Gå til innhold

Gutter: dere dåpner vel litt av denne dama?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

foretrekker en med litt mer kjøtt på kroppen :-(

Anonymous poster hash: 58039...076

Lurer på om menn skriver dette bare for å skrive det. Har aldri opplevd at noen har ønsket at jeg skal legge på meg et gram og jeg er enda litt tynnere enn kvinnen på bildet, pluss store pupper. Får også masse oppmerksomhet for kroppen min. Ord og handling stemmer aldri på KG.

Anonymous poster hash: a4b56...7ab

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som det er nevnt her. Hun er fin i trynet, men kroppen ellers er ikke noe pen.

Anonymous poster hash: 337cd...da7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om menn skriver dette bare for å skrive det. Har aldri opplevd at noen har ønsket at jeg skal legge på meg et gram og jeg er enda litt tynnere enn kvinnen på bildet, pluss store pupper. Får også masse oppmerksomhet for kroppen min. Ord og handling stemmer aldri på KG.

Tenkte det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg får ofte høre at jeg hadde vært mye finere om jeg la på meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

foretrekker en med litt mer kjøtt på kroppen :-(

Anonymous poster hash: 58039...076

Altså mer muskler...?

Anonymous poster hash: 04dfd...945

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn i den tråden der de spør om jenter blir sur hvis gutten kommer for fort. Er mange damer som krever at mannen skal holde ut i lang tid. Men det de ikke skjønner er at de må være veldig uattraktiv hvis en mann klarer å holde ut så lenge. :)

Anonymous poster hash: 94028...d58

BULLSHIT. Sex handler ikke bare om puling. Og ja, helt normalt å ha sex i flere timer. Men man bytter på stillinger, hvem som er aktiv, om det brukes munn, hender, penetrering, hastighet og styrke, etc.

Møter du på tømmerstokk-jenter som bare ligger der så kan jeg skjønne det er vanskelig å skulle stå og jokke løs lenge uten å komme. Men om jenta kan sakene sine, og gutten har vett nok på å si fra når det nærmer seg, så klarer man fint å holde hele natta. Det er bare å ta pauser, bytte stilling eller hva man gjør når gutten nærmer seg.

Anonymous poster hash: f9d7a...9f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Jeg har sett nok av kvinner finere enn henne. Så nei jeg dåner ikke faktisk så dåner jeg aldri uansett hvor vakker en kvinne er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt så er det noe som heter preferanser.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på henne siden Home and Away-dagene hennes, og har vært helt betatt av henne siden.

Isabel Lucas må være et av de peneste menneskene på denne jorden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når gutta mener mer kjøtt på kroppen, tenker jeg de mener større pupper.

Anonymous poster hash: 6b6b1...c1c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når gutta mener mer kjøtt på kroppen, tenker jeg de mener større pupper.

Anonymous poster hash: 6b6b1...c1c

Isåfall er det merkelig at de ikke bare skriver det..

Anonymous poster hash: a002a...c05

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men når man møter folk i virkeligheten så spiller kjemi og personlighet inn. Jeg elsker blondiner, men hadde jeg møtt drømmedama med mørkt hår så hadde jeg jo selfølgelig godtatt det. På nett kan man skape seg et mentalt perfekt bilde, men det holder ikke i lengden ;)

Jeg syns Isabel er fin som hun er jeg. Jeg hadde nok også syns hun hadde vært veldig pen med 10 kg ekstra.

Anonymous poster hash: 41fd3...8ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adriana Lima og fler av VS modellene er mye penere :)

Anonymous poster hash: ebd75...5be
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...