Gå til innhold

snorking!!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Mannen snorker også, men han snorker så lavt at det ikke gjør noe, er bare søtt. Da er det verre med meg som ikke bare prater i søvne, men også krangler og roper i søvne :oops: Har vekka ham flere ganger, og ikke bare snakka på norsk! Neida, her har vi engelsk "He is a nutcase", tysk(uforståelig) og labbelensk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sambo snorket noe sinnsykt før.. Så kjøpte jeg han en tempur-pute, og snorkingen forsvant fullstendig en lang tid. Nå har han begynt å snorke litt igjen, men jeg har ikke noen problemer med det. Blir det for ille, så legger jeg ei hånd på brystet hans, og snorkingen stopper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo snorket noe sinnsykt før.. Så kjøpte jeg han en tempur-pute, og snorkingen forsvant .

har du noe erfaring med tempur-sengen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tidligere samboer med en snorker kan jeg skrive under på at det er både plagsomt og irriterende.

Snorking: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer snorker som bare det når hun ligger på ryggen men bare jeg dytter litt til henne legger hun seg på side og slutter å snorke uten at jeg vekker henne.(Hun sover veldig tungt). Selv snorker jeg også, heldigvis er det ikke et stort problem for henne ettersom hun nesten alltid (Minst 99/100 ganger) sover før meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...