Gå til innhold

Bjørkepollen


Bjørka

Anbefalte innlegg

Jeg har heller aldri fått positivt på ebay-testene så tror du har rett! :hoho:

 

Nå husker jeg ikke helt hvor jeg leste det på KG, men det er noen som har fått svakt svakt positiv på billigtester og knallsterk på CB. Og så er det jo engang sånn at noen først tester positiv på IKM. Hvor mange dpo er du nå? :)

 

Jeg er 12/13 dpo. Tror jeg. Testet ikke etter el, men om syklusen var "normal" så kommer mensen mandag/tirsdag. Men et lite håp enda er det jo :)

 

Og jeg har fått svak positiv på dem før - men ingen mageboer. Så du kan absolutt ikke stole på dem!

Jeg er ferdig med TR for denne gang, og er fremdeles sikker på at det var falsk negativ før helgen :fnise:

Jeg tenke å skrive godt å høre, men det var det jo slettes ikke! Det hodet altså, vanskelig å forstå realitetene noen ganger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen menstruasjon enda.

 

Dog har jeg vært veldig på gråten i helga - ikke helt uvanlig rundt PMS. Jeg har grått av traileren til filmen "Bølgen", grått til nyhetsklipp av mennesker på flukt i Hellas, felte et par tårer da den dumme ebay-testen (som kanskje, sansynligvis, ikke er til å stole på) viste blankt og jeg gråt i frustrasjon da Bjørkemannen påsto det ikke spiller noen rolle for han hvor vi skal kjøpe hus, for så å ha masse meninger likevel. Dramatisk helg med andre ord.  :dry:  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med blank ebay test, men jeg har fortsatt trua! Ingen TR= fortsatt håp! Når tenker du å teste neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen menstruasjon enda  :vetikke: Den har kunnet være en uke forsinket før, så det er ikke godt å si altså. Vil ikke håpe for mye, samtidig som det er vanskelig å ikke begynne å ønske. 

 

Kjipt med blank ebay test, men jeg har fortsatt trua! Ingen TR= fortsatt håp! Når tenker du å teste neste gang?

Aner ikke. Venter liksom på blodet... Og jeg har kun dumme ebay-tester! Hvorfor brukte jeg opp de litt mer pålitelige strimlene fra "billige-tester" de forrige ppene? Jeg brukte de jo før ikm til og med... Skulle tro at jeg var oppegående nok til å ikke bruke de gode testene før ikm... :rolleyes:

 

Krysser fingrene, ingen TR og på gråten, lover godt dette  :hoppe:

Jeg får sånn forhåpninger, vææææ :bond:

 

Krysser fingrene jeg også!

:) Blir helt tullerusk av ventingen her. Enda det på sett og vis skjer ting - enten kommer mensen, eller ikke! Dette er jo mye mer spennende enn dpo-land. 

 

Soanande! Skal du teste imorga?

Jeg tror det, men jeg har kun ebay-tester da. Bjørkemannen stemmer for å teste i morgen  :Nikke:

 

:blomst:
Melder meg inn her! (Og folk pleier å bli gravide når jeg begynner å følge bøkene deres ;) )

Da var det virkelig på tide du kom inn i dagboka mi, Grastusta! Velkommen skal du være  :smilbla: (førsteinntrykket i dagboken din tilsier at jeg kommer masse på besøk der) 

 

Update!! :opplyser: Jeg er spent :bond:

Krysser fingre, tær, armer og bein for at du får TB!

Ingen mens  :bond: Muligens forsinka, som vanlig. Muligens ikke. Vanskelig å si. Kommer tilbake med mer info fortløpende. 

 

Om det kommer info da. Plutselig ligger jeg i limbo (kan jeg bruke det uttrykket her?) en hel uke, før mensen plutselig kommer.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles limbo her. Tror jeg skal anskaffe meg apotek-test etter jobb i dag, og teste i morgen om mensen fremdeles ikke har meldt seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææh, spennende! EL testet du denne runden? Er IKM i dag?

:bond:

:duskedame:

Testet ikke etter EL, så aner jo i grunnen ikke spesifikt når den var, men ut fra tidligere sykluser var ikm mandag/tirsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Shit, nå begynner fallhøyden å bli stor. Tror dessverre jeg har fått forhåpninger, selv om jeg prøver å fortelle meg selv at mensen kommer. Har skaffet meg en clearblue graviditetstest - og hadde nok ikke greid å vente med den om Bjørkemannen var hjemme. Har lovet at vi skal gjøre det sammen. 

 

Resten av kvelden tilbringes i møter!  :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpningar er litt farlig, men skjønar godt du har dei! Og kanskje er det ein veldig god grunn til at mensen er "sein" :) Trur vi alle her kryssar det vi har for at testen vise to fine strekar imorga tidleg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...