Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Wow,da er du i god form ja! Håper det varer,høres så deilig ut❤ kos dere i bursdag og med å vise frem nyeste tilskuddet i familien😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, blomst12 skrev:

 

Ja det gjorde du! Og fant ut at hun er født på hennes tippoldemors bursdag.  Så det er jo litt stas!:)

Oi, så moro! :jepp: 

Ikke overanstrenge deg nå da :klemmer: Men supert at du er i så god form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2018 den 8.43, TeamWP skrev:

Wow,da er du i god form ja! Håper det varer,høres så deilig ut❤ kos dere i bursdag og med å vise frem nyeste tilskuddet i familien😍

Ja jeg håper og det varer!:) foreløpig gjør det det, men må innrømme det var godt å sende jentene i barnehagen idag. Var besøk i 4 puljer i går og med to energiske jenter som krever sitt så var det godt med en rolig dag idag:)

På 1.9.2018 den 8.29, malicious skrev:

Gratulerer så mye! ❤️ 

Tusen takk:):)

På 1.9.2018 den 10.39, FruN skrev:

Oi, så moro! :jepp: 

Ikke overanstrenge deg nå da :klemmer: Men supert at du er i så god form!

Nei som jeg skrev over var det sykt deilig å sende jentene i bhg idag og ta en rolig dag med baby :)

På 1.9.2018 den 13.45, Gakkepus skrev:

 gratulerer så mye! 😊🌷

Tusen takk :) Og lykke til til deg, spennende dager fremover!:)

20 timer siden, Milio skrev:

Gratulerer så mye med din stjernekikker! Mye raskere enn min 😍😂 Kos dere!!

Ja denne stjernekikkeren hadde bedre fart på seg enn min forrige. Tusen takk, håper du og nyter tilværelsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt hjemmebesøk av jordmor idag! Lille J har tatt igjen fødselsvekta si :) så deilig å få bekreftelse på at ho spiser godt :)

Og en annen ting, hun tar smokk!! Vi måtte lage tre barn før vi klarte det:) og ikke opplevd noe sugeforvirring enda så håper det holder seg!🤞 

Ellers skal vi ta nyfødtfotografering idag så det blir koselig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det har gått fint å komme hjem, og at du er i god form. Forstår godt at det føltes greit å levere storesøstrene i barnehagen, ja!

Hurra for J som har tatt igjen fødselsvekta! Og så greit at hun tar smokk! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så deilig at hun tar smokk!! Her er det ikke sjans.. vi var nok litt usikre førstegangsforeldre som var litt for redde for sugeforvirring.. på neste unge skal det introduseres tidligere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lidis88 skrev:

Ååå så deilig at hun tar smokk!! Her er det ikke sjans.. vi var nok litt usikre førstegangsforeldre som var litt for redde for sugeforvirring.. på neste unge skal det introduseres tidligere!!

Så gøy du skriver det for jeg var akkurat lik! Tror jeg venta flere uker med førstemann, og "bare"2-3 uker med andremann. Ikke sjans.  Denne ganga gill det 4 dager. Klok av skade. Det rare et at hadde det blitt sugeforvirring kunne jeg jo bare fjerna smokken. Men frykten stod i meg. Hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2018 den 18.34, sullå skrev:

Så bra at det har gått fint å komme hjem, og at du er i god form. Forstår godt at det føltes greit å levere storesøstrene i barnehagen, ja!

Hurra for J som har tatt igjen fødselsvekta! Og så greit at hun tar smokk! :klappe:

Ja det er deilig når ammingen fungerer!:) og smokk ja, det er utrolig deilig. Hun er god til å gi meg beskjed om at det er mat hun vil ha. Så foreløpig fungerer det utmerket!

Hvordan er formen din? Du nærmer deg godt nå!:) litt misunnelig på alt du skal igjennom, for det er en fin tid du har fremover 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, blomst12 skrev:

Ja det er deilig når ammingen fungerer!:) og smokk ja, det er utrolig deilig. Hun er god til å gi meg beskjed om at det er mat hun vil ha. Så foreløpig fungerer det utmerket!

Hvordan er formen din? Du nærmer deg godt nå!:) litt misunnelig på alt du skal igjennom, for det er en fin tid du har fremover 😍

Jeg skal passe på å ikke være for forsiktig med smokk. Jeg vet at sugeteknikken bør være på plass, og som førstegangs kan jeg vel drøye smokken noen dager. Er synd om han ikke vil ta den senere hvis det blir behov...

Formen min er grei! Begynner å kjenne at det nærmer seg nå, og gleder meg veldig til det er min tur. Blir spennende å se når han er klar for å møte oss! 💙

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille J er blitt 11 dager.  Gjør ikke så mye ut av seg egentlig.  Griner sjelden men er en knirkebaby. Utrolig tålmodig og rolig liten jente. Men sliter en del med luft i magen så prøver å hjelpe henne litt ut med det. Styrer og kaver på nettene med pressing. Men virker ikke som det er så utrolig smertefullt, mer at hun styrer litt med det. 

Amming går fint, hun legger godt på seg:) Og storesøstrene er veldig glad i henne og det er fint å se. Fikk ikke oppleve denne delen da største ble storesøster siden hun bare var 15 mnd. Så dette er koselig 😍

Ellers har vi skikkelige late morgener meg og lille. Står opp mellom 11 og 12. Må bare nyte det liiiitt til før jeg må begynne å dra meg opp litt tidligere. Merker jo at dagene forsvinner litt når vi drar oss så lenge.  

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Så fin fødselsdatoen! Virker som alt er bra, det er godt å høre.

Gratulerer!! :nordvesta:

 

Edit: Autocorrectet fra fødselshistorie til fødselsdatoen. Takk telefon.

Endret av Tonio
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 21.9.2018 den 22.27, Tonio skrev:

Så fin fødselsdatoen! Virker som alt er bra, det er godt å høre.

Gratulerer!! :nordvesta:

Tusen takk!!😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Lille J er 4(!) uker idag! Det er helt latterlig. Hvordan kan tiden gå så fort?! De dagene vi har null planer og vi sitter i sofaen i type 4 timer går til og med det altfor fort. 

Hun vokser i rekordfart. 50 passer vel ikke lengre og 56 i noen plagg begynner å bli snaut. Skal veie henne på hs idag men på vekta hjemme har hun gått opp 1 kg. Så hun har matvett. 

Ellers er hun ikke bare en baby som sover lengre. Mer våken og kveldsuro har meldt seg. Flaks at jeg har gjort dette før to ganger, for takler den uroen mye bedre da. Og takk og lov for at hun tar smokk. De to første barna kunne jeg bare gi pupp for å roe mens denne blir sur når det kommer melk. Og det gjør det jo selvsagt når hun suger av full kraft 😂Så da er smokken gull!!:) 

Storesøstrene er strålende forbøyd med baby og de går rundt å sier at de elsker henne. Skal kose og prate stadig vekk og det er ingen sjalusi foreløpig! 

Så skal jeg oppsummere de fire første ukene som trebarnsmor så er det at det er veldig fint, rart og litt surrealistisk!!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk! Tenk at hun er 4 uker allerede og vokser og legger på seg. 

Storesøstrene høres jo helt nydelige ut❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, 4 uker allerede! Skal si at tiden går fort. Forstår godt oppsummeringen din av disse ukene som trebarnsmor. Herlige storesøstre J har! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...