Gå til innhold
jeante

Linni Meister

Anbefalte innlegg

Aurora**
2 timer siden, Missfitness skrev:

Er vel ikke enklere enn folk som byr på skitne truser og sokker! Tvert imot. 

Det er hvertfall nasty. Hvem vil ha andres skitne truser liksom? :kvalm:

Men hva skal man andres gamle silikoninnlegg? Henge de opp i stua? :klo:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xstrella

Ser de ikke selv hvor harry det er med så store ballonger klistret under haka? Får 80 -talls vibber av hele damen. Det går an å tone ned. Er snart 33 år nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
O.G.
29 minutter siden, Xstrella skrev:

Ser de ikke selv hvor harry det er med så store ballonger klistret under haka? Får 80 -talls vibber av hele damen. Det går an å tone ned. Er snart 33 år nå...

Hun er ung fremdeles, hun har knapt begynt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jordbærogfløte

Til tross for at hun er veldig glad i å pynte seg mer enn de fleste, har jeg sansen for vesenet hennes. Tror hun ikke vil noen andre noe vondt. Dessuten synes jeg alder er tynt som argument. Linni er Linni 😀.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Xstrella
10 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Til tross for at hun er veldig glad i å pynte seg mer enn de fleste, har jeg sansen for vesenet hennes. Tror hun ikke vil noen andre noe vondt. Dessuten synes jeg alder er tynt som argument. Linni er Linni 😀.

Minner meg om hun Koht. Husker ikke fornavn. Fargeklatt hvertfall. Synes bare den babystemmen og de vulgære puppene blir for mye. Det er ikke søtt lengre nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jordbærogfløte
13 minutter siden, Xstrella skrev:

Minner meg om hun Koht. Husker ikke fornavn. Fargeklatt hvertfall. Synes bare den babystemmen og de vulgære puppene blir for mye. Det er ikke søtt lengre nå.

Det kan jo hende at Linni snakker sånn naturlig? Jeg synes Christine Koht blir noen hakk for mye selv. Hun har vært konferansier på et par arrangement jeg har vært med på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Christy89
41 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Det kan jo hende at Linni snakker sånn naturlig? Jeg synes Christine Koht blir noen hakk for mye selv. Hun har vært konferansier på et par arrangement jeg har vært med på.

Hun snakket med en mer normal strmme på en fyllesnap, så tror den babystemmen er påtatt. Hun startet som glamour modell back in the days. Var liksom hennes image å være en søt og dum blondine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jordbærogfløte
2 minutter siden, Christy89 skrev:

Hun snakket med en mer normal strmme på en fyllesnap, så tror den babystemmen er påtatt. Hun startet som glamour modell back in the days. Var liksom hennes image å være en søt og dum blondine.

Ok, men jeg tror at de som ikke kjenner henne personlig lett tror hun er enklere enn det hun faktisk er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Salka
1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Helt enig. Hun virker supersøt og tvers igjennom god. Morsom er hun også. Jeg lo godt av vitsene hun kom med på farmen. Har skikkelig sansen for henne jeg selv om jeg syns stilen hennes og de gigantiske puppene er vulgære. Jeg syns også alder er et tynt argument. Hun er jo fortsatt ung. Og stilen hennes og store silikonpupper syns jeg er Harry uansett om man er 20 eller 40. Men hun liker det sånn og det er jo det viktigste. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jordbærogfløte
36 minutter siden, Salka skrev:

Helt enig. Hun virker supersøt og tvers igjennom god. Morsom er hun også. Jeg lo godt av vitsene hun kom med på farmen. Har skikkelig sansen for henne jeg selv om jeg syns stilen hennes og de gigantiske puppene er vulgære. Jeg syns også alder er et tynt argument. Hun er jo fortsatt ung. Og stilen hennes og store silikonpupper syns jeg er Harry uansett om man er 20 eller 40. Men hun liker det sånn og det er jo det viktigste. 

Ja, da deler vi det samme inntrykket. Hun har vært med på mye, både privat og offentlig. Og jeg husker den episoden av Farmen da hun sa til Jarl Goli at hun så på Portveien 2 da hun var liten. Så spontan og herlig jente/kvinne 😄. Er enig i det med silikonpuppene, tror hun hadde vært nydelig uten dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Xstrella

Kom en reklame på snap der hun sminker seg med den tilgjorte babystemmen. Måtte se om det var ei jente på 5 år som snakket. Fikk helt makk og trykket det vekk. Dragqueen sminke er finest på dragartister mener jeg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
O.G.
4 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, hun virker utrolig hyggelig, det skal hun ha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
gjest91

Linni er utrolig koselig. Tror jeg hadde elsket å ha henne som venninne med all den godheten hun sprer😍 Ingen tvil om at hjertet hennes er større enn puppene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Jerry Lee
6 minutter siden, gjest91 skrev:

Linni er utrolig koselig. Tror jeg hadde elsket å ha henne som venninne med all den godheten hun sprer😍 Ingen tvil om at hjertet hennes er større enn puppene.

Signerer denne.   ☺

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Vanesss
Skrevet (endret)
5 timer siden, Jerry Lee skrev:

Signerer denne.   ☺

Hun har en nydelig personlighet, snill, morsom, veldig godhjertet😊 trur ikke hun har noe vondt i seg😍 

Endret av Vanesss

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Justlooking

Tror hun hadde vært nydelig med mindre pupper, mindre sminke, uten extensions og mindre vulgære klær. Men hun liker den stilen hun kjører og det  hennes valg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her