Gå til innhold

Under the Dome - Generell Diskusjon - NB! ikke boken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var syk i går og så fire episoder på rad som jeg hadde tatt opp. Da fikk jeg skikkelig sansen for den igjen. Også titta jeg tilfeldigvis innom avslutningsepisoden av CSI og så at Cathrine der spiller Cathrine i Under the dome også.

Er verden lissom ødelagt nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sesong 1 var OK. Sesong 2 var svak. Sesong 3 har vært katastrofalt dårlig. Kanskje ikke rart at serien ble kansellert.

Skrevet

Syns sesong 3 er bra, jeg. Har bare sett episode 7, så har litt over halve sesongen igjen. Men tydelig at de har tapt mye seere i Norge også, husker det var innmari mye reklame for sesong 1 da serien kom, og nå går det på tv2 midt på natta - natt til mandag. 

Samme med Revolution, forresten. Natt til mandag. Hva er greia med det?

Noen andre som ser på det nå? (sånn at ikke tråden bare handler om hvorvidt serien er bra eller dårlig - men handlingen i stedet?)

• 1 måned senere...
Skrevet

Så akkurat siste episode, dette var en smertefull sesongavslutning å se...

Skrevet

Syns sesong 3 er bra, jeg. Har bare sett episode 7, så har litt over halve sesongen igjen. Men tydelig at de har tapt mye seere i Norge også, husker det var innmari mye reklame for sesong 1 da serien kom, og nå går det på tv2 midt på natta - natt til mandag. 

Samme med Revolution, forresten. Natt til mandag. Hva er greia med det?

Noen andre som ser på det nå? (sånn at ikke tråden bare handler om hvorvidt serien er bra eller dårlig - men handlingen i stedet?)

De viste den på sumo med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...