Gjest Reza08 Skrevet 8. februar 2015 #1 Del Skrevet 8. februar 2015 Her kommer jeg med noen quiz for dagen, hvor de som vil kan svare: 1. Hvilket band står for låten "If You Leave Me Now"? 2. Hvem fant opp ostehøvelen? 3. Kommer bilmerket Mercedes fra Tyskland? 4. Er 926*539 lik 499114? 5. Hvor kommer Odd Nordstoga fra? 6. Er Jupiter en planet? 7. Hvor lang tid brukte Lars Monsen på sin ekspedisjon i Canada? 8. Var Wolfgang Amadeus Mozart fra Sveits? 9. Hvilket år ble Barrack Obama president? 10. Hvor mange år har Hotel Cæsar gått på skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 8. februar 2015 #2 Del Skrevet 8. februar 2015 www.google.com 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 8. februar 2015 #3 Del Skrevet 8. februar 2015 www.google.com Så fint for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjibba Skrevet 8. februar 2015 #4 Del Skrevet 8. februar 2015 Her kommer jeg med noen quiz for dagen, hvor de som vil kan svare: 1. Hvilket band står for låten "If You Leave Me Now"? -Veit ikkje 2. Hvem fant opp ostehøvelen? -Tor Bjørklund 3. Kommer bilmerket Mercedes fra Tyskland? -Ja 4. Er 926*539 lik 499114? -Har ikkje sjans! 5. Hvor kommer Odd Nordstoga fra? -Telemark, Vinje trur eg 6. Er Jupiter en planet? -Ja 7. Hvor lang tid brukte Lars Monsen på sin ekspedisjon i Canada? -Tre år, trur eg 8. Var Wolfgang Amadeus Mozart fra Sveits? -Nei 9. Hvilket år ble Barrack Obama president? -Lenge sidan 10. Hvor mange år har Hotel Cæsar gått på skjermen? -10 år eller rundt der ein plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 8. februar 2015 #5 Del Skrevet 8. februar 2015 Artig!!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizabeth Skrevet 12. februar 2015 #6 Del Skrevet 12. februar 2015 Her er mitt bidrag. Jeg savner dog pils og grupper, men here it goes. 1. Hvilket band står for låten "If You Leave Me Now"? Chicago 2. Hvem fant opp ostehøvelen? Han norske. 3. Kommer bilmerket Mercedes fra Tyskland? Vil jeg tro. 4. Er 926*539 lik 499114? Tja, det er vel godt mulig det, blir jo noe rundt opp under 500 000 hvert fall. 5. Hvor kommer Odd Nordstoga fra? Telemark. 6. Er Jupiter en planet? Ja. 7. Hvor lang tid brukte Lars Monsen på sin ekspedisjon i Canada? Aner ikke. 8. Var Wolfgang Amadeus Mozart fra Sveits? Østerrike vel. 9. Hvilket år ble Barrack Obama president? 2010 ellerno? 10. Hvor mange år har Hotel Cæsar gått på skjermen? 17..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 13. februar 2015 #7 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg er forvirret, er det meningen at jeg skal svare på alle spørsmåla til forrige poster og så i samme slengen komme opp med 10 nye spørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå