Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Ja, det er med skrekkblandet fryd jeg oppretter denne dagboka. Testen viser positiv! Dette var ikke helt planlagt samtidig som vi visste det kunne skje.

Har ei lita jenta på 7 mnd sammen med kjæresten min gjennom 7 år.

Dette må synke inn litt merker jeg!

Nytt fra 2017. Positiv test 12 desember! Termin med tredjemann 30 august 17!

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:strix: så fantastisk,!

Gratulerer! :bolledeig:

Oj gratulerer! :danse:

Takk dere! Føler meg helt tussete, og ikke gravid i det hele tatt!

Kjøpt inn folat nå, og en digital clearblue. Tenkte ta den når jeg ikke har flere billigtester igjen.

Skjønner ikke helt når dette har skjedd, men har regnet meg til at jeg har hatt sen el denne mnd. Derfor jeg er litt sjokkert over og være gravid. Litt redd for og miste da, skjedde jo første gang jeg var gravid, men likevel mye mindre redd enn sist. Sikkert fordi dette er så nytt! Termin i midten av oktober hvis dette går veien.

Lurer på hvordan det blir og gå gravid når jeg har ei lita ei som snart kryper rundt her.Tiden kommer sikkert til og gå fortere enn forrige gang!

Noen som har erfaring med to tette? Blir vel 15-16 mnd mellom hvis jeg har regnet riktig!?

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa spennende! Jeg faar folge med her!

Jeg fikk positiv test da jenta mi var 7 mnd, og det er 14,5 mnd mellom mine :)

Jeg trodde jeg skulle bli stressa av to, eldste er ogsa hjemme, ikke i barnehagen, og babyen har ikke sovet mye, men likevel har det gatt over all forventning!

Graviditeten gikk veldig fort, men litt darlig samvittighet for daarlig form i forhold til jenta mi som var i full sving og heldigvis begynte aa gaa da hun var 13 mnd. Det hjelper litt!

Lillebror er nesten 3 mnd, tiden flyr!

Mye morsomt er i vente for deg!

Endret av Mus-Katt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sa spennende! Jeg faar folge med her!

Jeg fikk positiv test da jenta mi var 7 mnd, og det er 14,5 mnd mellom mine :)

Jeg trodde jeg skulle bli stressa av to, eldste er ogsa hjemme, ikke i barnehagen, og babyen har ikke sovet mye, men likevel har det gatt over all forventning!

Graviditeten gikk veldig fort, men litt darlig samvittighet for daarlig form i forhold til jenta mi som var i full sving og heldigvis begynte aa gaa da hun var 13 mnd. Det hjelper litt!

Lillebror er nesten 3 mnd, tiden flyr!

Mye morsomt er i vente for deg!

Spennende, takk for erfaring! Har tenkt og ikke ha frøkna i bhg før hun er to, så blir vel og gå hjemme med de begge.Tror det kan bli spennende :)

Gratulerer! Jeg vil følge med her :)

Velkommen skal du være :) Er du i god form?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være :) Er du i god form?

Jeg har slitt med søvnproblemer siden uke 12, men utover det er formen som man kan forvente (dvs litt vondt i bekkenet, men det er kun hvis jeg går mye) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt med søvnproblemer siden uke 12, men utover det er formen som man kan forvente (dvs litt vondt i bekkenet, men det er kun hvis jeg går mye) :)

Jeg sleit og med bekkenet, men var levelig. Og forsvant sekundet M var ute! Håper du er like heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke enig med meg selv om hvor langt jeg er på vei. Tror ikke jeg er ved ikm, da testene er for svake til det. Tror jeg er typisk 3+4 kanskje. Ikke at det er så nøye, men ordensmennesket i meg skulle gjerne visst.

Funderer også på om jeg skal ta tidlig ul. Akkurat i dette sekund føler jeg ikke behov, men kan jo fort forandre seg. Kjøpte angelsound med M, og syns det var betryggende. Kanskje det holder og få høre hjertelyd. Selvom hjertelyden sikkert ikke lar deg høre før uke 12(?) kanskje. Fastlegen min har jo ul apparat, kanskje jeg får snikt til meg en kikk der.

Så rart at jeg er gravid igjen. M kom jo just føles det som. Rekker ikke slutte og amme nesten, før neste skal ta eierskap i puppene mine. Hvordan er det og amme mens man er gravid? Noen med erfaringer? Blir melka "nyfødtmelk" igjen med den nye babyen selvom jeg ammer M fortsatt? Tviler på jeg ammer når ho er 15 mnd, men hvem vet, ho er veldig glad i puppen!

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Natta var grei, M har ikke vært den værste ungen inatt :)

Tok ny billigtest idag, hadde håpt de ble litt sterkere. Ja, jeg vet en strek er en strek,men blir så redd for kjemisk. Og hadde noen spurt meg hadde jeg sagt at man ikke skal sammenligne streker, og at strek er strek! Får prøve og slappe av litt, og tenke at jeg er gravid NÅ hvertfall :)

Ikveld skal jeg ha forening med den ene venninnegjengen min. Tenkte lage nachos! Må vel ut og trille litt og, når været er så fint :) ha en fin dag du som leser her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! Lite søvn på meg inatt. Har blåst litt, så M våkna vel litt av det. Tok ho inn i vår seng kl 04, og da har jeg ligget litt på pinne etter det. Kjæresten min tok ho opp 07, så da fikk jeg sove litt :)

Idag er billigtesten sterkere enn noen gang, og den kom opp ganske kjapt. Vil tippe jeg er 4 uker idag. Tar hvertfall utgangspunkt i det, så får heller oul sette riktig termin.

Min første morsdag imorgen. Ikke sagt noe til kjæresten min. Jeg gav noe til han på farsdagen ifjor, så vi får se om han finner på noe. Blir nok uansette mye gøyere når M kan lage noe til meg, er jo det det egentlig handler om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her vil jeg følge med! :) Gratulerer med nr 2. på vei ;)

Oioi! Her vil jeg følge med :danse: Gratulerer med nr. 2 på vei!

Gratuulerer med nr 2 på vei da :nigo:

Så koselig dere vil følge med! Og takk for gratulasjon. Er så rart når dere skriver nummer to på vei, syns det er sååå rart at jeg skal bli tobarnsmor, spesielt siden jeg just ble ettbarnsmor!

---

Idag har vært en skikkelig familiedag med flere selskap. Både på min og svigers side. M har vært helt i hundre og elsker oppmerksomheten.

Jeg har vært het hormontroll igår og idag. Kjæresten påpekte det, og det gjorde det jo ikke noe bedre. Hehe, jeg bare klikker totalt for små ting. Må skjerpe meg!

Ellers er det ikke mye symptomer her i gårdeb, mens murringer. Og de kommer som regel når jeg ammer. Håper ikke det er farlig. Er sikkert ikke det, men man begynner jo og tenke!

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...