver å se at det er minst to sider av en sak. Mange foreldre er ikke vettuge, men følger strømmen av sauer som ikke tenker eller følger med. Anonymous poster hash: b2003...3af

For all del, det er naturlig å dø av infeksjonssykdommer, men er det greit at barn dør av infeksjoner som kunne vært unngått? Jeg tror ikke du mener det.

Og ja, jeg har belegg for å si at barn dør av mangel på vaksine, for eksempel mot meslinger:

http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs286/en/

Anonymous poster hash: f3729...a2e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men har du belegg for å si at de dør som følge av mangel på vaksine fremfor at de dør av selve vaksinen? Eller bare dør en naturlig død? Nei.Vettuge foreldre prøver å se at det er minst to sider av en sak. Mange foreldre er ikke vettuge, men følger strømmen av sauer som ikke tenker eller følger med. Anonymous poster hash: b2003...3af

Morsomt at du tydeligvis antar at det bare er vaksinemotstandere som har "satt seg inn i ting".

For øvrig; barn bli skadet og dør med manglende vaksine som direkte årsak. Det trenger du ikke tvile på.

Anonymous poster hash: c21cc...851

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du belegg for å si at de dør som følge av mangel på vaksine fremfor at de dør av selve vaksinen? Eller bare dør en naturlig død? Nei.

Vettuge foreldre prøver å se at det er minst to sider av en sak. Mange foreldre er ikke vettuge, men følger strømmen av sauer som ikke tenker eller følger med.

Anonymous poster hash: b2003...3af

Ja, svartens foreldre som følger saueflokken og takker ja til barnevaksinasjonsprogrammet. Det er sikkert de samme sauene som bruker anbefalt bilstol til små barn samt sikrer barna (og seg selv) med bilbelte når de kjører.

Anonymous poster hash: 34b74...3c0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du er steril! Anonymous poster hash: 4c5f0...1d4

Ja det er det flere som håper Kan ikke få sagt det nok ganger: Alle som har sånne barnefientlige holdninger som TS, burde vært meldt til BV!!! Du er en barnemishandler TS, det er du! Og du vet det selv også, når du ikke tør bruke navn i offentligheten. Håper det blir en revolusjon, med at barnevernet fratar automatisk barna til foreldre som nekter barna sine vaksiner, og dermed fratar barnas rett til helsehjelp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg håpet på hylla.

Jeg har 4 barn.

Anonymous poster hash: b2003...3af

Da er du en forferdelig dårlig mor. Selv om du tar risken med at barns dine dør av grusomme sykdommer (som hadde vært utryddet om folk hadde elsket ungene sine nok til å vaksinere), så håper jeg virkelig at dine barn forblir friske og at de ikke blir rammet av forkrøplende sykdommer (som kunne vært utryddet) og heller ikke smitter andre barn som ikke har noe valg om å ikke vaksinere seg.

Jeg vet iallefall at jeg ikke kunne levd med meg selv om mine barn, ble syke, døde eller smittet andre fordi jeg valgte å la vær å beskytte dem.

Anonymous poster hash: 60609...6f2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...