Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe: <----de hopper i en litt underlig formasjon....

Gratulerer så masse med jobben, kjære Charmina! :gave::perebrus:

Så utrolig bra at du fikk den- at de så deg for den unike personen du er! Nå kommer jeg bare til å gå og glise resten av kvelden.... :sjarmor:

Stoooooooooooooooooor klem fra Pinny og meg!

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Gratulerer så masse med jobb. Noen tips fra intervju-mesteren? ;)

Håper du får en kjempe fin torsdag.

Måtte sola skinne for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

:grine2: Gratulere sååååå mye snuppa!!! det fortjente du virkelig!! Åhh!!!! Det ordner seg for snille piker vettu ;)

Når starter du og Martine da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susanna :klem: Så utrolig koselig med hilsen og gratulasjoner fra deg vennen. Snakk om perfekt dag :) Synes det er helt utrolig at de valgte meg! Føler meg som verdens heldigste i dag!

Madden :klem: Tusen takk skal du ha Maddevennen. Jeg smiler fra øre til øre jeg :) Enig med deg, mai er en vidunderlig månde. Nesten den beste i hele året. Det er så deilig å se at alt livner til igjen.Og ikke ha dårlig samvittighet pga mail, du så jo med meg jeg måtte jo lage en helt ny til deg før den ble sendt avgårde ;)

Phebs :klem: Ja gjett om vi gjorde vennen. Vi skulle jo vært sammen og feiret skikkelig vi to. :Hehe:

Lillelou :klem: Det var nok hoppinga og kryssinga di som gjorde utslaget skal du se :) Jeg går bare rundt og gliser jeg også vennen min

iingvild :klem: intervju mesteren du liksom :ler: Det eneste tipset jeg kan gi er å være deg selv! Hos meg hjalp det nok at jeg fant tonen med de som intervjuet og at vi alle tre hadde litt humor innimellom alvoret. Men jeg syntes dt var ganske tøft å bli utspurt i en hel time.

iss :klem: Så artig at du sa akkurat det med snille piker, for det sa ei venninde i sted også :ler: Jeg regner med at Martine begynner i august selv om hun har plass fra juli når de åpner. Er ikke 100%sikker på når jeg selv begynner ennå. Har spurt om å få begynne 1 august sånn at jeg får en god ferie først og han trodde det skulle gå greit han som eier barnehagen. Styreren er på ferie men skulle ordne alt når han kom tilbake i midten av mnd. Gleder meg noe veldig.

Jeg har bare gått rundt slik :Hehe::Hehe::Hehe: i hele dag/kveld.

Er så utrolig utrolig glad. Nå må jeg bare skrive en oppsigelse til den andre jobben min. Har kladdet den allerede så det er bare å printe den ut! Er så glad jeg ikke skal tilbake på nattevakter igjen. Plutselig var det bare nok liksom. Og for en kvinne i min alder :icon_lol: er det jo ikke så sundt heller med slikt nattevåk!

Nei, jeg får ned og finne fram støvsugeren og ta en runde i gangen. det ser jo ut som om noen har prøvd å bygge sandslott der nede. Martine og Henrik klarer å ta med seg ganske masse sand inn selv om vi koster og rister det vi kan før de kommer inn. Skjønner ikke hvordan det går an enkelte ganger. Og Henrik sine bukselommer må bare tømmes ofte. Sist jeg vasket en bukse fant jeg skruer, spiker, mutter, stein, skjell og en halvspist drops i lomma så dere kan jo selv tenke dere hvordan vaskemaskinen hadde sett ut om jeg ikke hadde vrengt de lommene på forhånd :overrasket:

På fredag skal mannen og et vennepar ta meg med ut på Tapas og feire den nye jobben. Kjempekoselig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

:grine2: Så gøy! :klappe:

Gratulerer så masse med ny jobb! :hoppe:

Klart de måtte ansette deg, vennen.

Livet er i grunnen herlig! :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mayamor :klem: Ja ikke sant det er hærlig vennen. Og i dag er det jo bare helt vidunderlig da! Solen stråler jo :)

FOR et fantastisk vær vi våknet opp til i dag! Helt vidunderlig. Nå skal ungene sove litt også er det å være ute resten av dagen det er nå iallefall sikkert.

Har vært på skolen til helsesøsteren med Henrik i dag. Vaksine mot kikhoste ,høydemåling og synstest. Delv om vi hoppet over det med høyden da siden han går til endokrinolog og blir fulgt opp der.De måler jo så pinlig nøyaktig at det andre gjør blir helt annerledes uansett.

Ellers går jeg bare rundt og smiler fortsatt pga det med jobben :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken fantastiske nyhet jeg kommer til.

GRATULERER SÅ UTROLIG MYE, CHARMINA

Så herlig, og så får du en barnehageplass i tillegg. Går det an å være mer heldig?

Jeg er så veldig glad på dine veiene

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pi@ :klem: yusen takk skal du ha Pi@. Ja det var jo nesten som å vinne i Lotto det der :grine2: Jeg ble så utrolig glad. For jeg bare elsker å være sammen med unger.Koser meg jo glugg ihjel med dagungene og hadde slettes ikke lyst til å gå tilbake til nattevakter, helgejobbing og høytidsjobbing igjen.

iss :klem:

Endret av Charmina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i finværet! :tommel:

Den jobben høres ut til å være midt i blinken for deg! Håper du kommer til å trives der (det er jeg sikker på at du gjør)!

Ha en flott torsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Nei helge- og høytidsjobbing kan vi virkelig være foruten! Deilig å ha ferie sammen med Henrik og Martine også..høstferie og sommerferie etc.!

Er så glad på dine vegne at!! :grine2:

Her har vi også et fantastisk vær i dag! Det er godt over 20 grader i skyggen, og jeg driver og moter meg opp på å gå en tur med Bono...jeg har virkelig begynt å komme inn i det med dagjobbing igjen, men sliter litt når jeg kommer hjem fra jobb, da ramler jeg sammen som en potetsekk og har aller helst lyst til å sove! :ler:

Ha en kjempefin torsdagskveld snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Charmina.

Jeg slenger meg på i rekken av gratulanter. :smilyblomst:

Så utrolig gøy med ny jobb.

Ekstra deilig er det når man "konkurerer" ut så mange andre. Du har virkelig grunn til å være stolt av deg selv.

Tusen takk for hilsningene i boka mi. Veldig glad for det. :klem:

Håper du får en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest cecilia

Hei og hopp!

Lenge siden sist besøk nå.

Blitt lite dagbokskriving/besøk i det siste.

Så må jeg jo si gratulerer så mye med jobb :klem:

Det var slettes ikke verst!

Ønsker deg ei riktig god kommende helg!

Stor klem fra meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata :klem: Jeg tror nok at jeg kommer til å trives kjempegodt og vi har jo en unik mulighet til å skape oss et godt arbeidsmiljø når alt er nytt.

Madden :klem: Ja gjett om vi skal nyte været nå snuppa. Og det skal jo vare hele helga! Ellers skjønner jeg godt det der med å falle sammen som en potetsekk ja.Tøft å forandre døgnrytme.

Englemamma :klem: Ja man får en god selvfølelse etterpå når man vet at man klarte det mange andre ikke gride. Er kjempeglad. Kjekt å se deg her inne :)

Cecilia :klem: God helg til deg også i solskinnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Epona

Gratulerer gratulerer gratulerer med jobben!!!!!

:hoppe::klappe::klem::ler: :rosasmil: :smilbla::flagg::gratulerer::ler2::blomst::kyss::klem1::gave: :-D :smilorange::perebrus:

Det var virkelig vel fortjent!!!!

Og med barnehageplas på kjøpet!! :klappe:

Det var nesten som å vinne i lotto det ja!! Så utrolig kjekt, er kjempeglad på dine vegne!!!!

Ha en vidunderlig helg, vennen, senk skuldrene og slapp av og nyt godværet!! Og ut fra bildene av Martine så skjønenr jeg at dere gjør dettop det! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige vårbilder! Både av Martine med is, og med "is-glis". :) Godt det er varmt på andre siden av fjellene også!

Stor helgeklem fra iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...