Litle Lady Skrevet 27. august 2006 #3141 Del Skrevet 27. august 2006 Heya... Å så fine bilder...!! Håpe du har kost dg i helga og komme dg av forkjølelsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. august 2006 Forfatter #3142 Del Skrevet 27. august 2006 Enona Tusen takk skal du ha Litle Lady Takk vennen, joda helga har vært fin og forkjølelsen er omsider vekke. Ute regner det som bare det - nesten litt rart. Er jo ikke vant til at det regner lengre i Bergen utrolig men sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 27. august 2006 #3143 Del Skrevet 27. august 2006 Så ufattelig søt prinsessa di er Charmina! :pippi: :smilejente: Fra Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. august 2006 Forfatter #3144 Del Skrevet 27. august 2006 Så ufattelig søt prinsessa di er Charmina! :pippi: :smilejente: Fra Bethina ← Nå ble jeg virkelig rørt altså. Tusen takk for nydelige ord. Sånt rører et mammahjerte vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2006 #3145 Del Skrevet 27. august 2006 Jenta di er bare et sjarmtroll! Og kjempesøte klær! Jeg har kjøpt massssse rosa kler.. Håper ikke de tok feil på ultralyd,,, For en kul tittel på dagboka di Så godt at du trives i jobben, det er så viktig! Håper du har en koselig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2006 #3146 Del Skrevet 27. august 2006 Stooore blå øyne. Det var jo Martine sin fortjeneste at jeg slumpet inn hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. august 2006 Forfatter #3147 Del Skrevet 27. august 2006 Epica Takk vennen. De har sikkert ikke tatt feil, de er jo så flinke med slikt i dag. Men selv torde jeg nesten ikke kjøpe noen jenteting på forhånd. for selv om de sa alle gangene jeg var på UL og det var jo ganske mange etter hvert så var jeg ikke sikker på at de hadde rett før hun kom ut Men var jo ganske sikker da. Og hadde kjøpt inn kjole blandt annet. Og siden har det jo stort sett gått i rosa da siden det er favoritt fargen min............................... Så Martine kommer vel enten til å elske eller hate rosa når hun blir stor Phebs Ja hun får ofte kommentarer for de øynene sine. Og gjett om jeg er glad for at hun fikk deg til å komme inn i dagboka mi da vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 28. august 2006 #3148 Del Skrevet 28. august 2006 Så herlige bilder!!! Utrolig søt den dukka di ja Kjekt å lese at du trives i barnehagen. Selv har jeg nettopp blitt ringevikar i barnehage og trives med det. Greit med ekstra inntekter Huset kommer mer og mer opp for hver dag. Gleder meg stort til å komme i hus. I mellomtiden koser jeg med interiør og planlegging!! Ha en super mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. august 2006 Forfatter #3149 Del Skrevet 28. august 2006 i dag har jeg en skikkelig vondt i leddene dag! Det gjør vondt bare å bøye fingrene. Søren heller, så lei jeg er av akkurat det å ha vondt. Legen min har sagt jeg må si fra når jeg vil at han skal henvise meg til Haukeland.Men akkurat nå har jeg ikke så lyst til det. Får heller bare fortsette med de smertestillende jeg har fått og se hvor lenge jeg orker å ha det slik. Nå er det sikkert væromslaget som gjør det.Har jo hatt varmt og fint vær i ukevis og i dag kom regnet. Sikkert derfor det er stivt og vondt. Ellers nok en fin dag på jobb - jammen finnes det mange skjønne unger. De gir så masse av seg selv og sier så utrolig masse artig.Og kollegaene er bare toppers. tror aldri jeg har ledd så mye på jobb tidligere jeg. Og nå planlegger gutta personalfest i oktober. Gleder oss allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. august 2006 Forfatter #3150 Del Skrevet 28. august 2006 Glossy Tenker det er kjekk planlegging ja - jeg bare elsker alt som har med interiør å gjøre. Så artig at du jobber litt i barnehage også da - håper du liker deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. august 2006 #3151 Del Skrevet 28. august 2006 Så skjønne bilder! Håper fingrene dine blir bedre, det høres ikke godt ut å ha det sånn! Herlig at du har det så bra på jobben, høres ut som du koser deg både med de små og med kollegene dine! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. august 2006 Forfatter #3152 Del Skrevet 28. august 2006 La Traviata tusen takk vennen! Nå skal jeg snart legge meg på sofaen og se på akutten før jeg finner dyna. Tenkte å legge meg i rett tid for en gangs skyld. Mannen er ute og sykler, sukk skulle ønske at jeg var like flink gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. august 2006 #3153 Del Skrevet 28. august 2006 Akutten her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. august 2006 #3154 Del Skrevet 28. august 2006 <------fikse fingrene til Charmina. Så leit at du skal slite sånn med leddsmerter,dette MÅ Haukelandsgjenget finne ut av! Høres ut som du har havna midt i smørøyet med den nye jobben,og det er deilig å lese. Personalfest hørtes også knall ut,dere er sikkert en fin gjeng. Herlige bilder av Martine,ja! Hun er bare skjønn,og det søte ansiktet hennes setter skranglinga mi i "sentrifugetempo".Se det for deg: "Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr". Særlig falt jeg for bildet med "trampolinesveis" . Imponerende,den syklinga til Charmismannen! Min sitter for tida helst i sofaen og spiser rips med vaniljesaus. Håper du koser deg glugg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. august 2006 Forfatter #3155 Del Skrevet 28. august 2006 iss kjekk serie ja Lillelou ååååååå rips med vaniljesaus er jo bare såååå godt da! "sikle, sikle, sikle" Trampolinesveis ja gjett om håret blir elektrisk når hun har holdt på en stund da.Hun bare elsker å hoppe og mase om det hele tiden. "matte hoppe" sier hun da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 28. august 2006 #3156 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Å, Martine er bare en nydelig jente altså!! Jeg og vil ha en så søt liten jente... Håper smertene dine gir seg snart Ikke noe godt å ha det vondt! Nattaklem Endret 28. august 2006 av Bertine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. august 2006 #3157 Del Skrevet 28. august 2006 Uffda,... stakkars deg som har så vondt! Håper du får sove godt i natt og har kost deg resten av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 29. august 2006 #3158 Del Skrevet 29. august 2006 Håper du er bedre i leddene dine i dag, men jeg synes at legen din skal henvise deg til Haukeland jeg!! For du må jo finne ut av hva dette er. Ikke noe gøy å gå med smerter. Jeg fikk MYE god hjelp der oppe, og nå går det sååå mye bedre med meg. Det unner jeg jo deg og!!! Ring legen din du snuppis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. august 2006 #3159 Del Skrevet 29. august 2006 Så skjønn hun er Stor og fin jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. august 2006 #3160 Del Skrevet 29. august 2006 Klemse på Charmisen. Håper du har hatt en deilig dag så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå