AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Jeg er på litt over andre uke med cipralex nå. Har ikke hatt masse bivirkninger, men har blitt ganske trøtt av de. Dette var kun de første dagene, men nå på dag 15 eller 16 er jeg helt utmattet! Drømmer ganske mye om nettene osv, men sover mye og lenge. Natt til i går sov jeg i 13 timer til klokken 16:00 på dagen, gikk og la meg igjen kl. 21:00 og har sovet til klokken 10:00 i dag, og jeg er forsatt helt utrolig trøtt. Føler meg også ganske fjern og rar, klarer ikke helt å konsentrere meg og føler meg litt malplassert. Har ikke hatt det sånn de første ukene. Når går dette over? Jeg har egentlig en ganske travel uke, men er jo så utrolig trøtt og rar!! Anonymous poster hash: ec50d...4db
Becka Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 Hei, Jeg har aldri tenkt at trøttheten min er pga cipralexen eller psyken generelt. Trøtthet kommer jo gjerne med angst/depresjon. Mulig dette er en bivirkning selvfølgelig, da du er i start fasen og nå begynner kanskje pillene å "slå inn". Søk litt på bivirkninger av disse. Jeg ville gitt det det 4-6 uker iallefall. Det er vel da eventuelle bivirkninger skal avta, og pillene skal ha effekt.
Peteesde Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Gått på Cipralex i over 2 år og er alltid trøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå