Gå til innhold

Studere i utlandet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg rimelig amatør, da jeg ikke finner noen gode nettsider for dette. Jeg prøver å finne studier som barnevernspedagog og antropologi i blant annet Danmark, men finner svært lite. Hjelp til en fersking?



Anonymous poster hash: e0057...889
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler meg rimelig amatør, da jeg ikke finner noen gode nettsider for dette. Jeg prøver å finne studier som barnevernspedagog og antropologi i blant annet Danmark, men finner svært lite. Hjelp til en fersking? Anonymous poster hash: e0057...889

Antropologi er jo et universitetsfag, så det kan du regne med at de fleste universitetene i Danmark tilbyr, det er bare å kikke på hjemmesidene deres. Barnevernspedagog kan du søke på børnepedagog for å finne noe om, selv om det kanskje ikke overlapper helt.

Hvis du søker etter sider for byråer som arrangerer slike studier for deg, tror jeg du må søke lenge, for studier i Danmark fikser man selv. Du vil måtte søke i kvote 2 (tror jeg, mulig systemet har endret seg). ANSA Danmark bør ha informasjon på sine nettsider.

Anonymous poster hash: 7a883...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antropologi er jo et universitetsfag, så det kan du regne med at de fleste universitetene i Danmark tilbyr, det er bare å kikke på hjemmesidene deres. Barnevernspedagog kan du søke på børnepedagog for å finne noe om, selv om det kanskje ikke overlapper helt.

Hvis du søker etter sider for byråer som arrangerer slike studier for deg, tror jeg du må søke lenge, for studier i Danmark fikser man selv. Du vil måtte søke i kvote 2 (tror jeg, mulig systemet har endret seg). ANSA Danmark bør ha informasjon på sine nettsider.

Anonymous poster hash: 7a883...b20

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...