Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Største jenta mi er så herlig om dagen. Ho blir 4 i juli. Ho driver og ramser opp hvor mange vi blir i familien.  "Pappa,mamma, seg selv, E og baby. 5 stykker"

Og idag fulgte hun ivrig med da jeg tissa i uringlasset jeg skulle ha med til jordmor.  Så spør hun om det var baby som kom ut nå.  Måtte le litt da. Og begge jentene har begynt å kose og kysse på magen. Smelter hjertet mitt  ❤

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra alt gikk bra hos jordmor. Og tiden flyr, snart er det tid for oul! Det blir så spennende :nigo: 

Så herlige jenter du har :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ganske fantastisk ut! Er vel fort litt skummelt hvordan det blir med sjalusi og sånt?

Og så utrolig fin mage. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, plastfolien skrev:

Så bra alt gikk bra hos jordmor. Og tiden flyr, snart er det tid for oul! Det blir så spennende :nigo: 

Så herlige jenter du har :ninuskapus:

Ja jeg er veldig spent nå altså!!:) 

Ja de er i en veldig fin alder. Foruten all trassen da😂 men gøy å kunne prate med de og sånn:) 

2 timer siden, Tonio skrev:

Det høres ganske fantastisk ut! Er vel fort litt skummelt hvordan det blir med sjalusi og sånt?

Og så utrolig fin mage. :rodmer:

Ja jeg har vært heldig med sjalusi så langt,men ho eldste husker jo ikke hvordan det er å ha oss alene! Men blir spennende med ny baby!! Ser for meg det er det sjalusien kommer inn ja. De krangler ikke om å kose magen hvertfall.  Enda 🤞🤞🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dere. Se på denne!! Begynte igår  :) så kjappstrikka og fin.😍 Strl 0 til 3 mnd!! Flere som strikker?:)

Snapchat-1366735967.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dæven, du er kjapp! :overrasket: 

Strikker jeg og, men de ungene mine vokser så fort det første halve året at jeg har vært superheltinne og arvet masse strikkaklær. Ellers hadde det blitt lite av det slaget på de :ler: Har vært mer fra ett år og oppover :) Har også ei venninne som er rene strikkemaskina, så det dukker stadig noe opp derfra :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, FruN skrev:

Dæven, du er kjapp! :overrasket: 

Strikker jeg og, men de ungene mine vokser så fort det første halve året at jeg har vært superheltinne og arvet masse strikkaklær. Ellers hadde det blitt lite av det slaget på de :ler: Har vært mer fra ett år og oppover :) Har også ei venninne som er rene strikkemaskina, så det dukker stadig noe opp derfra :rodmer: 

Ja denne passer nok ikke lenge! Men denne var ekstrem kjapp, pinne 4 og minste str,så du hadde fint klart den du og!! 

1 år går og fort å strikke og det varer jo lengre. :) og digg å ha ei venninne som strikker altså!!:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Tonio skrev:

Når jeg ser slikt, skulle jeg ønske at jeg kunne strikke. Herregud, så nydelig!

Bare begynn! Jeg har ikke strikka så lenge, og man kommer fort inn i det. Jeg lover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, blomst12 skrev:

Ja denne passer nok ikke lenge! Men denne var ekstrem kjapp, pinne 4 og minste str,så du hadde fint klart den du og!! 

1 år går og fort å strikke og det varer jo lengre. :) og digg å ha ei venninne som strikker altså!!:) 

Strikket akkurat Osloanorakk til jentungen, i str 3-4 år. Brukte vel snaue to uker, fornøyd med det :jepp: Pinne 5 da :ler: 

Det er digg med kjappstrikka klær :ler: 

Men du har ikke strikket så lenge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, FruN skrev:

Strikket akkurat Osloanorakk til jentungen, i str 3-4 år. Brukte vel snaue to uker, fornøyd med det :jepp: Pinne 5 da :ler: 

Det er digg med kjappstrikka klær :ler: 

Men du har ikke strikket så lenge? 

Ja da er du mye kjappere enn meg!! Sånn på generell basis.  Jeg strikker på et teppe til ei venninne nå. Bare riller på pinne 4,5. Tatt sykt lang tid men jeg blir så fort lei 🙊 vil bare begynne på nye prosjekter. Den osloanorakken er fin!!😍

Nei jeg satt just å tenke på det,for jeg strikka ikke til største jenta mi, så må ha begynt ei stund etter det altså. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, blomst12 skrev:

Bare begynn! Jeg har ikke strikka så lenge, og man kommer fort inn i det. Jeg lover :)

Jeg har strikket en lue og ett skjerf en gang, lua ble nesten mer en rund duk og skjerfet startet på si 20 masker og endte på 30. Samtidig var det steder underveis med bare 10. :laugh: Så takker meg til svigermor som strikker..

Imponerende at du strikker så fint hvis du ikke har drevet på lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, så fin! Jeg strikker dessverre ikke.. Har prøvd å begynne med både strikking og hekling, men jeg får det ikke helt til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så fin! Jeg strikker også :) til den lille har jeg strikka en snøløvgenser (dog str 1 år :fnise:), en cortina genser, mariusgenser, en romper, og holder på med en bukse. Veldig lyst å strikke bunad til (neste) 17.mai om det blir en jente, så det får tiden vise :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Tonio skrev:

Jeg har strikket en lue og ett skjerf en gang, lua ble nesten mer en rund duk og skjerfet startet på si 20 masker og endte på 30. Samtidig var det steder underveis med bare 10. :laugh: Så takker meg til svigermor som strikker..

Imponerende at du strikker så fint hvis du ikke har drevet på lenge!

Haha, tør jeg si at øvelse gjør mester? Mine første prosjekt tør jeg ikke se på en gang.  🙊 men supergreit med svigermor da!!:) 

13 timer siden, sullå skrev:

Wow, så fin! Jeg strikker dessverre ikke.. Har prøvd å begynne med både strikking og hekling, men jeg får det ikke helt til! 

Nei det toi litt tid før jeg og kom inn i det. Spesielt å lese oppskrifter!!:) men det har gått seg til:) 

13 timer siden, plastfolien skrev:

Ååå så fin! Jeg strikker også :) til den lille har jeg strikka en snøløvgenser (dog str 1 år :fnise:), en cortina genser, mariusgenser, en romper, og holder på med en bukse. Veldig lyst å strikke bunad til (neste) 17.mai om det blir en jente, så det får tiden vise :nigo:

Så gøy!! Du har strikka mye!!:) og bunad er knallfint, finnes det ikke mye fint for gutter og?:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19+2 idag. 8 dager til oul.  Noen som vil tippe kjønn? Jeg tror det blir jente nr 3. 

Jeg er så oppgitt over den snøen som kommer her idag!!! Er det mulig?! Veldig glad for at vi har hatt sol i påska.  

Planleggingsdag idag så meg og jentene er hjemme idag.  Nekter å gå ut i snøen altså,i ren protest.  Jeg har fått rydda litt og så har vi vært et par timer hos ei venninne med hennes to gutter. Nå er vi hjemme igjen og jeg har satt på en film til dem. Altså, jeg har så mensenmurringer, hatt det i 3 timer i strekk nå. Konstant,og magen er ikke hard.  Jeg kjenner baby så håper alt er bra. Tok en urinprøve hjemme just,den er fin.  Så satser på det kun er voksesmerter!! Ikke helt bekymringsfri som tredjegangs som jeg hadde håpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå fin mage!! :strix:

 

Her kommer det også snø nå, skikkelig skikkelig irriterende. Jeg kunne virkelig klart meg uten. 

 

Ekkelt å ha vondt, men det viktigste tegnet på at alt er bra er vel at du kjenner godt med liv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper også jente :Nikke:

Litt ubehageligheter er vel normalt, det er jo mye som skjer der inne. Hvis det blir vonst, og særlig hvis babyen blir annerledes, ville jeg nok ha kontaktet...Legen? Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...