Gå til innhold

Trenger tips til 1årsgave til kjæresten!


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det er ikke før i november at kjæresten og jeg har 1årsdag, men jeg vil gjerne være tidlig ute.. Og jeg trenger tips. Jeg vet hva jeg får av ham fordi han avslørte seg.. Han har bestilt en egendesignet sølvring med en liten diamant på til meg... :o

Og da får jeg totalt prestasjonsangst :lol: Hva skal jeg finne på til ham??

Derfor henvender jeg meg til dere, har fått så mange gode tips her før.. Hva skal jeg finne på til ham??

Håpr på mange gode tips og svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er meg som skrev først her..

Han er 27år, litt ung for alderen men likevel voksen.

Han har noen hobby'er ja, han elsker musikk - har vært (er fortsatt innimellom) DJ, og kan masse musikk.

Han danser også, har vunnet NM i latinamerikansk for noen år siden, og vunnet mange andre dansekonkurranser. Nå danser han mest freestyle, men det er litt fordi jeg ikke kan annet.

Ellers er han den type nsom har masse piercinger og en stor tatovering, men oppfører seg ikke som en "slik type" som man ofte ser for seg. Han er snill som dagen er lang og god som gull. Så jeg virkelig vil vise at han betyr alt for meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte gullkjede til oss på 1 årsdagen jeg med hjerte som man deler i to. Følte meg som den fjortisen da jeg kjøpte det, men han ble kjempe glad. han har brukt det hver eneste dag siden han fikk det. det er nå 4 år siden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor kjøpe så dyre gaver? man trenger ikke legge så veldig mye i det... du kan f.eks brenne en cd med sanger fra da dere møttes og sanger som betyr noe for dere sammen. eller du kan skrive ett lite dikt. noe jeg gjorde for kjøresten min når vi hadde vært sammen i 2 år, var at jeg kjøpte en sølvring og graverte den inn.. det synes han var kjempe koselig. å ikke er det dyrt heller. gi heller noen små oppmerksomheter som betyr noe, enn å punge ut masse som du kanskje ikke har råd til!

mvh thea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nefretiti, il

Jeg ga bort "hjemmelagede" gavekort, på ting jeg visste han ville sette pris på.

f.eks:

piknik, formassasje, massasje, 3-retters middag, bilvask (vi var/er fortsatt bare kjærester, og da er ikke det sånt jeg ser på som "min" jobb å delta på), vindusvask, måneskinsstur m/tilbehør osv. Bare fantasien som setter grenser. Og kjæresten min virket å bli oppriktig glad for gaven.

En annen ide kan være å ramme inn et bildet av dere to sammen, gi han en opplevelse dere kan dele osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville selvsagt laget noe. Men det er svært få forunt å være så håndverksmessig dyktige som det jeg er, så jeg gidder ikke å komme med noe konkrete forslag.

Nelle

...som nok kommer til å bli opfattet som rimelig selvgod etter dette.... :hoho:

Hehe... det passer meg bra, for jeg føler meg så flott i dag! Juhu! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nå føler jeg meg unormal, meg og fyren min hadde 1-årsdagen 2 dager på forskudd for 18 juni fikk jeg mensen, og da var det liksom ikke noe vits :roll: men egentlig synes jeg jeg har et poeng, ikke vits i å feire en dag med å være kjip og i smerter.

Ps ga ikke noe gaver, vi hadde bare sex og det var hygli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...