Gå til innhold

Tinder; Første date, hjemme hos ham?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt bedt hjem til en kar fra Tinder.. Vi begynte snappe ganske fort, i stedet for å sende brev inne på Tinder, og det har vært helt plaine snaper av hverdagslige ting, kun små setninger av art som kan helle mot slibrig, men det har ikke vært det heller.


Jeg er litt usikker på å reise hjem til ham, og det er ikke fordi jeg er redd for sex men fordi jeg er redd for klein stemning.
Det er jo veldig personlig å dra hjem til folk.. og jeg har jo en litt mer enn stor magefølelse på at han er en kar som ikke akkurat har problemer med damene ut i fra utseendet. Han sier at han ikke har vært på date, men jeg tror ham egentlig ikke helt :P

Greit å foreslå å treffes ett annet sted først kanskje?

Vi er i slutten av 30årene, med barn begge to.



Anonymous poster hash: cb1bf...8a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker hjemme date best, sikkert fordi jeg ikke har vært på andre dater :P

Kan dere ikke se en film, lage mat sammen eller noe sånt?

Anonymous poster hash: c8ecb...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært på en hjemmedate, men han hadde jeg møtt før.. Så da var det ikke så skummelt.

Denne mannen har jeg aldri møtt, bare snakket med på nett.



Anonymous poster hash: cb1bf...8a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du er usikker på dette så gjør du det ikke! Enkelt og greit! Å dra hjem til folk på første date skal man kun gjøre hvis man er 100% komfertabel med det. Hvis ikke så møtes man et annet sted :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Nettinett. Vær sikker og trygg er første "datevett-regel"...

Lett jeg skal skrive datevett-reglene i morgen! :D Takk for inspirasjon! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gurgemeie

Jeg har vært på kaffe-dates, kino-dates og hjemmedates. Sistnevnte er jeg mest komfortabel med, faktisk, for man kan velge å se film, men samtidig prate OG du kan ha filmen som avledning om ting blir f.eks litt ubehagelig for deg.

Altså, kaffedate og kino osv er koselig det, men hjemmedates er mer intimt og man får sjansen til å bli litt bedre kjent.

Kjæresten min sov hos meg første gangen, men han bor et par timer unna da. Vi hadde pratet lenge før vi møttes (ca en mnd). Snappet, sms, facebook og lange telefonsamtaler. Så jeg vil si at forutsetningene for en hjemmedate er at du "kjenner" vedkommende litt bedre enn et par meldingsutvekslinger over tinder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes utedater er mer komfortabelt. De fleste kjekke guttene på Tinder er kun ute etter en ting (ikke alle selvfølgelig, men mange) og hjemmedates gir mer rom for å prøve seg litt mer. Og liker man ikke fyren, så er det mye enklere å komme seg vekk fra en cafe f.eks.

Dette er jo individuelt, men jeg er ute etter noe seriøst, og ser helst at gutten, eller jeg selv, ber den andre ut første gangen.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gått på (eller invitert på) hjemmedate første gangen, nei. En ting er at det raskt kan bli forventninger om sex, som man ikke vet om man kan møte. Kjedelig med sur stemning fordi noen føler/trodde de var invitert på sex (det har jeg opplevd i annen setting).

Uansett litt kleint og privat å skulle tilbringe kvelden hjemme i privat sfære. Om det blir full klaff går det sikkert bra, men hvis ikke er det så uendelig mye lettere å møtes på en kafe og ta det derfra. Det er jo ikke umulig å invitere hjem ETTER å ha blitt litt kjent på kafe heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først gong eg var på tinderdate, reiste vi heim til denne fyren. vi såg film, spiste god mat, og hadde sex. stemninga var bra heile kvelden, fram til han plutselig seier til meg:" eg eig ein pistol" "Ååå, du har vel ikkje tenkt å bruke den på meg håpar eg" -prøvde sjølvsagt å vere morosam :) da svarar han:"nei, du har vore snill med meg, så ikkje ver redd." -sjølvsagt blei eg redd, og spurte før eg rakk å tenke:"du brukar vel ikkje å peike på folk med den?" "Joda, det er mykje lettare å få viljen sin da" - eg var paff!

tenkte at det var best å late som ingenting, og oppføre meg "kjærlig" mot han. når han endelig var lei av meg, kjørte han meg til bensinstasjonen der vi hadde møttest. eg takka gud på veg heim, for at denne fyren ikkje visste kvar eg budde og for at han ikkje hadde brukt pistolen sin på meg, eller værre "fanga" meg i huset sitt. lærdommen blei å aldri møte folk for første gong på heimedate, alltid offentlig med muligheit for å rømme fra fyren. :) tenk litt på det.



Anonymous poster hash: 9c750...4fb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt bedt hjem til en kar fra Tinder.. Vi begynte snappe ganske fort, i stedet for å sende brev inne på Tinder, og det har vært helt plaine snaper av hverdagslige ting, kun små setninger av art som kan helle mot slibrig, men det har ikke vært det heller.

Jeg er litt usikker på å reise hjem til ham, og det er ikke fordi jeg er redd for sex men fordi jeg er redd for klein stemning.

Det er jo veldig personlig å dra hjem til folk.. og jeg har jo en litt mer enn stor magefølelse på at han er en kar som ikke akkurat har problemer med damene ut i fra utseendet. Han sier at han ikke har vært på date, men jeg tror ham egentlig ikke helt :P

Greit å foreslå å treffes ett annet sted først kanskje?

Vi er i slutten av 30årene, med barn begge to.

Anonymous poster hash: cb1bf...8a1

Det er vanlig sunn fornuft å møtes på et offentlig sted første gangen man møter en ukjent fra nettet.

Anonymous poster hash: df44d...508

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke turt å møte en fremmed mann alene hjemme hos han. Mulig jeg er litt Ivar-ballong, men hadde aldri gjort det!



Anonymous poster hash: 7bfac...946
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først gong eg var på tinderdate, reiste vi heim til denne fyren. vi såg film, spiste god mat, og hadde sex. stemninga var bra heile kvelden, fram til han plutselig seier til meg:" eg eig ein pistol" "Ååå, du har vel ikkje tenkt å bruke den på meg håpar eg" -prøvde sjølvsagt å vere morosam :) da svarar han:"nei, du har vore snill med meg, så ikkje ver redd." -sjølvsagt blei eg redd, og spurte før eg rakk å tenke:"du brukar vel ikkje å peike på folk med den?" "Joda, det er mykje lettare å få viljen sin da" - eg var paff!

tenkte at det var best å late som ingenting, og oppføre meg "kjærlig" mot han. når han endelig var lei av meg, kjørte han meg til bensinstasjonen der vi hadde møttest. eg takka gud på veg heim, for at denne fyren ikkje visste kvar eg budde og for at han ikkje hadde brukt pistolen sin på meg, eller værre "fanga" meg i huset sitt. lærdommen blei å aldri møte folk for første gong på heimedate, alltid offentlig med muligheit for å rømme fra fyren. :) tenk litt på det.

Anonymous poster hash: 9c750...4fb

Jøye meg for en fyr... hvem tuller om sånt? :/

Anonymous poster hash: 1cdc7...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit å møtes ute. Mange som ser bra ut og har bra jobb men som tar ulovlige rusmidler f.eks og det er en av grunnen til at de er single. Er de rusa kan de være ustabile, dette oppdager du jo fort når du møter de ute, men ikke så lett å se dette på tinder/bilder.

Ville ikke vært hjemme alene med en fyr som var rusa på alt mulig og kåt.

Hvis man dater gutter som er arbeidsledige/uføre så er det mye syke personer i denne gruppen. Man unngår jo dette til en viss grad hvis man bare dater gutter som har en jobb og karrière. Men rusmidler er et problem i denne gruppen.



Anonymous poster hash: 3cd82...0aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vel 16 når jeg var på sånt møte. DRITKLEINT. men dere har vel mere vett i hue og er mer modne så da går det nok fint ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Først gong eg var på tinderdate, reiste vi heim til denne fyren. vi såg film, spiste god mat, og hadde sex. stemninga var bra heile kvelden, fram til han plutselig seier til meg:" eg eig ein pistol" "Ååå, du har vel ikkje tenkt å bruke den på meg håpar eg" -prøvde sjølvsagt å vere morosam :) da svarar han:"nei, du har vore snill med meg, så ikkje ver redd." -sjølvsagt blei eg redd, og spurte før eg rakk å tenke:"du brukar vel ikkje å peike på folk med den?" "Joda, det er mykje lettare å få viljen sin da" - eg var paff!

tenkte at det var best å late som ingenting, og oppføre meg "kjærlig" mot han. når han endelig var lei av meg, kjørte han meg til bensinstasjonen der vi hadde møttest. eg takka gud på veg heim, for at denne fyren ikkje visste kvar eg budde og for at han ikkje hadde brukt pistolen sin på meg, eller værre "fanga" meg i huset sitt. lærdommen blei å aldri møte folk for første gong på heimedate, alltid offentlig med muligheit for å rømme fra fyren. :) tenk litt på det.

Anonymous poster hash: 9c750...4fb

oi fy søren så redd jeg hadde blitt :sjokkert: Bra du oppførte deg som du hadde gjort hele kvelden og latet som det var normalt!! Håper denne hisorien får flere til å unngå å dra hjem til folk man ikke kjenner... :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gjort det.

1. Du aner ikke om han er en tulling som vil voldta deg.

2. Det kan bli evig kleint og vanskelig å dra derifra hvis det er - en hjemmedate varer gjerne litt lenger enn en cafedate, og det er høyere terskel for å avslutte.



Anonymous poster hash: 94834...642
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett jeg skal skrive datevett-reglene i morgen! :D Takk for inspirasjon! :D

Hehe hvordan går det datavettreglene? Hehe tror du kan treffe et godt marked med en slik publikasjon 😂😃👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Hadde ei venninne som bad en fyr med hjem til seg på første date. Han hadde tatt med seg en hel koffert med sexleketøy!

IKKE møt han hjemme hos deg eller hos han første gangen. Kan rett og slett være en galning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...