Gå til innhold

Bjørkepollen


Bjørka

Anbefalte innlegg

Wow jeg beundrer din testestyrke! Det er helt klart fortsatt håp, så lenge TR ikke har kommet :) Men jeg skjønner at du ikke vil få forhåpninger heller..

Krysser alt som krysses kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, men du - det er jo litt spennende enda da? Jeg tror du må ta en ny test mot helgen om ikke mensen har dukket opp ... Skjønner at du ikke vil få opp forhåpningene, men den grublingen og ventingen er jo ganske brutal den og.   :hug: Håper dere får gode nyheter snart!

 

:fnise: Jeg er imponert over Bjørkemannen! Min mann er med på mye, men en GU tror jeg nok han ville gjort det meste for å slippe unna!   :fnise:

 
Han er ganske så fantastisk  :rodmer: Det er sant at det er litt spennende, men huttetu så nedbrytende positive tester er når man har for for høye forhåpninger. 
 

Wow jeg beundrer din testestyrke! Det er helt klart fortsatt håp, så lenge TR ikke har kommet :) Men jeg skjønner at du ikke vil få forhåpninger heller..

Krysser alt som krysses kan!

 

Det har blitt lettere å unngå tester, da slipper jeg den ensomme kontrollstreken  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt i samme situasjon. Hadde egentlig IKM på fredag, men ingenting dukker opp. Hverken symptomer på graviditet eller TR. Håper jo såklart på to blå, men vil ikke teste mer nå, blir bare så skuffet. Er helt enig at det er lettere å ikke teste når man bare ikke vil se den dumme ensomme streken :fnise:

 

Bjørkemannen høres veldig god ut :) Håper dere får positivt svar snart :klem:

Endret av Atziri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt i samme situasjon. Hadde egentlig IKM på fredag, men ingenting dukker opp. Hverken symptomer på graviditet eller TR. Håper jo såklart på to blå, men vil ikke teste mer nå, blir bare så skuffet. Er helt enig at det er lettere å ikke teste når man bare ikke vil se den dumme ensomme streken :fnise:

 

Bjørkemannen høres veldig god ut :) Håper dere får positivt svar snart :klem:

 

Håper du får det óg! :) Altså, vi vet jo ikke enda. Vi trenger ikke ta sorgene på forskudd. Testet du etter el? Eller hadde tegn som fortalte deg når den var? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt spennende dette!

Mannen min var med på forrige legetime, og han så stakkars sååå ukomfortabel ut når jeg og legen diskuterte mensen, spotting, livmorslimhinne etc. :hoho: men skal man ha utredning er det bare greit å ha med mannen - det kan jo like gjerne være han som er problemet.

Men nå er det mest sannsynlig ikke noe problem hos dere da, ting bare tar litt tid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt spennende dette!

Mannen min var med på forrige legetime, og han så stakkars sååå ukomfortabel ut når jeg og legen diskuterte mensen, spotting, livmorslimhinne etc. :hoho: men skal man ha utredning er det bare greit å ha med mannen - det kan jo like gjerne være han som er problemet.

Men nå er det mest sannsynlig ikke noe problem hos dere da, ting bare tar litt tid! :)

 

Haha, kan se det for meg. Kan se for meg den reaksjonen hos Bjørkemannen også, om det blir realitet. Han blir flau av å vite at jeg har nevn han her på forum.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får det óg! :) Altså, vi vet jo ikke enda. Vi trenger ikke ta sorgene på forskudd. Testet du etter el? Eller hadde tegn som fortalte deg når den var? 

 

Nei, det er helt sant :) Alt er mulig fram til TR kommer. Nei, har ikke testet, så aner ikke når eller om EL i det hele tatt har vært. Frustrerende! Har ikke hatt noen symptomer på EL, og tempen har heller ikke gitt meg noe svar. Enn med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er helt sant :) Alt er mulig fram til TR kommer. Nei, har ikke testet, så aner ikke når eller om EL i det hele tatt har vært. Frustrerende! Har ikke hatt noen symptomer på EL, og tempen har heller ikke gitt meg noe svar. Enn med deg?

 

Akkurat samme situasjon her. Har testet etter el tidligere pper, men den har vært stabil - så i sommer droppet jeg det. Angrer litt nå  :rolleyes: Men, det betyr jo at vi begge kunne hatt mye senere el en antatt - noe som betyr senere ikm :) Nei, håper vi begge får noen svar snart. Enten den ene eller andre veien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme situasjon her. Har testet etter el tidligere pper, men den har vært stabil - så i sommer droppet jeg det. Angrer litt nå  :rolleyes: Men, det betyr jo at vi begge kunne hatt mye senere el en antatt - noe som betyr senere ikm :) Nei, håper vi begge får noen svar snart. Enten den ene eller andre veien. 

 

Ikke sant :) Det er vel bare å vente. Skulle ønske det var like lett som det høres ut :fnise: Jaja, krysser fingrene for oss begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, fremdeles ingen tegn til mens. Bjørkemannen kjøpte ny graviditetstest i dag, så får teste på morgenurin i morgen. Ringte legekontoret mitt i morges, legesekretæren mente jeg kunne vente og se om mensen kom over helgen - og eventuelt bestille time om den ikke kom. 

 

Men som vanlig når det først er en ting, så går alt annet skeis også. De siste fire dagene har jeg dratt på meg det jeg trodde var en liten forkjølelse, som nå kanskje viser seg som en en heftigere infeksjon. Jeg er helt sammensnørt i halsen, og må nok krype til korset og ringe legekontoret i morgen igjen. Føler meg snart  som en snakkis -"Hun der som ringer og spør om alt mulig og legger ut om sykluser og blødninger og slikt." :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, fremdeles ingen tegn til mens. Bjørkemannen kjøpte ny graviditetstest i dag, så får teste på morgenurin i morgen. Ringte legekontoret mitt i morges, legesekretæren mente jeg kunne vente og se om mensen kom over helgen - og eventuelt bestille time om den ikke kom. 

 

Men som vanlig når det først er en ting, så går alt annet skeis også. De siste fire dagene har jeg dratt på meg det jeg trodde var en liten forkjølelse, som nå kanskje viser seg som en en heftigere infeksjon. Jeg er helt sammensnørt i halsen, og må nok krype til korset og ringe legekontoret i morgen igjen. Føler meg snart  som en snakkis -"Hun der som ringer og spør om alt mulig og legger ut om sykluser og blødninger og slikt." :fnise:

Testet du i går?  :popcorn: Du skal se du kommer til å få navnet ditt uthevet med grønn markeringstusj på legekontoret nå, nettopp med teksten "hun som ringer og spør om alt mulig og legger ut som sykluser og blødninger og slikt." :fnise: Neeeeida! Det er jo akkurat det man har legekontor for! Hvordan er formen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg testet i går på bjørkemannes "rfsu ekstra tydelig". Svarvinduet lyste: NO- 

 

Fikk heldigvis time allerede i går og har nå fått medisiner for lungebetennelse. ( :glare: ) Tok også opp min manglende menstruasjon, og legen mente at jeg ikke var gravid og ikke skulle tenke så mye på det. Jeg skal uansett inn på ny time neste uke for kontroll - så da kunne vi ta det der i fra. 

 

Men da vi var inne på temaet graviditet så spurte han hvor lenge vi hadde prøvd - og da jeg sa vi hadde prøvd siden februar ville han sende henvisning til sykehus med full undersøkelse av både meg og Bjørkemannen. Han mente det ville ta et par måneder. Kjenner jeg ble litt beroliget av det. Bjørkemannen var mest opptatt av om han vil måtte levere sædprøve.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, følte meg skikkelig oppløftet. Men jeg er fremdeles mensløs, og det gjør meg frustrert. 

 

Min første dag i siste mens (første dag i denne syklusen) var 25. Juli! Jeg er på syklusdag 44! Mine sykluser etter pilleslutt har vært på 30 dager. Om årsaken er forsinket el så vet jeg ikke en gang om vi har lagt inn aksjer - da tiden rundt forventet mens og til nå har vært preget av mye møter, overnattingsbesøk og ikke minst sykdom.   :bond:  :fnise:  Jeg føler meg så overdramatisk her inne, men det er så godt å få skrevet ut noen tanker når man ikke kan snakke med så mange om det.

 

:blomst: Til alle dere flotte mennesker som legger igjen spor her, og gjør at jeg ikke har ringt både mor og venninner for å lufte meg. (Det hadde jeg nok fort angret på)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er sååå irriterende når mensen ikke kommer som den skal altså. Jeg skjønner veldig godt at du er frustrert! Og det hjelper jo liksom ikke at det faktisk er helt vanlig ganske lenge etter pilleslutt å få variasjoner i syklusen heller ... Jeg håper du får mensen snart (det har jeg aldri sagt til noen før!), eller så håper jeg at du absolutt ikke får den - men da av en heelt annen grunn enn krøllete syklus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjedelig med sykluskrøll. Skjønner godt at du er frustrert. Håper du enten for mensen eller positiv test snart. Frustrerende og gå slik å vente :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sååå irriterende når mensen ikke kommer som den skal altså. Jeg skjønner veldig godt at du er frustrert! Og det hjelper jo liksom ikke at det faktisk er helt vanlig ganske lenge etter pilleslutt å få variasjoner i syklusen heller ... Jeg håper du får mensen snart (det har jeg aldri sagt til noen før!), eller så håper jeg at du absolutt ikke får den - men da av en heelt annen grunn enn krøllete syklus. 

Nei, det er akkurat det. Det kan jo være "normalt" Haha, takk! 

 

Utrolig kjedelig med sykluskrøll. Skjønner godt at du er frustrert. Håper du enten for mensen eller positiv test snart. Frustrerende og gå slik å vente :(

Haha, tenk om det hadde blitt positiv test nå da - har jo ikke snøring på el og når det eventuelt skulle skjedd  :fnise:  Nei, får håpe den kommer snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sykt irriterende med den syklusen :(:bond: Men i alle fall bra du har en lege som tar deg på alvor, er jo greit å få sjekket ting. Har det skjedd noe nytt de siste dagene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...