Gå til innhold

Noen andre der ute som takker nei til vaksiner for sine barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det må da gå an å ytre sin mening uten at man skal bli stemplet som egoistisk.

Det er ikke et stempel. Det er vitenskapelig bevist at det er et egoistisk standpunkt.

Du regnes som egoist av omtrent 90% av befolkningen. Slik er det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan man diskutere i evigheter. Og det har jeg vel forøvrig gjort også :P

Det er så mange aspekter av det at det ville tatt en hel kveld, og vi hadde nok aldri blitt enige uansett :P

At du kommer med disse "geipesmilene" i en diskusjon som denne får meg til å gå ut fra at du ikke evner å se konsekvensene av valget du tar for dine fremtidige barn.

Hva gjør du om barnet ditt blir dødssyk av en av sykdommene som vaksinene beskytter mot, eller i verste fall dør av det?

Og hva gjør at du vil vaksinere mot stivkrampe, men ikke de andre sykdommene?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, hvor ble du av? Det hadde vært interessant å hørt dine synspunkter! .. og, det er lov å endre mening, vi vil alle sammen bli svært glade om så er :)Anonymous poster hash: c23f5...43f

Skjønner godt at TS forsvant etter noen meget usmaklige kommentarer. Mange holder seg saklig her, men enkelte her går jo direkte på TS som person, og det blir helt feil. Nå følger mine barn det vanlige vaksineringsprogrammet. Men nå er det sånn at dette er frivillig. Og om det er veldig farlig å ikke ta vaksinen, skulle den jo vært obligatorisk. TS har vel tro på noen teorier om at det er skadelig med de vanlige vaksinene, og hun må vel få lov å ha sin tro. Som dere ser er det nok svært få som ikke følger vaksineringsprogrammet. Og så lenge det er sånn, er det vel ikke så mye å klage over.

Anonymous poster hash: a5ef6...ef3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt barn er en av grunnene til at jeg har fulgt vaksineprogrammet for alle mine barn. Jeg mener det er viktig, av solidaritetshensyn, å opprettholde flokkimmuniteten. Mine barn er svært sunne og friske, og de ville mest sannsynlig tålt barnesykdommene, men jeg ville aldri kunne levd med meg selv hvis mitt barn smittet et barn som ikke tålte vaksine og det gikk galt.

Vi opprettholder tilstrekkelig flokkimmunitet til å beskytte de som verken tåler vaksiner eller sykdommene hvis alle vi som kan vaksinere gjør det. Det er når foreldre som av diverse grunner dropper vaksiner til barn som tåler dem at flokkimmuniteten går til helvete. Jeg kaller disse foreldrene snyltere.

Anonymous poster hash: a0845...56a

Jeg er så uendelig takknemlig for at du, og mange andre med deg, også har barnet mitt i tankene når dere har tatt deres valg. Deres valg er avgjørende for de av oss som selv ikke er gitt valgmuligheter når det kommer til vaksinasjon av egne barn.

:takke::smilyblomst::tommelopp:

Anonymous poster hash: a08e8...207

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange er tydeligvis hjernevasket av helsemyndigheter og farmasiøgnerne, til å tro at dette er det eneste rette.

Det er livsfarlig å leve siden man kan dø av det.

Anonymous poster hash: b2003...3af

Ja, dø skal vi alle en gang. Men er det noe vits å ta sjansen på at barnet ditt skal dø av en sykdom som det ikke hadde fått om det ble vaksinert?

Min største skrekk er at min datter skal dø fra meg. Jeg kan ikke beskytte henne for alt, men jeg gjør det jeg kan. Og en av tingene da er å følge vaksinasjonsprogrammet.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele denne tråden har det blitt etterspurt en god grunn til å ikke vaksinere som har troverdige kilder, og som ikke er allergi eller sykdom som gjør at man ikke kan vaksinere. Hvis du har en så tror jeg alle her er spente på å høre.

Retts-dokumenter avslører at Merck (kjent vaksineprodusent) forsøkte å betale/bestikke egne forskere til å holde tyst om vaksine svindel.

Skal dere bortforklare dette på en patetisk måte også?

http://www.sott.net/article/292428-Court-documents-reveal-Merck-tried-to-pay-off-its-owns-scientists-to-remain-quiet-about-vaccine-fraud

Back in 2010, two former Merck scientists, repulsed by what they saw taking place at the highest levels of the company, filed a False Claims Act in the U.S. District Court for the Eastern District of Pennsylvania. The filing accuses Merck of lying about the safety and effectiveness of MMR vaccines, tampering with study data, defrauding the U.S. government and various other high-level crimes.

Vaksiner er store penger. Mye svindel har foregått og det er dokumentert.

Likevel tror de lettlurte at alt er såre vel.

Anonymous poster hash: b2003...3af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må da gå an å ytre sin mening uten at man skal bli stemplet som egoistisk.

Hvordan mener du at det ikke er egoistisk å bevisst sette sitt eget og andres barn liv i fare ved å ikke vaksinere?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange er tydeligvis hjernevasket av helsemyndigheter og farmasiøgnerne, til å tro at dette er det eneste rette.

Det er livsfarlig å leve siden man kan dø av det.

Anonymous poster hash: b2003...3af

polio-disease.jpg?w=500&h=375

DETTE er polio!!! Om ikke livsfarlig er ille nok for deg (som meslinger, polio, etc faktisk er), så kan du jo se for deg å bli fullstendig deformert. Av noe som lett kan unngås.

Herregud ass, for en helt imponerende kunnskapsløshet.

Disse sykdommene er ingenting å trekke på skuldrene av. Barn DØR av disse sykdommene rundt om i verden, hver dag. Og her sitter det velstående idioter som vasser i helsetilbud og takker nei til vaksiner??!!

Anonymous poster hash: 6c513...c5a

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som la ut sin uavhengige "forskning" på at det kan linkes mellom autisme og vaksiner har trukket det tilbake og beklaget seg. Sier ikke det litt?

Andrew Wakefields "forskning" var en jo en skandale fra ende til annen, regelrett svindel.

Og han er på sett og vis skyld i meslingutbruddet vi nå ser.

http://no.wikipedia.org/wiki/Andrew_Wakefield

Jeg håper inderlig at TS ikke har tatt sin beslutning på bakgrunn av Wakefields skrøner.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homøopat. Rolf Erik Hanssen www.naturmedisinske.no har skrevet en bombe av en bok som han kaller VAKSINASJON.

Hva er sannheten om vaksiner?

VaksinasjonerIngen i Norge har før ham skrevet en bok, som er i nærheten av dette, hva angå det å avsløre de løgner og bedrag som ligger bak to hundre års virksomhet med vaksinering over hele verden. Aldri har noen våget, ei heller maktet å sette bjella på katten, og til de gra....

http://www.riksavisen.no/?p=624

Anonymous poster hash: b2003...3af

Hallo hallo! Du linker til et av de sykeste nettstedene som finnes her i landet, riksavisen!

Mannen bak denne siden skriver artikler med titler "Eit forsvar for jødeparagrafen" og "Tony Blair linkes til tenårings sexslave".

Her gror de villeste konspirasjonsteorier om jødene (djevlene) som skal ta over verden, om Holocost som ikke eksisterte, om den engelske kongelige som stammer fra "djevelslekter". Humanetikere får sitt pass påskrevet som satanister, og legestand og helsevesen er ute etter å forgifte oss, og deltar i okkulte ritualer for å utrydde flest mulig av oss i det ufødte mors liv.

Så hvis du mener at en mann som mener at holocost aldri har eksistert og at legestanden prøver å drepe oss, har noe intelligent å si om vaksiner, håper jeg du legger deg inn på en psykiatrisk avdeling raskest mulig!

Homeopati har aldri virket, og vil aldri virke på noe som helst. Det gir som all mulig annen "liksom medisin" og virkelig medisin, en placeboeffekt som kan hjelpe på ubehag smerter og lette plager.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retts-dokumenter avslører at Merck (kjent vaksineprodusent) forsøkte å betale/bestikke egne forskere til å holde tyst om vaksine svindel.

Skal dere bortforklare dette på en patetisk måte også?

http://www.sott.net/article/292428-Court-documents-reveal-Merck-tried-to-pay-off-its-owns-scientists-to-remain-quiet-about-vaccine-fraud

Back in 2010, two former Merck scientists, repulsed by what they saw taking place at the highest levels of the company, filed a False Claims Act in the U.S. District Court for the Eastern District of Pennsylvania. The filing accuses Merck of lying about the safety and effectiveness of MMR vaccines, tampering with study data, defrauding the U.S. government and various other high-level crimes.

Vaksiner er store penger. Mye svindel har foregått og det er dokumentert.

Likevel tror de lettlurte at alt er såre vel.

Anonymous poster hash: b2003...3af

Har du lest det du kommer med? Det der handler ikke om hva vaksiner gjør, det handler om ETT firma i industrien.

Skal du straffe dine barn og sette dem i livsfare pga. et gedigent firmas skittentøysvask?

Anonymous poster hash: 4c5f0...1d4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg 7 års universitetsutdannelse.

Lang utdannelse er dessverre ikke alltid vaksine mot dumskap.

Anonymous poster hash: b15fa...f70

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer heller aldri til å vaksinere mine fremtidige barn med annet enn en evt stivkrampesprøyte.

Heldigvis har kjærsten min samme syn på dette som meg :P

La oss håpe dere tar til vettet eller ikke evner å formere dere...

Anonymous poster hash: a08e8...207

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Retts-dokumenter avslører at Merck (kjent vaksineprodusent) forsøkte å betale/bestikke egne forskere til å holde tyst om vaksine svindel. Skal dere bortforklare dette på en patetisk måte også? http://www.sott.net/article/292428-Court-documents-reveal-Merck-tried-to-pay-off-its-owns-scientists-to-remain-quiet-about-vaccine-fraud Back in 2010, two former Merck scientists, repulsed by what they saw taking place at the highest levels of the company, filed a False Claims Act in the U.S. District Court for the Eastern District of Pennsylvania. The filing accuses Merck of lying about the safety and effectiveness of MMR vaccines, tampering with study data, defrauding the U.S. government and various other high-level crimes. Vaksiner er store penger. Mye svindel har foregått og det er dokumentert.Likevel tror de lettlurte at alt er såre vel. Anonymous poster hash: b2003...3af

Det der nettstedet er startet av en organisasjon som blant annet kontakter romvesen via ouija-brett. Hvem var lettlurt, sa du?

Anonymous poster hash: c16ff...059

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Med alle de kg kjerringene her inne som sverger til alternative løsninger på "kiss kidd" trodde jeg det ville skli rett inn...

Anonymous poster hash: ee060...3ca

Det er vel ikke så mange her som tar til orde for å droppe vaksinering.

Det er vel ellers lite vitenskapelig støtte for det meste av det som gjennomføres som "behandling" innen kiropraktikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det der nettstedet er startet av en organisasjon som blant annet kontakter romvesen via ouija-brett. Hvem var lettlurt, sa du?

Anonymous poster hash: c16ff...059

Synes du det preger artikkelen? Har du lest den alt? Sikkert ikke, for du leter bare etter argumenter for å fremme vaksiner kanskje?

Dagbladet og VG har også hatt haugevis med idiotiske tulleartikler opp gjennom årene, men det teller vel ikke.

Anonymous poster hash: b2003...3af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt barn har diagnosen barneautisme. Jeg har ingen tro på at vaksiner forårsaker autisme og jeg vet at sønnen min ikke har autisme pga vaksinene (fordi jeg kunne se tegn allerede i barseltiden), men hvis vaksine var årsak til at noen barn fikk denne diagnosen så ville jeg mye heller tatt den sjangsen enn å risikere å miste sønnen min.

Det er drit tungt å være mamma til et barn med en slik utviklingsforstyrrelse. Vi vil alltid ha en krevende hverdag og vi kommer aldri til å kunne leve et "normalt liv", men jeg vil mye heller ha dette livet enn et liv uten sønnen min.

Når jeg hører at foreldre velger bort vaksine pga frykt for autisme så blir jeg helt målløs. jeg føler at mange ser på autisme som verre enn døden, at barn som min sønn ikke fortjener livet.

Min sønn har mye ekstra utfordringer, vi foreldre har mye ekstra utfordringer med han, men en ting er jeg helt sikker på og det er at min sønn er en lykkelig gutt som har et godt liv og som vil få en god fremtid så lenge han har god støtte rundt seg.

det som gjør hverdagen vår mest utfordrende er mennesker som ikke klarer å akseptere gutten vår for den han er. De som har en forestilling om at alle barn skal være like og hvis et barn skiller seg ut så har foreldrene sviktet.

Hvis man kan velge mellom vaksine med risiko for autisme og ingen vaksine med risiko for at barnet dør, vil man ikke da velge vaksine?

Hvis man elsker barnet sitt så ønsker man vel at barnet får leve?

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å dø barn i Norge, som følge av sånne som TS.... Er du stolt av dette TS?

Barn og voksne dør hele tiden, av forskjellige årsaker.

Sånn er verden.

Statistikk lyver, store selskaper lyver, folk på forum lyver. Den største årsaken er penger.

Anonymous poster hash: b2003...3af

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn og voksne dør hele tiden, av forskjellige årsaker.

Sånn er verden.

Statistikk lyver, store selskaper lyver, folk på forum lyver. Den største årsaken er penger.

Anonymous poster hash: b2003...3af

Jeg håper du er steril!

Anonymous poster hash: 4c5f0...1d4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...