Charmina Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #2601 Del Skrevet 23. mars 2006 Ephemera Phobia Jeg blir med og danser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2006 #2602 Del Skrevet 23. mars 2006 *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. mars 2006 #2603 Del Skrevet 23. mars 2006 *ser for meg to nakninger som danser rundt et hus* Ja,Henrik er nok en skjønn gutt! Jeg jobba et halvt år på en barneskole mens jeg bodde i Bergen, som klasseassistent og i sfo, og jeg var fast i to 1.-klasser og en 3.-klasse (dette var før 6åringene var førsteklassinger...). Husker veldig godt de skjønne (ooooog susete) guttene jeg hadde kontakt med, de var bare noen sjarmiser av dimensjoner, og utrolig artige å være sammen med. de lesset meg ned i artige tegninger, så veggene på rommet mitt var helt tapetsert... Jentene var søte de også,selvsagt. Håper du har en fin torsdag, Charmis! Snart helg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. mars 2006 #2604 Del Skrevet 23. mars 2006 Hvor gammel er han svimete Henrik? Kanskje han er forelsket.... ? .. Morsomt å se hvem hun ligner på. Lurer av og til på hvordan min baby vil se ut. Ha en super dag! Kose deg på foreldremøte hvis det blir deg som går da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. mars 2006 #2605 Del Skrevet 23. mars 2006 Skjønne svimete Henrik... Bare fredagen igjen nå så er det helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #2606 Del Skrevet 23. mars 2006 Phobia Lillelou det hadde nok vært et fint syn ja Ja gutta er skjønne i den alderen der ja! Lo godt på foreldremøtet i kveld over alt de sier og gjør. Det var et artig møte Epica Henrik blir 8 år i mai og begynner jammen å bli stor gutt!Og han er litt forelsket i en jente i klassen sier han.Og hun er vist litt forelsket i han også ifølge han selv Babyen din blir sikkert nydelig! La Traviata Gleder meg til helgen jeg også Foreldremøtet var veldig kjekt. Greit å vite litt hva som gjelder hjemme hos andre også. Og det ble mye latter og gode historier.Særlig om svimete gutter og ulike episoder i bursdager o.l Nå skal jeg snart krype under dyna. Fredag i morgen og snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #2607 Del Skrevet 24. mars 2006 Fredag ...........og Martine har holdt sirkus siden klokka fem i morges/natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. mars 2006 #2608 Del Skrevet 24. mars 2006 Huffda... Fortell den lille sirkusprinsessa at sånn kan man ikke holde på! Håper dere får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 24. mars 2006 #2609 Del Skrevet 24. mars 2006 Henrik minner om en jeg kjenner. Gutten min på snart 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #2610 Del Skrevet 24. mars 2006 La Traviata Hun hadde sikkert fått plass hos Arnardo når som helst så ofte som hun holder sirkus ja Trille Ikke si at de er så svimete i den alderen også da hjelp Da har vi noe å se fram til ja! Men jammen er de nå søte også da! Da er de søte små lagt og nå sover de i 3 timer iallefall - jammen snille unger! Og de leker så fantastisk fint sammen. rart å tenke på at jeg bare skal ha de i 3 mnd til. Det blir jo litt trist. Tror hele familien kommer til å savne de jeg. Og gjett om de ungene er begeistret når Henrik kommer hjem fra skolen og tuller med de da!De blir jo helt yr. Fredag er det kosekveld med Henrik som vanlig. Da lager jeg hjemmelaget pizza også ser vi på Idol sammen med han. Han får riktignok ikke se avstemningen da men det tror jeg ikke er så viktig for han heller. Da sover han jo. Og i morgen er det til fotografen med Martine da - gleder meg til det! men selvfølgelig har hun klort seg litt under øyet da, men jeg håper det ikke vises så godt på bildet. Og fotografen kan sikkert retusjere om det blir veldig synlig! Ellers har jeg så smått begynt å lage like babyalbum på begge ungene. Henrik hadde jo ett fra før, men det har jeg aldri vært så fornøyd med. Så nå lager jeg nytt til han og make til søsteren. Det er sånn skikkelig kosearbeid. Men jammen har vi mange flere bilder av Henrik som baby enn av Martine. Tydelig at hun er nummer to ja stakkars. Hadde vi fått nr tre hadde det vel ikke blitt ett bilde Huff, vi får ta flere nå framover! Men jeg har tatt en del film da og kan jo lage bilder fra filmen også.Tror jeg må satse litt på det ja! Nei, nå skal det vaskes litt hus og klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #2611 Del Skrevet 24. mars 2006 God helg til sjarmtrollet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 24. mars 2006 #2612 Del Skrevet 24. mars 2006 Ble tante igår!! Såg han idag.... så herlig liten gutt altså...!!! Misunner dg og alle som har sjønne småtroll altså... Må ha en flott helg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 25. mars 2006 #2613 Del Skrevet 25. mars 2006 Så koselig med pizza og Idol. Tenker Henrik gutten er stor fornøyd når han får ha litt kvalitetstid sammen med mammaen sin ja. Er godt for begge det Her var det taco og Idol. Veldig deilig å bare kunne ligge å slappe av på sofaen etter en hektisk uke. Fikk ENDELIG brev fra Haukeland så nå er jeg virkelig spent. Håper legen din kan sende deg til noen og. Er jo helt vanlig at det ikke slår ut på blodprøvene. Vet alt om verk, og det unner jeg ingen. Håper at solen hjelper litt på i disse dager. Jeg har pulsvarmere på hver dag, og det er godt. Ha en super lørdag vennen. Hils de søte små. Bildene av prinsessa var forresten heeeelt nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #2614 Del Skrevet 25. mars 2006 Phobia Litle Lady Gratulerer så masse - så koselig! Kanskje sambo blir smittet når han ser det lille nurket? Glossy Så flott at det brevet endelig kom da vennen. Jammen på tide. Legen min har sagt han kan sende meg til spesialist selv om han ikke finner noe om jeg blir enda værre. Nå går vi jo mot en bedre årstid da......men er det likedan til høsten/vinteren igjen tror jeg at jeg må gjøre noe ja!Pulsvarmere var jo en god ide. Det gikk kjempefint til fotografen i dag! Martine var først litt sjenert, men så tok hun jo helt av og løp tulling rundt Tok i noen ulike antrekk og noen portrett bilder også. Henrik ble også med på noen av bildene. Gleder meg veldig til å se dem. Har avtalt visning den 8 april. Ellers spiste vi deilig lunch i byen, kjøpte litt klær til ungene og noen bursdagsgaver. Også fikk Henrik kjøpe seg noe på en lekebutikk som premie for at han har vært så flink med sprøytene. Vi påskjønner han innimellom for det slik at det kanskje kan bidra til at det hele blir litt lettere. Det er jo ikke bare bare for en liten gutt! Om 40 minutter skal frk fryd i seng og Henrik legger seg i åtte tiden. Så skal mannen og jeg slappe av med deilig mat (favoritt vegetar gryta mi.......og kjøtt ved siden av til mannen)og litt tv tenker jeg! Har litt lyst å leie film men vet ikke om jeg gidder ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. mars 2006 #2615 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei snuppa! Synes jeg ser for meg Martine som løper rundt i fotostudioet med fotograf og mamma etter! De bildene vil jeg veldig gjerne ha en sniktitt på når de kommer! Deilig med shopping og lunsj ute da! Sikkert fint for Henrik å få noe ekstra av og til når han er så flink gutt. Gi ungene hver sin store klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #2616 Del Skrevet 25. mars 2006 La Traviata Klart du skal få sniktitte på bildene når jeg får de. Er kjempespent må jeg si.Håper det ble like velykket som forrige gang for da syntes jeg det ble mange fine bilder! Og hun fotografen er utrolig behagelig.Ungene storkoste seg jo, men Martine var jo litt vel gira kanskje. Hun blir det innimellom - helt vill Løp rundt og sa Nei nei nei, møøøø, voff, gakkgakk, mjau, bizz bizz (vepselyder), og hviiinte av fryd. Det er liv i den frøkna der innimellom ja! Etterpå sovnet hun som en stein i vogna si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. mars 2006 #2617 Del Skrevet 25. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 26. mars 2006 #2618 Del Skrevet 26. mars 2006 Deilig med lørdag, god mat og kos i sofaen. Det hadde vi og. Kjempe deilig. Påfyll av energi til de grader. Vi hadde en flaske vi og. Kjente jeg ble susen etter bare ett glass Har sovet godt i natt så dagen i dag ser veldig bra ut. Middag hos svigers om noen timer. Passer helt fint på en søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. mars 2006 #2619 Del Skrevet 26. mars 2006 Så skjønn Martine høres ut! Vegetar gryte, kan jeg få oppskrift? Så bra at det gikk fint hos fotografen! Hatt en fin lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. mars 2006 #2620 Del Skrevet 26. mars 2006 Ønsker dere en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå