Gå til innhold

Sprengte blodkar: hvordan få dem vekk?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym jente

Jeg har fått noen blårøde, tynne, små streker (sprengte blodkar?) ved hver ende av neseroten utenpå nesen..og ser et par på bena ved leggene også. (Er 30 år)

*Kan man bli kvitt disse for alltid? (Eller er det bare laser som hjelper, men at man stadig må ta behandlinger?)

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ja håper noen har gode svar jeg er 24 og har på lår og legger.

er ikke festelig,jeg har vist veldig tynn hud og blodårer lengt ute i huden og det eneste jeg føler bedre det hele er å sole meg for da dempes de av brun fargen....

ellers ikke noe gode råd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Mamma dro til hudpleier og fikk "reparert" blodkarene der. Hudpleieren brukte en maskin som sprengte de tilbake. Huden hennes er helt fin nå idag. (Det er ca 2 år siden hun gjorde dette)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Dem bruker vel laser til noe slikt' date=' men koster vel flesk?[/quote']

Vet dessverre ikke prisen, men hvis man virkelig er plaget så er det vel verdt det.

Går utifra at det er en slags laser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym jente
Mamma dro til hudpleier og fikk "reparert" blodkarene der. Hudpleieren brukte en maskin som sprengte de tilbake. Huden hennes er helt fin nå idag. (Det er ca 2 år siden hun gjorde dette)

Så det er altså mulig å få dem bort permanent...(?) ser det ut til.

Takk for hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Dette var litt oppløftende nyheter. Var det en engangs-behandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor gjorte dette i fjor med laser, hun hadde ett sprengt blodkar på kinnet som var veldig skjemmende for henne. Huden hennes er perfekt nå, alle spor er helt borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gå heller til hudlege/spesialist. Hudlegen i Operapassasjen gjør dette med laser. 500-1500 kr. se egen nettside. www.hudklinikken.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Jeg har også et skjemmende sprengt blodkar på nesa, og jeg gikk til en hudlege for å få bukt med problemet. Hun henvendte meg til rikshospitalet slik at jeg kan fjerne den med laser. Det er gratis, skulle jeg ha gjort det privat ville prisen ligge på et par tusen kroner i følge hudlegen.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var litt oppløftende nyheter. Var det en engangs-behandling?

Jeg tror akkurat selve blodkar-behandlingen var nødvendig kun en gang, men er ikke helt sikker da hun gikk regelmessig til hudpleier på det tidspunkt det ble gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overflatiske blodkar kan fjernes med laser. Noen forsvinner etter en behandling, andre behøver supplerende. Se priser her:

www.laserklinikken-moss.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...