Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Så flott du er! 

Virkelig spennende her inne nå 😁 Gøy med tippeliste, blir moro å se hvem som vinner ;) Lykke til med innspurten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Aryamili skrev:

Så flott du er! 

Virkelig spennende her inne nå 😁 Gøy med tippeliste, blir moro å se hvem som vinner ;) Lykke til med innspurten!

Tusen takk! 😊😊Ja disse dagene nyter jeg,så spennende å vite at ho plutselig kan komme!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kjenner jeg blir misunnelig på deg som går og venter❤️ er noe helt magisk med å vite at man straks får møte den lille. Jeg tipper 25/8:)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, FruN skrev:

Neste torsdag :nigo: :fnise: 

Ja det er akkurat innafor!! Haha

19 timer siden, plastfolien skrev:

Åhhh jeg som håpet du fødte i går!! Tenk at nå kan det skje når som helst :rodmer:

Ja nå er det mange modningstegn.  Så spennende dager!! :)

17 timer siden, LoveTrain skrev:

Åh, kjenner jeg blir misunnelig på deg som går og venter❤️ er noe helt magisk med å vite at man straks får møte den lille. Jeg tipper 25/8:)

 

Ja vet du hva, jeg kjenner og på det. At det faktisk er skikkelig spesielt å gå å vente sånn. Og ikke vite! :)25 er en fin dato, skal sette deg opp!:) 

2 timer siden, Azumarill skrev:

Er det ålreite premier til den som vinner i fødelotteriet eller? I såfall vil jeg ha ti stykker :nigo: Satser alt på ett kort, på den datoen ingen har valgt foreløpig, dvs 2. september. Sårri  :engel:

Det er kun premie til de som tipper før termin!! Haha😂😂 skal til nød sette deg opp 2 september. Det er jo faktisk ikke umulig heller, de sier jo tredjemann er rn luring.  🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste:

Termindato 31 august:)

Kaffemor - 18 august 

Tweet - 19 august 

Plastfolien - 21 august 

Askmeagain89 - 21 august 

Favole- 23 august 

Lidis88 - 24 august

Sullå - 25 august

Lovetrain - 25 august 

Illy - 26 august

Tonio - 27 august 

Pjusk - 28 august

FruN - 30 august 

Blomst - 31 august

Lillefrosk - 1 september

Azumarill - 2 september 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39+3 og 7 dager igjen til termin. 

Idag i mitt første svangerskap kom jenta vår til verden. Så jeg skal ikke lyve å si at jeg hadde et håp om å ha født før den tid denne ganga. Men baby er fortsatt plassert i magen. Opplever mye modning, og inatt hadde jeg to tak som kunne minne om en minirie. Men det ble med det. Så ja,spennende dager. Skal i konfirmasjon til niesa mi imorgen, så bra at vi sannsynligvis rekker det. Nå må jeg bare finne noe å ha på seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39+4 og baby i magen. Idag skal vi feire niesa mi, hun står konfirmant idag! Så nå får vi satse på baby ikveld/natt. Noen snakker om fullmåne,så håper den gjør jobben sin. (Selvom jeg ikke tror på sånn)!

Ha en fin dag alle 🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.8.2018 den 11.12, plastfolien skrev:

Kos deg i konfirmasjon! Krysser fingrene for baby i natt 🤞

 

2 timer siden, sullå skrev:

Ingen baby i går?

Håper at dere hadde det fint i konfirmasjon! :)

 

34 minutter siden, kaffemor skrev:

Ååh nå er det spennende her fortiden! 

Ja spennende tider. Og fortsatt ingen baby! Jeg er jo egentlig ikke utålmodig, mer spent på når og hvordan det starter. Folk begynner å spør litt nå,og flere har påpekt at hver gang jeg sender snap så tror de jeg har født! Syns det er litt koselig med oppmerksomheten,men kan vel fort bli litt slitsomt i og med at jeg ikke har kommet til termin ei gang 😂 

39+5 idag,og som jeg skrev har jeg ikke født senere enn 39+6. Så jeg har faktisk bare gått lengre og lengre gravid med mindre jeg føder inatt! 

Ååh,lurer sånn på hvordan du ser ut bittelillesøster 😍😍😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at å gå å vente sånn på fødsel, og få treffe den lille, nye personen må være det mest spennende jeg kan tenke meg! Hun kommer nok i dag 😄 Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Illy skrev:

Jeg tror at å gå å vente sånn på fødsel, og få treffe den lille, nye personen må være det mest spennende jeg kan tenke meg! Hun kommer nok i dag 😄 Lykke til!!

Ja vettu det er helt sant!! Dette er en så fin tid. Og dette er sistemann så kjenner ekstra på det! Tusen takk😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39+6! Inatt hadde jeg regelmessige tak hvert 11 minutter en gooood stund. Fikk likevel aldri en skikkelig følelse av at det var fødsel på gang. Har våknet av litt tak her og der inatt så det modnes hvertfall. Men nattesøvnen har ikke vært på topp nei. Så får slenge meg på sofaen et par timer på dagen idag så jeg får sove litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Pjusk skrev:

Så spennende! Du får bare bruke dagen på å slappe av og sove, for hun kommer nok i natt/i morgen! :nigo:

Ja hun er hjertelig velkommen!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste:

Termindato 31 august:)

Kaffemor - 18 august 

Tweet - 19 august 

Plastfolien - 21 august 

Askmeagain89 - 21 august 

Favole- 23 august 

Lidis88 - 24 august

Sullå - 25 august

Lovetrain - 25 august 

Illy - 26 august

Tonio - 27 august 

Pjusk - 28 august

FruN - 30 august 

Blomst - 31 august

Lillefrosk - 1 september

Azumarill - 2 september 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...