Gå til innhold

revner hver gang jeg har sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger virkelig hjelp... siden jeg var ikke snart 4 år har jeg hatt et problem ved at jeg revner hver eneste gang jeg har sex. Fra første gang jeg hadde sex og til ca et år etter var det ingen problemer. Jeg har Vært hos forskjellige gynekologer og ingen finner ut av det, jeg har blitt sjekken for alle seksuelt overførbare sykdommer i verden og jeg har absolutt ingen. Har hatt 2 sexpartnere og har sjekket meg også etter jeg hadde sex med ham siste (min nåværende kjæreste)

Jeg har prøvd alt, ikke vaske meg med såpe nedentil, bomullstruser, ikke barbere,vente lenge med sex, ha sex så ofte som såret nedentil tillater det, smøre meg med olje, vitaminer og jern tabletter osv...

Kan også nevne at jeg ikke har sopp. Jeg håper virkelig noen kan hjelpe meg, gråter ofte og mye pga dette og jeg klarer ikke ha et normalt sexliv. Heldigvis er kjæresten min veldig forståelsesfull...

Jeg blir ekstremt våt når vi skal ha sex og har varmer opp mye.

For en liten stund siden ventet vi over 1 måned med å ha sex for at såret skulle gro ordentlig, når vi da hadde sex igjen var revnen så ille som den ikke hadde Vært Før, det blødde så mye og virket så dypt så vi dro på legevakta, noe jeg angrer på i ettertid da såret ikke var så dypt som det så ut som og følte at jeg egentlig bare ble ledd av. Legen ville undersøke meg så jeg fikk hansker så jeg kunne vise han såret...

Værsåsnill trenger hjelp, aner ikke hva jeg skal Gjøre lenger.

Anonymous poster hash: 8b4d7...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I snart 4 år* / siden jeg var 15 år.

Anonymous poster hash: 8b4d7...e91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også nevne at revnen er nederst I hullet og foran mellom de indre kjønnsleppene

Anonymous poster hash: 8b4d7...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å vask deg med Jordnøttolje der nede. Kjøper det på apoteket. Hadde samme problem som deg og en gynekolog anbefalte meg å prøve. Virket for min del hvertfall

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tok det Før det hjalp? Har prøvd å smøre meg med oljer før og det har ikke hjulpet.

Anonymous poster hash: 8b4d7...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde sex for tidlig. Ha et opphold på ett til to år før du prøver igjen.



Anonymous poster hash: eb167...8b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du gi meg en grunn til at jeg ikke skal ha sex på to år? Kjenner flere som har hatt sex like tidlig og tidligere enn meg som ikke ha problemer i det hele tatt... har også spurt gynekologene jeg har Vært hos om det og det hadde ikke noe å si siden jeg hadde sex regelmessig et helt år uten problemer

Anonymous poster hash: 8b4d7...e91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tok det Før det hjalp? Har prøvd å smøre meg med oljer før og det har ikke hjulpet.

Anonymous poster hash: 8b4d7...e91

Etter et par uker. Den oljen elsker jeg rett og slett. Bruker den hver gang jeg dusjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, jordbær! Har samme problem, så håper virkelig det fungerer. Skal kjøpe det i morgen. Hvis ikke det fungerer, ser jeg ingen annen råd enn å få snittet opp litt:s

Anonymous poster hash: 23b28...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, jordbær! Har samme problem, så håper virkelig det fungerer. Skal kjøpe det i morgen. Hvis ikke det fungerer, ser jeg ingen annen råd enn å få snittet opp litt:sAnonymous poster hash: 23b28...6ff

Har tenkt på det samme selv:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du såret når du ikke har sex?

Det kommer lite luft til der nede, og sår bruker lang tid på å gro uten særlig tilgang på oksygen. 4 uker er ikke så mye i den sammenhengen, har selv hatt sår som har brukt lang tid på å gro. Tror rett og slett du må være tålmodig.



Anonymous poster hash: 2fd53...543
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du såret når du ikke har sex?

Det kommer lite luft til der nede, og sår bruker lang tid på å gro uten særlig tilgang på oksygen. 4 uker er ikke så mye i den sammenhengen, har selv hatt sår som har brukt lang tid på å gro. Tror rett og slett du må være tålmodig.

Anonymous poster hash: 2fd53...543

Anonymous poster hash: 8b4d7...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: 8b4d7...e91

Kjenner det noen dager etter jeg har hatt sex, men etter en uke er det helt borte...

Anonymous poster hash: 8b4d7...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymous poster hash: 8b4d7...e91

Kjenner det noen dager etter jeg har hatt sex, men etter en uke er det helt borte...

Anonymous poster hash: 8b4d7...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: 8b4d7...e91

Kjenner du såret når du ikke har sex?

Det kommer lite luft til der nede, og sår bruker lang tid på å gro uten særlig tilgang på oksygen. 4 uker er ikke så mye i den sammenhengen, har selv hatt sår som har brukt lang tid på å gro. Tror rett og slett du må være tålmodig.

Anonymous poster hash: 2fd53...543

off, dette ble mye rot... ny på kvinneguiden... Som jeg skrev kjenner jeg såret noen dager etter jeg har hatt sex, men etter en uke er det helt borte, til og med gynekolog så ikke noe :/

Anonymous poster hash: 8b4d7...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke veldig trang, og det er der problemet ligger?:) Har kjeresten din stor penis?:)

Anonymous poster hash: 4459e...350

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er ikke veldig trang, og det er der problemet ligger? :) Har kjeresten din stor penis? :)

Anonymous poster hash: 4459e...350

Jeg er ikke veldig trang, eksen min var veldig stor og revnet ikke i starten med han, men etter ca 1 år. Han jeg er sammen med nå er mindre.

Anonymous poster hash: 8b4d7...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke veldig trang, og det er der problemet ligger? :) Har kjeresten din stor penis? :)

Anonymous poster hash: 4459e...350

Dette er nok ikke en runketråd, min venn. Gå videre.

Anonymous poster hash: 372ca...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke å vente, jeg sliter med det samme og revner lett opp igjen.. Aldri skikkelig alvorlig, men ille nok til at det ødelegger for sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...