Gå til innhold

Blomst sin hverdag med tre fine jenter ❤


blomst12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

37+1!!

Og hei omgangssyka! Nr to dette svangerskapet.  Mageknip som minner meg om rier fordi de er så vonde,men kommer neppe noe baby ut av dette 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, blomst12 skrev:

37+1!!

Og hei omgangssyka! Nr to dette svangerskapet.  Mageknip som minner meg om rier fordi de er så vonde,men kommer neppe noe baby ut av dette 😂 

God bedring! Fått omgangssyke selv, men er heldigvis ikke gravid for det unner jeg ingen. Kanskje det blir fødsel rett etter du har blitt frisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring! Det høres ut som mageknip av den virkelig fæle sorten også, håper det går over fort :)

Jeg må tippe 26. august, siden den dagen er ledig på lista, og jeg tror hun kommer noen dager før termindatoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneiii omgangsyke er fælt! Også nå utenom sesongen også :snurt: Uflaks! Massevis av god bedring :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.8.2018 den 18.07, Askmeagain89 skrev:

God bedring! Fått omgangssyke selv, men er heldigvis ikke gravid for det unner jeg ingen. Kanskje det blir fødsel rett etter du har blitt frisk. 

Tusen takk, det må ha vært en miniomgangssyke for bedre idag, kun vært kvalm. Så heldigvis på bedringens vei :) god bedring til deg og!!)

På 8.8.2018 den 18.24, Illy skrev:

God bedring! Det høres ut som mageknip av den virkelig fæle sorten også, håper det går over fort :)

Jeg må tippe 26. august, siden den dagen er ledig på lista, og jeg tror hun kommer noen dager før termindatoen.

Tusen takk! Magekrampene gav seg på morgensiden idag, så har "bare" vært kvalm og uggen idag. 

26 august er notert!!:)

På 8.8.2018 den 20.36, Favole skrev:

23.august! :)

Notert!!:) 

1 time siden, kaffemor skrev:

Åneiii omgangsyke er fælt! Også nå utenom sesongen også :snurt: Uflaks! Massevis av god bedring :hjerte: 

Ja grusomt! Tror jeg slapp billig unna, kun kvalm og uggen idag.  Ingen oppkast. Hurra!!:) Tusen takk:)

 

---

Tippeliste:

Termindato 31 august:)

Kaffemor - 18 august 

Tweet - 19 august 

Plastfolien - 21 august 

Askmeagain89 - 21 august 

Favole- 23 august 

Lidis88 - 24 august

Sullå - 25 august

Illy - 26 august

Tonio - 27 august 

Pjusk - 28 august

FruN - 30 august 

Blomst - 31 august

Lillefrosk - 1 september 

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 uker imorgen! Nå kan hun faktisk komme når som helst! Men heldigvis legger jeg meg ikke med fødselsforventninger helt enda. 

Planleggingsdag i bhg idag og imorgen, så spurte om mannen kunne ta fri sammen med meg og jentene. Han jobba to dager i ferien sin, så da ordna han seg fri disse to dagene. Digg det altså!! Så han og eldste på 4 har vært på lang sykkeltur mens jeg og hun på snart 3 har tusla hjemme.  Har fått opp senga til baby idag. Har og ordna og bretta alt av tøy så nå er det ikke noe rot med klærne til noen av oss. ( Jeg er flink til å vaske og henge opp klær, men å få de inn i skapene kan ta dager). Og skiftet på alle sengene har jeg og gjort.  Effektiv dag med andre ord! 

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så deilig at mannen kunne ta seg fri og være hjemme sammen med deg og jentene - spesielt nå i innspurten. Tenk at du er 38 uker :sjokkert: når ble de to andre født i forhold til termin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, plastfolien skrev:

Å, så deilig at mannen kunne ta seg fri og være hjemme sammen med deg og jentene - spesielt nå i innspurten. Tenk at du er 38 uker :sjokkert: når ble de to andre født i forhold til termin? 

Ja! 8,5 timer alene med de kan være i det lengste akkurat nå i min tilstand 😂

Første ble født 39+3 og andremann ble født 39+6! Så etter denne stilen går jeg jo på overtid 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, blomst12 skrev:

Ja! 8,5 timer alene med de kan være i det lengste akkurat nå i min tilstand 😂

Første ble født 39+3 og andremann ble født 39+6! Så etter denne stilen går jeg jo på overtid 😣

Krysser fingrene for at du slipper altfor mye overtid! Uansett ikke lenge igjen nå😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravidoppdatering!:)

♥ Termin: 31 august 

♥ På vei: 38+1

♥ Igjen til termin: 16 dager!! 

♥ Kjønn: Jente :)

♥ Navn: Vi blir ikke enige, men jeg ønsker Oda eller Oline 


♥ Aktivitet innenfra: Masse!! Ligger med.hodet ned og bytter på hvilken side ryggen hennes er på. Klarer faktisk sparke litt fra seg av og til. Og hikker 1-2 ganger per dag!

♥ Babyenes søvnmønster: Syns ikke hun har noe særlig mønster,men har en fest hver natt rundt 01. 

♥ Leie: Hodet ned. Uenigheter om hvorvidt det er festet eller ei. 

♥ Vann i kroppen/hevelser: Nei, ingenting!

♥ Søvn: Et eget kapittel. Med to jenter som våkner litt, turning i magen, tisseturer og restless legs tror jeg at jeg sover mellom 4 og 6 timer fordelt på 3-6 bolker. Nå har heldigvis barnehagen begynt så sover litt på dagen!:)

♥ Utstyr: Alt klart. Stellebordet står klart nede, gidder ikke bære det opp før vi kommer hjem pga plassen på badet. Og grinda må monteres og opp i stua etterhvert. 

♥ Vektøkning: Starter på 66 kg,nå er jeg vel oppe i ca 83. Så 17 kg?

♥ Neste kontroll: Tirsdag, da er jeg 39+0. 

♥ Melk i brystene: Ja:)

♥ Plager: Kjenner det i ryggen hvis jeg styrer og ordner mye hjemme. Og de forbanna urolige beina så kommer på kvelden. Det er det værste av alt faktisk.  

♥ Strekkmerker: Ja på sidene. Ingen nye men de gamle fra tidligere graviditeter har sprukket litt opp nå. 


♥ Kynnere: Ja. Flere og vondere.  

♥ Barnerom: Har vi ikke! Hehe vi har planer om å bygge ut. Så hun får ligge hos oss en stund :)


♥ Om fødselen: Etter en tøff fødsel nr 2 har jeg dager hvor jeg gruer meg litt.  Men stort sett er jeg bare spent på hvordan denne blir,og gleder meg veldig til å se hvem lillesøster er. :)

♥ Sulten:  Tja! Men kostholdet er ikke optimalt for tiden,det innrømmer jeg glatt. Takk for at det finnes tran og vitaminbjørner! Men spiser frukt og grønt hver dag:) 


♥ Dilla på: Solo i mitt hjerte ❤


♥ Høygravid: Ja:)

♥ Utålmodig: Både ja og nei. Dette er vårt siste barn så vil nyte denne spennende tiden litt. Det å vente på fødsel, kjenne etter på kroppen er ganske ok samtidig som man selvfølgelig er litt lei på slutten


♥ Sykehusbaggen: Så og si ferdig :)

♥ Tungt: Er jo det,men samtidig føler jeg meg i tålig god form med tanke på alt. 

20180815_144407.jpg

Endret av blomst12
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå fin mage. Deilig å være i god form, til tross for at du er så langt på vei. Tenk, nå er hun her snart :rodmer: om en uke, hvis jeg har tippa rett :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at du er tredjegangsgravid da, og har deeen flotte babymagen! 😍 1,5 uker igjen i følge mine beregninger :ler2: Så bra at du er i god form. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flott altså!! Og jeg beklager den kjipe tippingen :fnise: Trøst deg med at jeg alltid tar feil på sånt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig fin mage! Så spennende dager framover nå. Fine navn dere tenker på også, satser på at du klarer å overtale mannen 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.8.2018 den 17.22, plastfolien skrev:

Såå fin mage. Deilig å være i god form, til tross for at du er så langt på vei. Tenk, nå er hun her snart :rodmer: om en uke, hvis jeg har tippa rett :nigo:

 

På 15.8.2018 den 18.55, sullå skrev:

Tenk at du er tredjegangsgravid da, og har deeen flotte babymagen! 😍 1,5 uker igjen i følge mine beregninger :ler2: Så bra at du er i god form. :)

 

På 15.8.2018 den 21.05, lille_frosk skrev:

Du er flott altså!! Og jeg beklager den kjipe tippingen :fnise: Trøst deg med at jeg alltid tar feil på sånt!

 

På 18.8.2018 den 16.25, Illy skrev:

Skikkelig fin mage! Så spennende dager framover nå. Fine navn dere tenker på også, satser på at du klarer å overtale mannen 😊

Dere er så hyggelige folk altså:) så koselig å titte innom dagboka mi :)

.... som jeg forøvrig håper blir en fødedagbok snart!! 38+5 idag og 12 dager til termin. Merker det skjer modning om dagen i form av murringer og sterkere/hyppigere kynnere. Liker at det skjer noe,selvom jeg ikke er utålmodig riktig enda. Jeg prøver virkelig å nyte disse dagene der man går å kjenner litt etter på kroppen, ventetiden og den spenningen om at man ikke vet når det skjer og hvordan fødselen blir.  Jeg vet jo at fødselen blir vond, men det er så spennende å se hvem lillesøster er. Hvordan hun ser ut. Mine to jenter er etter min mening så forskjellige både utseendemessig og ift personlighet, så er så nysgjerrig på hvem vi har laget denne ganga. Åh, blir nesten litt utålmodig likevel jeg ❤😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, TeamWP skrev:

Spennende dager fremover,masse lykke til med siste innspurt😘

Tusen takk!!:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39+1!!:)

---

Tippeliste:

Termindato 31 august:)

Kaffemor - 18 august 

Tweet - 19 august 

Plastfolien - 21 august 

Askmeagain89 - 21 august 

Favole- 23 august 

Lidis88 - 24 august

Sullå - 25 august

Illy - 26 august

Tonio - 27 august 

Pjusk - 28 august

FruN - 30 august 

Blomst - 31 august

Lillefrosk - 1 september

Klarer ikke stryke over de så får stryke under,men ja. 4 stk som tippa har til nå tippet feil! Selvom det var veldig greie tippinger da!:)

Jeg tror jeg har en rar kropp for jeg har modningstegn ca annenhver dag. Helt seriøst, masse kynnere og murringer den ene dagen,stille den neste. Inatt trodde jeg kanskje noe var på gang da jeg våkna kl 04 pga tak i ryggen.  Men det ble med det ene taket da. 

Var hos jordmor igår. Alt fint.  Magemålet har gått fra å være over streken til under, men hodet var festet så det kan forklare litt! Ellers alt fint på kontroll.  Annet enn ekstremt dårlig søvn så er egentlig formen min bra,så det er deilig! Gøy å vite at hun kan komme når som helst nå. 

Og redebyggingen er et ordentlig faktum, det er så ryddig og rent her hele døgnet nå,så det er så godt å bare kunne sette seg ned å strikke og slappe av mens jentene er i barnehagen. Var på 4 årskontroll med eldste idag, og det gikk veldig fint:) 

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...