Sitronmelis Skrevet 7. februar 2015 #21 Del Skrevet 7. februar 2015 Her i Trondheim blåser det kraftig og snør/hagler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. februar 2015 #22 Del Skrevet 7. februar 2015 Hvor? Bodø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #23 Del Skrevet 7. februar 2015 Blåser godt i Stavanger, tidvis snø/hagel Anonymous poster hash: 077e5...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 7. februar 2015 #24 Del Skrevet 7. februar 2015 Nøtterøy ja, har kjørt lastebil ut dit. 'Verdens ende' visstnok. Verdens ende på Tjøme ja, gøy der ute når det er storm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #25 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg merker ingenting. Vanlig vind og snø. Ikke noe uvanlig, er det ikke sånn hele tiden? Sør i Bergen Anonymous poster hash: f48ea...ddc Hvor sør i Bergen bor du? Om du ikke merker været må du befinne deg i en bunkers minst. Jeg var en tur på butikken og blåste nesten over ende. http://www.ba.no/Glatte_og_stengte_veier_l_rdag-5-8-16657.html Anonymous poster hash: c7e7b...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 8. februar 2015 #26 Del Skrevet 8. februar 2015 Her i området jeg bor har det holdt seg ekstremt kraftig helt siden tidlig formiddag og blir bare verre for hver time. Og vi bor langt i fra det mest utsatte stedet. Litt av det fra lokalavisen i dag. Taket på en matbutikk ble revet av i dag og ble kastet flere hundre meter av vinden, en stålplate fløy inn kjøkkenvinduet til en eldre dame. Er flere bygninger hvor takplater har blitt røsket av. Et vindu blåste ut på en skole. Veggplater løsnet fra et hotell i sentrum av Bodø, og deler av by sentrum har vært stengt av på grunn av fare. Hele Bodø ble isolert tidligere da de måtte stenge bruen inn til byen. Kjempestore trær har blåst på veiene her. To bilulykker på bygda her i dag så langt. To stykker ble sendt til sykehus etter en eksplosjon på Leknes pga været, store skilt har blitt revet på hovedveien i sentrum osv. Kan ikke se noe ut av vinduene våre annet enn hvit, på grunn av den sterke vinden og løssnø, og vi bor i et tett nabolag. Er ikke bare veggene som dundrer, men alle dørene våre inne beveger seg. Har med jevne mellomrom blitt kastet noe mot veggene våre ute, blir like vettskremt hver gang på grunn av det voldsomme braket. 2 åringen har våknet mange ganger allerede i gråt stakkar. Så jeg kommer garantert ikke til å få sove noe i natt. Kan ikke stikke ørepropper i for å dempe lydene heller, på grunn av guttungen. Er ikke mye gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 8. februar 2015 #27 Del Skrevet 8. februar 2015 Her i området jeg bor har det holdt seg ekstremt kraftig helt siden tidlig formiddag og blir bare verre for hver time. Og vi bor langt i fra det mest utsatte stedet. Litt av det fra lokalavisen i dag. Taket på en matbutikk ble revet av i dag og ble kastet flere hundre meter av vinden, en stålplate fløy inn kjøkkenvinduet til en eldre dame. Er flere bygninger hvor takplater har blitt røsket av. Et vindu blåste ut på en skole. Veggplater løsnet fra et hotell i sentrum av Bodø, og deler av by sentrum har vært stengt av på grunn av fare. Hele Bodø ble isolert tidligere da de måtte stenge bruen inn til byen. Kjempestore trær har blåst på veiene her. To bilulykker på bygda her i dag så langt. To stykker ble sendt til sykehus etter en eksplosjon på Leknes pga været, store skilt har blitt revet på hovedveien i sentrum osv. Kan ikke se noe ut av vinduene våre annet enn hvit, på grunn av den sterke vinden og løssnø, og vi bor i et tett nabolag. Er ikke bare veggene som dundrer, men alle dørene våre inne beveger seg. Har med jevne mellomrom blitt kastet noe mot veggene våre ute, blir like vettskremt hver gang på grunn av det voldsomme braket. 2 åringen har våknet mange ganger allerede i gråt stakkar. Så jeg kommer garantert ikke til å få sove noe i natt. Kan ikke stikke ørepropper i for å dempe lydene heller, på grunn av guttungen. Er ikke mye gøy! Huff, det høres ille ut. Håper den lille får sove resten av natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 9. februar 2015 #28 Del Skrevet 9. februar 2015 Nå bor jeg i Buskerud, men det har vært noen helvetes værforandringer her nede også etter at stormen startet i nord. Gikk fra -14 til +8 på seks timer på lørdagsnatta, i går var det -4 og i dag er det +8 igjen. Temperaturen oppfører seg som en jojo. Og så blåser det en del, men ikke mer enn stiv kuling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå