Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Tre jenter ❤️ Det er vi også, og det er topp å ha to søstre :) Krysser fingrene for at det ordner seg med morkaken, godt du får en ekstra sjekk :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

22 uker imorgen og hallo å denne dagboka blir nedprioritert. 

Men dagene flyr og jeg kunne gjerne stoppa tiden litt. Formen er strålende nå,ingen plager annet enn småting.  Så nå nyter jeg graviditeten til det fulle. :) kjenner at bittelillesøster blir sterkere og sterkere og det er så fint å kjenne liv:) 

Nå blir neste milepæl at de kommer til p prøve å redde baby hvis den plutselig vil ut. Det er vel fra uke 23 24 :) men det er jo ingen antydning til det. Har heller ikke mye kynnere.  Kanskje 1 per tredje dag,så er jo deilig å slippe det:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at dagboken ikke blir prioritert er jo som regel ett godt tegn. :fnise: For i hodet mitt betyr det at dagene flyr av gårde og du har det supert! Og det virker jo som det faktisk er tilfelle også. :babyjente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, blomst12 said:

22+3 med bittelillesøster 😍🤰❤

20180427_164450.jpg

Oi! Så flott mage du har, blomst! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså,så hyggelig dere er :) bare stas å vise frem magen her 😍

Om en halvtime til er jeg 24+0! Det er så deilig å ha kommet til det punktet at de gjør alt for å redde baby hvis den plutselig vil ut.. Ikke at jeg har noen mistanker om det,men godt å ha kommet så langt :)

Gravidformen er super nå.. har ingen nevneverdige plager, svært få kynnere (kanskje litt flere de siste dagene nå), og godt med energi! Hvis jeg skal påpeke noe er det den fæle åreknuta jeg har bak høyre kne. Jeg går rundt å innbiller meg at den skal forsvinne etter fødsel.  Gir meg heldigvis få plager så langt,men særlig pen er den ikke 😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage du har, blomst!  Du blomstrer :D 

Fikk nesten lyst til å bli gravid på nytt igjen av å se magen din! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig at formen er super! Du har en superfin mage :ninuskapus: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at det er godt å være over uke 24, ja! Det er virkelig en milepæl ❤ Så bra at formen er god! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fine folk dere er ❤

25 uker idag!!:yvonne: 

Jeg prøvde bunaden igår, og jeg hadde ikke fått på meg vesten om jeg så ville det mest i hele verden.  Så stakken prøvde jeg aldri. Derfor må jeg se om jeg finner meg en kjole til torsdag.  Hvis ikke har jeg to stripete som er digg å gå i! 

Men altså hallo,det er så varmt her!! Bor helt sør i landet og kl 09 idag var det 19 grader i skyggen 😎🌴 utrolig altså. 

På søndag var  vi i Dyreparken i 8 timer og da kjente jeg det godt i beina altså. Ellers er formen fortsatt fin :)

Men den straks fireåringen jeg har.. altså :alice: Hun gjør meg snart gal. Tester alt av grenser og kjører sitt eget løp absolutt hele tiden. Med en gravid mor så er det ingen match altså!! Håper det går over snart. Hun på 2,5 er en heeelt annen type, og mye "lettere" å ha med å gjøre.  Håper virkelig baby i magen slekter mest på henne hva angår akkurat denne oppførselen. Huff, sikkert stygt sagt men i perioder tror jeg faktisk jeg skal klikke. Meeeen så herlig er hun og. I perioder 🙊

Ønsker alle en flott dag 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig slitsomt å bli pushet til grensene HELE tiden. Jeg skjønner deg veldig godt. Og når man selv ikke har helt fullt opp av overskudd blir det ekstra tøft. Morsomt å høre at de er så ulike da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Javel dere. 😎 Plutselig 2 uker siden jeg oppdaterte her! 27+2 idag,og formen er god altså! Kjenner det litt i bekkenet om kveldene,men jobb går fortsatt bra heldigvis:) Foruten om dårlig kombinasjon med arbeidsklær og denne varmen! Jeg klager egentlig ikke,men idag gadd jeg ikke være ute etter jobb.  Tok jentene med inn og vi koste oss heller der. 

Men nå disse dagene har jeg plutselig begynt å bli utålmodig på hvem denne mageboeren er. Personlighet, utseende, hvordan fødselen blir osv. Det liker jeg ikke, for dette er siste gang (aller mest sannsynlig) jeg går gravid, og jeg orker ikke bli utålmodig allerede nå! Ei av mine beste venninner venter sitt første barn 15 juni,så jeg tror kanskje det er derfor. Jeg får heldigvis glede meg over hennes barseltid nå først,før jeg hiver meg inn i min egen. 😂

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke så rart at man kjenner litt på utålmodigheten, men jeg skjønner hva du mener. Vi skal heller ikke ha flere, og det prøver jeg å minne meg på hver gang jeg blir lei eller sliten. Det er jo ganske magisk å være gravid egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...