Gå til innhold

Bjørkepollen


Bjørka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååh, det er det verste med å være prøver. Når TR er forsinket, men testene er negative ... :hug: Nå kan man jo ikke gi opp håpet før TR faktisk ER der, EL kan jo ha vært forsinket, eller du produserer hcg sent, men jeg skjønner at du ikke ønsker å håpe for mye heller. Håper du får en fin dag Bjørka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord, lykkeønskninger og formaninger om at testene må skjerpe seg!

Fremdeles ingen mens! Er det mulig liksom? Da jeg kjøpte clearblue kjøpte jeg heldigvis en pakke med to tester - Bjørkemannen og jeg har blitt enige om å se an dagen i morgen. Kommer ikke mensen tester vi lørdag!

Uansett, foreløpige symptomer:

- jeg tror jeg har reagert på lukter/vært småkvalm innimellom måltider de siste dagene (snakk om å leve seg inn i drømmen?)

- jeg har hatt veldig mye gass de to siste ukene! (bør jeg legge om kosthold?)

- Bjørkemannen påstod jeg var strammere "der nede"... (la veldig mange forhåpninger i potten etter denne, da det ikke er noe jeg har funnet på selv)

- stikkinger/murringer i det jeg tror er livmor/eggstokk områdene. (kan jo være mensen...)

Og med det sier jeg god natt til alle dere fine mennesker - som holder meg med selskap i disse forvirrende tider. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre at testen mest sannsynlig bare viste feil  :mrgreen:  Noen dager før jeg fikk positiv test trodde jeg også at mensen skulle komme pga smertene og samboer kommenterte også at det var litt trangere der nede og jeg var små kvalm innimellom! Jeg fikk først positiv test ca. 3 dager etter alle "symptomene". Testet en tirsdag og den var blendahvit, så ny torsdag kveld og den var positiv. Så dette kan jo love godt for deg også :biggrin:  :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre at testen mest sannsynlig bare viste feil  :mrgreen:  Noen dager før jeg fikk positiv test trodde jeg også at mensen skulle komme pga smertene og samboer kommenterte også at det var litt trangere der nede og jeg var små kvalm innimellom! Jeg fikk først positiv test ca. 3 dager etter alle "symptomene". Testet en tirsdag og den var blendahvit, så ny torsdag kveld og den var positiv. Så dette kan jo love godt for deg også :biggrin:  :biggrin:

Oj, det der hørtes lovende ut! Kjenner jeg har skikkelige kramper innimellom. Sånne kramper jeg pleier å ha når mensen står på som verst. Løp på badet for å se, men ikke noe blod. Gru-gleder meg til i morgen. 

 

Nå er det endelig helg her i huset. Middagen er allerede inntatt, nå har jeg en halvtime på sofaen - også skal vi få unna en meget etterlengtet husvask. God helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den der med at det føles ut som om mensen kommer kjenner jeg igjen :) Hadde det sånn de første ukene av graviditeten. Løp på do for å sjekke etter blod, var heelt sikker. Men ikke noe blod kom gitt :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre at testen mest sannsynlig bare viste feil  :mrgreen:  Noen dager før jeg fikk positiv test trodde jeg også at mensen skulle komme pga smertene og samboer kommenterte også at det var litt trangere der nede og jeg var små kvalm innimellom! Jeg fikk først positiv test ca. 3 dager etter alle "symptomene". Testet en tirsdag og den var blendahvit, så ny torsdag kveld og den var positiv. Så dette kan jo love godt for deg også :biggrin:  :biggrin:

 

Nå ga du nytt håp til meg også :) 

 

Masse lykke til Bjørka! Blir så utrolig spennende å se, håper og tror dette går veien :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test. Relativt blank følelsesmessig. Bjørkemannen er god på å roe ned og distrahere. Vi drar på eventyr i ettermiddag - for å gjøre noe annet enn å tenke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventyr ble en tur til botanisk hage, cafébesøk og en pose smågodt under armen. Det ble en veldig fin dag, som vi avsluttet med film og hjemmelaget pizza.

 

Kjenner jeg er lei av å prøve å late som om alt er som normalt utad (glad jeg kan skrive fra meg her) og skulle ønske mensen kom. Selv om jeg prøver å tenke at negative tester betyr at jeg nå kun venter på mensen, at skipet har seilt for denne ppen, så kommer jeg meg ikke videre før blodet er her. Jeg har så mange andre rare symptomer jeg ikke har kjent på før. 

 

Da jeg stod på badet før jeg skulle legge meg i går stod jeg plutselig med den negative testen fra morgenen i hånda - prøvde å vinkle den i lyset og se om det kanskje, muligens var noe jeg hadde oversett. Selv om jeg vet tidsfristen er ute, klarer jeg i gjerningsøyeblikket å argumentere for og lure meg selv til å tro at jeg ikke så godt nok tidligere.  :rolleyes:

 

Aarg! Blir gal av meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så kjipt. Enten eller altså! Ingenting som denne hersens ventingen :(

 

Håper på positive nyheter snart!  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sender deg en klem Bjørka :kose: Det er utrolig hvor nedbrytende den negative testen er, husker at selv om jeg egentlig visste at vi trengte hjelp, så ble jeg lei meg når det ikke gikk. Sender deg i hvertfall masse babystøv til neste pp :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord! Alt fint i bjørkeland. Men alt er fremdeles likedan. Ingen tegn til mensen, og har innimellom litt stikkinger i livmor-området. Har ikke tort å ta flere tester, men må kanskje det mot helgen, bare for å utelukke graviditet helt. 

 

Har legetime om 1,5 uker, da jeg skal ta livmorhalsprøver (det var tid for det igjen), men må nok ringe og flytte denne da mensen enda ikke er her (legen vil ta de 8-10 dager før eller etter menstruasjon). Tenker jeg skal høre med det samme om hvordan jeg skal forholde meg til denne ventingen og hva han tenker. 

 

Bjørkemannen har proklamert at om det blir legetime så skal han være med. Tror han er sånn 40/60 "lyst til å være støttende i tilfelle dårlige nyheter"/"vil være med tilfelle jeg mot absolutt all formodning er gravid"  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord! Alt fint i bjørkeland. Men alt er fremdeles likedan. Ingen tegn til mensen, og har innimellom litt stikkinger i livmor-området. Har ikke tort å ta flere tester, men må kanskje det mot helgen, bare for å utelukke graviditet helt. 

 

Har legetime om 1,5 uker, da jeg skal ta livmorhalsprøver (det var tid for det igjen), men må nok ringe og flytte denne da mensen enda ikke er her (legen vil ta de 8-10 dager før eller etter menstruasjon). Tenker jeg skal høre med det samme om hvordan jeg skal forholde meg til denne ventingen og hva han tenker. 

 

Bjørkemannen har proklamert at om det blir legetime så skal han være med. Tror han er sånn 40/60 "lyst til å være støttende i tilfelle dårlige nyheter"/"vil være med tilfelle jeg mot absolutt all formodning er gravid"  :fnise:

Åh, men du - det er jo litt spennende enda da? Jeg tror du må ta en ny test mot helgen om ikke mensen har dukket opp ... Skjønner at du ikke vil få opp forhåpningene, men den grublingen og ventingen er jo ganske brutal den og.  :hug: Håper dere får gode nyheter snart!

 

:fnise: Jeg er imponert over Bjørkemannen! Min mann er med på mye, men en GU tror jeg nok han ville gjort det meste for å slippe unna!  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...