Gå til innhold
jeante

Linni Meister

Anbefalte innlegg

Lady

Ja, jeg vet! Skulle tro hun var 14. Verdens beste ditt og verdens beste datt. Skikkelig teit.

Ja :P synes det er rart om det hun reklamerer for selger masse pga reklameringen hennes

Endret av Lady

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bond

Tråden ryddet for persondebatt, samt svar

Bond, forumansvarlig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
diam0nd

Har noen hørt den nye låta hennes, er det en russelåt eller hva? #Nofilter

Endret av diam0nd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Shai

Har noen hørt den nye låta hennes, er det en russelåt eller hva? #Nofilter

Hun har vel beskrevet den som en slags russelåt selv. Synes den er veldig catchy, men begynner kanskje å bli litt i eldste laget til å lage slike festsanger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
rumperister

Den nye sangen skuffer. Den hadde god beat, for all del, men herregud så dårlig sangtone. Ikke særlig sangstemme heller. Nei, nei, nei. Og jeg som i utgangspunktet mener at Linni har potensiale til å lage morsom musikk (morsom, fordi hun ikke er Celine Dion, la oss innrømme det).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
sweety pie

Den var fæl!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Savannah87

Likte ikke sangen. Synes ikke hun kan synge. Ikke så veldig fint å høre på dessverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Soeuh

Haha, snappene i dag om den edderkoppen!! Ler meg ihjel:ler:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fjolleriet

Er Grandma død?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
O.G.
11 timer siden, Fjolleriet skrev:

Er Grandma død?

?????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
neiognei

Synes Linni er herlig. Men hva fader er det hun har på seg i konfirmasjon? Kjole med bar mage og heftig underboob. Hjelpes meg. Det var enten det eller bunad liksom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kaktuspotte
9 minutter siden, neiognei skrev:

Synes Linni er herlig. Men hva fader er det hun har på seg i konfirmasjon? Kjole med bar mage og heftig underboob. Hjelpes meg. Det var enten det eller bunad liksom.

Hun er det mest harry kvinnfolk jeg noensinne har sett. Hun er ikke stilig uansett hva hun har på seg - bare megaharry. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
neiognei
22 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Hun er det mest harry kvinnfolk jeg noensinne har sett. Hun er ikke stilig uansett hva hun har på seg - bare megaharry. 

Mulig det. Har ikke tenkt så mye over det. Men underboob i konfirmasjon var liksom ikke til å unngå å legge merke til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Christy89
1 time siden, neiognei skrev:

Hvor ser jeg bilde hen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
neiognei
31 minutter siden, Christy89 skrev:

Hvor ser jeg bilde hen?

Er på Snapchat. Hun har åpen story, så er bare til å søke opp brukernavnet. Meisterlinnii.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
O.G.
15 timer siden, Kaktuspotte skrev:

Jeg syns hun i utgangspunktet er nydelig, men stilen trekker ned helheten. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kaktuspotte
2 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg syns hun i utgangspunktet er nydelig, men stilen trekker ned helheten. 

Stilen, eller mangel på stil, ligner ikke noen ting. Etter min mening så ser hun billig og harry ut uansett hva hun tar på seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
O.G.
Akkurat nå, Kaktuspotte skrev:

Stilen, eller mangel på stil, ligner ikke noen ting. Etter min mening så ser hun billig og harry ut uansett hva hun tar på seg.

Like presis, men med tanke på hvor pen hun egentlig er, så hadde hun vært sinnsykt heftig kvinne hvis hun begynte med en mer klassy klesstil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Clementina
23 timer siden, O.G. skrev:

Like presis, men med tanke på hvor pen hun egentlig er, så hadde hun vært sinnsykt heftig kvinne hvis hun begynte med en mer klassy klesstil.

Hun burde nok fjerne de enorme "fordelene" og tone ned på sminken også for å bli kvitt harry-stempelet. Den stemmen hennes vet jeg imidlertid ikke om det er mulig å få gjort noe med... Synd, for som du skriver så er hun en vakker dame og hun virker veldig empatisk og omsorgsfull. Men hun virker også fornøyd og lykkelig som hun er og det er jo det viktigste!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest orfeus

Hun må gi seg med den småpikestemmen nå. Det var sikkert søtt på en sexy tjueåring, men nå nærmer hun seg de middelaldrendes rekker ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her