Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Lille har absolutt matvett ja. 3720 ved fødsel, 3540 ved hjemreise og 5120 idag. Så har lagt godt på seg på disse ukene. Føler meg utrolig takknemlig for at ammingen går så bra for det er neimen ingen selvfølge:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fire uker og matvett - hurra for det altså! Du virker utrolig avslappet i forhold til å ha nyfødt, det er vel noe som kommer med rutine og erfaring vil jeg tro. Var du det med nummer to og, eller blir det enklere og enklere på et vis? (Ikke for å si at dere har det bare enkelt og greit altså, det høres jo ut som det kan bli både knapt med søvn og mye byssing kanskje?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, lille_frosk skrev:

Fire uker og matvett - hurra for det altså! Du virker utrolig avslappet i forhold til å ha nyfødt, det er vel noe som kommer med rutine og erfaring vil jeg tro. Var du det med nummer to og, eller blir det enklere og enklere på et vis? (Ikke for å si at dere har det bare enkelt og greit altså, det høres jo ut som det kan bli både knapt med søvn og mye byssing kanskje?)

Ja det er deilig når de legger på seg altså :) åh det var jo koselig sagt. Det har blitt lettere å lettere med hvert barn tror jeg, og selvom jeg nok var ganske rolig med førstemann og merker jeg at med nr 2 og 3 har det gått veeeldig greit. Har og vært heldig med "snille barn". Spesielt nr 2, hun var ekstremt enkel å ha med å gjøre.  (Verre nå med 3års"trass" og selektiv hørsel 😂). Tredjemann må nesten bare følge med på lasset og ta del i den hverdagen vi allerede har med storesøstrene:) men spør meg om noen mnd når J kryper rundt her og skal plage storesøstrene sine og plukke på alt som kan plukkes på!😎

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sullå skrev:
 

Gratulerer så mye med dagen, fine Blomst! ❤🎉🌹

Oi så gøy med gratulasjon! Tusen takk :) hvordan visste du det?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, sullå skrev:
 

Synsk! Neida. Du skrev det i min dagbok da du gjettet datoen for fødsel :)

Haha ja selvfølgelig! *ammetåka*. Du må skynde deg nå hvis du skal rekke å føde på de timene her!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Her fikk jeg jo aldri svart! Måtte innom dagboka mi fordi jeg savna fødselen min! Haha, er jeg gal som har lyst på en til?

Lille J er blitt 5 mnd, 8 kg og er verdens greieste baby. Tålmodig liten sjel som lett lar seg underholde. Mammaen er nok best men det er fordi hun har maten. Men hun er veldig sosial og gliser bredt når noen snakker til henne. 

Livet som trebarnsmor er veldig overkommelig, men jeg vet at en mer hektisk tid er i vente.  Akkurat nå nyter jeg bare. :)

Endret av blomst12
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...