Gå til innhold

Livet med den ville ungen og gutta mine

Charmina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:frustrert: tastaturet er helt kokko jo - det blir noen merkelige ord og utrykk og ingenting er som det skal innimellom. Har skrevet masse også er det jo helt uforståelig når jeg skal lese det :sur:

Men prøver litt til da :)

Phobia :klem:

Epica :klem: Er ikke helt sikker på hvordan han lager den retten der - skal finne det ut

La Traviata :klem:

Lillelou :klem:

Glossy :klem:

Mandag og regnet bøtter ed ute - så slipper vi kanskje å spare påvanet alikvel

Der ser dee vo festlig dette tastatue :overrasket::overrasket:

:frustrert::frustrert: MØKKA TAStATU :frustrert::frustrert::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:ler: Tastaturet mitt er i ferd med å bli sånn,det også.

Håper tirsdagen har startet bra nede hos deg- her er jeg hjemme sammen med en crazy hund som fyker rundt med en rosa lekeelefant med lilla prikker på i munnen.Knall! Verdens søøøteste hund!

Stooooor klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iss :klem:

Lillelou :klem: Fryktelig irriterende ikke sant? Jeg blir så SUR når ting ikke virker som det skal! Pinny er bare hærlig da :grine2:

iss :klem: Bergenstur altså :sjarmor: det høres koselig ut. Håper regnet stopper opp litt da til ære for deg :klem:

Da er tastaturet brukende igjen. Det er en kontakt der bak som er litt dårlig og som gjør at hele greia blir ubrukelig innimellom. Har sånt trådløst greier og det er nå ikke bare bare nei. Men nå virker det nå iallefall så får vi håpe at det holder en stund!

Ungene sover og da roper datamaskinen på meg som vanlig ennå det er masse annet jeg skulle ha gjort da :sjenert:

I kveld skal jeg til en venninde på Krydderparty! Har vært på sminkeparty og tupperware tidligere men krydderpart har jeg dog aldri hørt om før :overrasket: Men det var vist masse godt da så jeg får nå ta en tur, hun bor rett oppi her så det er ikke lange veien.Og det er jo alltid spennende med noe nytt!

I morgen skal jeg ut med en av mine aller beste venner og spise deilig Tapas :sikle: Gjett om jeg gleder meg da! Vi pleier å ta oss en sånn kosejentekveld iallefall en gang i mnd. Prater masse og bare koser oss.

Ellers fikk jeg nå påminnelse på sms om at Henrik skal til endokrinologen på Haukeland sykehus på onsdag - det hadde jammen både charminamannen og jeg glemt! Og det er egentlig helt ulikt oss å glemme slikt! Jammen bra de har det systemet der med påminnelser ja! Nå fikk jo mannen det stresses med å avbestille alle pasientene den dagen da! (selv om det er vel kontordamen som må ordne opp for han kjenner jeg han rett :ler: )

Nei, nå skal jeg spise meg litt lunch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så deilig med jentekveld! :hoppe:

Kanskje jeg skulle besøkt Bergen, du, der har jeg ikke vært før. :sjarmor:

Ryddet papirer osv i sted, og da fant jeg det fine julekortet ditt. :hjerte: Det ligger fint sammen med alle andre kort jeg sparer på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phobia :klem: Bergenstur hadde vært noe ja vennen! Så kunne vi gått ut og spist deilig Tapas :sjarmor::sjarmor::sjarmor: Så kos at du tar vare på julekortet - og tro meg jeg tar godt vare på ørepynten du laget til meg også.Tenker på deg hver gang jeg bruker de :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:klem::klem::klem:

Kunne gitt deg et helt lass av klemmer...er så glad for at du stikker innom med hilsener selv når jeg ikke viser meg på syv lange og syv brede!

Godt å lese at dere har det bra iallefall...tenker masse på deg!

Har jobbet med mail i lang tid, men får ikke gjort noen ting for tiden!....merkelig!

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madden :klem::klem::klem: så vidunderlig å se deg her igjen! Men du vet jo at jeg har tenkt masse masse på deg! Og om noen få dager nå så lover jeg å få avgårde den mailen jeg holder på med - treig jeg...... :sjenert: !! :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: Hallo, Charmis!

Håper det står bra til med deg. :)

Her har det snødd 10 cm i natt, så det ser veldig julete og fint ut. :sur:

Den eneste som er fornøyd med situasjonen er en viss hårete tulling som bor under mitt tak. "Toppers!" Tenkte hun da hun så ut vinduet. Fjompenissa.... :ler:

Håper du får en fin og vårlig torsdag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia

Hei Charmina :)

Lenge siden jeg har tittet innom nå. Skal bli bedre, jeg lover ;)

Jentekveld er alle tiders! Skal ha en slik en selv, hjem til meg ikveld.

Håper du får en riktig så flott helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest lillelou

Vil også klemme på Charmina! :hoppe:

:klem::klem::klem::klem::klem::klem:

*det er restefest etter bursdagen til Pinny i boka mi....* :sjarmor:

Håper solen skinner i Bergen i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Håper du har hatt en finfin dag, kjære Charmina! Oooog at du har hatt en fin helg. :klem:

I går oppdaget jeg at påskeliljene og krokusene hadde fått store spirer, så nå er det offisielt vår,og det er bare deilig. :hoppe:

Nydelig vær her både i går og i dag, og jeg har tasset rundt i joggesko. :)

Har du sett bryllupsdagboken min ,forresten? Det er det masse tyll og kjoleprat! :hopp:

Stoooooooooooooooooooooooooor klem! :klem:

og klem fra Pinny også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...